מבקשת הכוונה ועזרה- סרטן מעי גס גרורתי

קסם18

New member
מבקשת הכוונה ועזרה- סרטן מעי גס גרורתי

שלום, שמי ליאת, בת 26. אמי חלתה לפני כשנתיים וחצי בסרטן מעי גס. לפני כמה ימים עברה ניתוח שלישי להוצאת גרורות בכליה ובריאות. לצערי, הרופא בישר לנו שהמחלה מפושטת ויש גרורות רבות בריאה שלא ניתן להוציא. קיבלנו את הבשורה והיא יחד איתנו, הילדים מנסים להתמודד ובעיקר מוכנים לנסות הכל: טיפולים קונבציונאלים, אלטרנטיבים, בארץ ובחו"ל. אנו רוצים לטפל גם מבחינת תמיכה רפואית וגם תמיכה נפשית. ברור לי שחלק עיקרי בהתמודדות הוא חוסן נפשי ואמונה שיכול להיות טוב. אני גם מחפשת חולי סרטן מעי גס, שבחרו להתמודד ולא להתייאש (אמי לא התייאשה, אך זקוקה להרבה חיזוקים ותמיכה). אשמח לקבל מכל מי שיכול עזרה, הכוונה, פרטים על טיפולים שונים, אנשים, מקומות, ארגונים! תודה רבה ורק בריאות לכולכם!
 

t32

New member
שלום ליאת

קודם כל ברוכה הבאה, גם תחת הנסיבות הפחות נעימות אני שמחה לקרוא שאתם משפחה מאוחדת המתכוונת להתמודד יחד מול המחלה של אמכם. זה חשוב ביותר. לגבי תמיכה, יש המון אופציות. אחת מהן היא הפורום שלנו ועוד שלל פורומים אחרים ברשת בהם חולי סרטן משתפים ותומכים איש ברעהו.אופציות נוספות הן פנייה לעמותת ח.ס.ן (חולי סרטן נלחמים.) והגעה למפגשים שלהם, המיועדים לחולים וגם לבני משפחות. גם פסיכואונקולוג, פסיכולוג המתמחה במצבים אונקולוגיים, יכול לסייע בהתמודדות אבל המשפחה היא ללא ספק המוטיב החשוב ביותר. טיפולים טיפולים טיפולים, יש כל כך הרבה מה לכתוב שאולי כדאי שתפני אלינו שאלות ממוקדות ונשמח לסייע. לגבי טיפולים אלטרנטיביים, איני שוללת אותם אך רצוי מאד לבדוק היטב מי עומד מאחוריהם ולוודא שלא מדובר במוכרי חלומות שווא. אני ממליצה לך גם על ספרו של חברינו ז"ל ,דני פנחס, 'למות מצחוק עם הסרטן'. תנסי. הספר מסביר המון דברים בתחום סרטן המעי הגס. בכל שאלה אנחנו כאן, רק בריאות לאמכם. תמר
 

קסם18

New member
טיפול בארביטוקס וטיפול אימונולוגי

הי. הייתי רוצה לקבל פרטים על הטיפול בארביטוקס לחולים גרורתיים.... האם מדובר בתרופה שמאריכה חיים בלבד? יודעים לכמה זמן מבחינת הספרות הרפואית? מהן תופעות הלוואי?וסיכויי ההצלחה? אמרו לנו שאולי אפשרי לקבל טיפול אימונולוגי, כלומר של מערכת החיסון... האם אפשרי לקחת זאת בשילוב עם הארביטוקס? מישהו מכם ניסה, מכיר...? חוצמזה, אני רוצה להפגיש את אמי עם מישהו שעבר או עובר זאת לקצת עידוד ותמיכה, אני באמת מאמינה שאפשר לעצור את המחלה ולהאריך עוד חיים בעזרת כוח נפשי ואמונה. אשמח לתגובתכם. עלינו לפעול במהירות מאחר והגרורות המפושטות בריאות גדלות... תודה רבה. שבת שלום.
 
למעלה