מאנץ' ירושלמי 22.2

Dan_Kap_

Active member
הנה ההודעה של מארגנת המאנץ'

===

נפגשים שוב לערב של כיף! יום חמישי 22.2 בשעה 20:00, פאב הגורן רחוב ריבלין 1 (מול מייקס פלייס)

הערה חשובה: לאור דברים שקרו במאנץ' האחרון אנחנו רוצים להזכיר לכם שהפאב שמארח אותנו הוא מקום וונילי עם אורחים נוספים חוץ מאיתנו ועם צוות וונילי!
אנא כבדו את המקום כמו שהייתם עושים בכל מקום וונילי אחר, או שלא יהיה לנו איפה להיפגש!
זה אומר שלא מורידים נעליים כדי לעשות אחד לשני מסאז' בכפות הרגליים, לא הולכים בזוגות לשירותים וכולי, בשביל דברים כאלו יש מסיבות בדס"מ.
בנוסף, אנא השאירו טיפ לצוות כמו הייתם עושים בכל מקום אחר. תודה


חובה להירשם על מנת שנדע כמה אנשים מגיעים: https://docs.google.com/forms/d/1N9...EmcLz1OwpORP8jWw/viewform?edit_requested=true

שאלות? דברו בטלגרם עם SweetMe123 או RazViking

לא מוצאים אותנו כשאתם מגיעים?
תשאלו את הצוות איפה האירוע של חיה


אנא קראו בעיון את כללי המאנץ':
שימו לב! המאנץ' שלנו הוא מפגש חברותי ונינוח של אנשים שמתעניינים או מתעסקים בקינק (בדס"מ ופטיש), אך הוא מתקיים בסביבה ונילית לחלוטין. מטרת המפגש היא חברתית בלבד! זה לא פליי-פארטי, מסיבת סקס או ערב פנויים פנויות.
מאנצ'ים יכולים לעזור למי שרק החל להתעניין בנושא, למצוא אחרים שאולי יוכלו לסייע לו להרגיש יותר בנוח ויותר מיודע. הם מאפשרים מרחב בו ניתן לבקש עצות ולחלוק אנקדוטות אודות חוויות בדס"מיות.
ברצוננו להזכיר כמה כללי התנהגות בסיסיים. שימו לב - הכללים האלה בתוקף לפני ואחרי האירוע:
  1. המאנץ' מתקיים בפאב/בית קפה ווניליים לגמרי, אנא כבדו זאת והשאירו את האקטים הקינקיים לזמן ומקום אחרים – אל תורידו את הבגדים/נעליים, לא ללכת בזוגות לשירותים, וכולי. ואנא השאירו טיפ כמו שהייתם עושים בכל פאב/בית קפה/מסעדה אחרים
  2. ראשית, הדיסקרטיות של כל באי המאנץ' היא קריטית!!! זו אחריות של כל אחת ואחד מאיתנו לשמור שלא לחשוף אף אחד ולא לחשוף את אופי האירוע. מבחינת בעלי המקום אנחנו קבוצת חברים שנפגשת לאירוע של חיה. כלומר, אם אתם מדברים על משהו קינקיים אז בצורה שקטה ולעולם לא כאשר יש נוכחות של מלצרים או אנשי שירות אחרים מהמקום.
  3. אל תשוחחו על אופי הקבוצה עם צוות המקום. זה מסכן את הדיסקרטיות של כולנו, ועלול לגרום לאי נעימות לצוות עצמו.
  4. מקום המפגש הוא מקום ציבורי וונילי. הנכם מתבקשים לבוא בלבוש שהייתם לובשים לארוחת ערב במסעדה עם הדודה (הונילית) שלכם. ציוד בדס"מי בולט כמו שוטים ומצבטים -- נא להשאיר במכונית במגרש החניה או בבית.
  5. חשוב לציין: כשמישהו מציג את עצמו במפגש בשם מסוים, יש להשתמש בכינוי זה, גם אם הכרת אותו גם בשם אחר.
  6. עצם ההשתתפות של מישהו במאנץ' איננה הזמנה לסשן או לתחקיר על אורח חייהם או על מידע אישי על חייהם - אנא כבדו את הפרטיות של המשתתפים. יש לזכור גם ובמיוחד בבדס"מ - לא פירושו לא!
  7. אחרי המפגש, אתם מוזמנים לכתוב בבלוג/פורומים ברשת על החוויות שלכם במאנץ', בתנאי שאתם כותבים על עצמכם בלבד. כדי לשמור על פרטיות, אנחנו מבקשים שלא לציין בפורומים או במקומות אחרים את השמות או הכינויים של האנשים שהגיעו למפגש או לחשוף את מיקום המפגש, לא כולנו מחוץ לארון.
===
|מיצי||בהצלחה|
 
למעלה