מבקשת עזרה לגביי ויסטבוליטיס

uvita

New member
מבקשת עזרה לגביי ויסטבוליטיס

שלום לכולם. לפני כחודש וחצי כבר רשמתי אתה ההודעה הזו. כעת אני חוזרת כי הגעתי למסקנה שהכי חשוב זה שאני אטפל בויסטבוליטיס דרך רופא נשים המומחה לתופעה או שיש לו נסיון של טיפול (מוצלח!) בויסטבוליטיס. האם אפשר לקבל המלצה של מישהו כזה? קראתי על ביופידבק, מישהו יכול להסביר לי מה זה בדיוק ואיך אפשר לקבל את זה? האם זה בכלל עוזר? הרופא שאיבחן אצלי את הVV רשם לי משחות עם סטריאואידים והמליץ לי להשתמש בשמן עץ התה. חיכיתי כמה שבועות לפני שהשתמשתי בתכשירים שרשם לי מפני שהעדפתי לתת לגוף מנוחה מכל הכימיקאלים שהכניסו לי לגוף (מה שכנראה תרם להיווצרות הבעייה!). באינטרנט יש המון מידע סותר על השימוש בשמשחות המכילות סטריאואידים, חלק מהאתרים אומרים שזה הטיפול המקובל, ולחקם אומרים שהשימוש במשחות אלו לא תורם ואף מחמיר את הבעייה (שמעתי שיכול להיות שתכשירים אלו גם גורמים לכך שהעור יהיה דק יותר ועל כן רגיש יותר). מה דעת המומחים בקשר לזה? שמעתי (גם דרך הפורום הזה) שיש טיפולים של פיסיותרפייה, האם הם עוזרים? כיצד ואיפה מקבלים את הטיפול הזה? האם מישהו מהמומחים או מישהי שחוותהאת זה יכול לספר לי על זה? על דרכי הטיפול? "תרופות סבתא"? מישהי עם נסיון שטופלה והבעייה חלפה לה מאד תעזור לי! ההרגשה היא שאני לא יודעת כבר את מי לשאול ועל מי להסתמך. בבקשה עזרו לי ותנו לי עצות. תודה רבה.
 
באותה הודעה שכתבת אז זכית להתייחסות גם

מדר' אלוני וגם מטלי רוזנבאום - פיסיותרפיסטית שעובדת במרפאתה. למה שלא תנסי ליצור קשר עם המרפאה ותנסי דרכם? אני מאמינה שבפגישה איתן תוכלי לקבל את כל התשובות לשאלותייך באופן מקצועי.
 

uvita

New member
תודה לכן, ובכל זאת אם יש מישהו שיכול לשפוך

יותר אור על המצב, אשמח לשמוע. בנוסף, אשמח לשמוע מנשים אחרות שחוו את זה, גם במסרים. תודה.
 

baby X

New member
עברתי ניתוח ווסטבוליטיס

היי....קראתי את ההודעה שלך וכמה שאני מבינה אותך!!! עברתי מיליון רופאים שהפגיזו אותי במשחות, נרות ואפילו אנטיסיוטיקה לתקופה ממושכת ועדיין סבלתי...עד שהגעתי לרופא אחד שחשד שמדובר בווסטבוליטיס והפנה אותי לפרופ' בורנשטיין שיושב במרכז חורב בחיפה בטענה שהוא מהבכירים בעניין...הרופא בדק אותי ואחרי שתי נגיעות (שבהן קפצתי מכאב) הודיע לי חגיגית כי מדובר בווסטבוליטיס...הוא הסביר לי שיש כל מיני שיטות לטיפול כמו פיזיוטרפיה, אלטרנטיבי וכו' אך שזה עוזר רק ב-20%-30% ולוקח זמן. מכיוון שהייתי צעירה ונמרצת ורציתי כמה שיותר מהר לחזור להנות מהסקס, בחרתי לעבור ניתוח אצלו (פרופ' בורנשטיין) ולמרות שהניתוח לא נעים בלשון המעטה, מיד אחרי ההחלמה חזרתי לחיים!!! אני עדה מהלכת שהניתוח הוא פתרון מהיר ומאוד יעיל ולאחריו את לא תסבלי יותר כאבים. מקווה שהצלחתי לעזור ובהצלחה!!!
 
למעלה