מוסי וקומט- סיפור חביב שנגמר בעצב..

מוסי וקומט- סיפור חביב שנגמר בעצב..

מוסי הוא... חמוס וקומט הוא כלב מסוג שוקי (ראה רק בישראל), חביב בן כמה שנים אבל עדיין צעיר, וחבר לג'ינו, כלב זאב מבוגר יותר. ג'ינו- אוכל כל מה שזז לידו. קומט- מעדיך לשחק. כשקומט פגש את מוסי, רוב הפעמים זה היה הרחה הדדית, ואז נסיון של מוסי למשחק או לתקיפה, הוא היה פשוט מקפץ עם זנב סומר. קומט היה בורח בבהלה. כשג'ינו פגש את מוסי, הוא פשוט הכניס אותו בין מלתעותיו.... מוסי הגיב בהשתנה מהירה וצרחות עד בלב שמיים, אך מבדיקה שלי, הוא לא נפגע כלל, ג'ינו לא נשך אותו אלא רק "טעם" אותו (לא שזה לא רע.........) ומאז, מוסי אחוז אימה מכלבים, כל פעם שקומט מתקרב אליו הוא פשוט קופא במקום והדופק שלו הופך לכזה של סף התקף לב. יש לציין כי קומט ומוסי לא הספיקו להתיידד לפני התקרית, והקשר נשאר בחיתוליו. הם נפגשים פעם בשבוע- שבועיים כשאני מגיעה לבית של ההורים. עוד יש לציין כי תמיד כשיש מפגש ביניהם, אחד מהם תמיד נמצא אצלי על היידים או תפוס חזק, ככה שנוצרת קירבה אך ממש לא מגע פיזי. אני מפחדת לעמת את מוסי וקומט בעימות חזיתי, מחשש שאחד הצדדים יתקוף את השני, אני יודעת שביס אחד למוסי יכול להיות קטלני, בצורה פיזית או מנטלית (התקף לב), מה שלקומט אולי רק יכאיב קצת.... עצות, ובהמוניכם!!!!
 

Sweet Fantasy

New member
אוקיי.. ככה

קודם כל בספר החמוס יש טיפים כיצד להפגיש בין החמוס לשאר חיות הבית צעבר לזה.. אני מציעה לקחת סמרטוט לח לנגב את קומט (צער גידול בנות נכון? חח) שיהיה על הסמרטוט את הריח של קומט ולתת למוסי להריח ולהתרגל אם גם קומט מפחד עשי אותו דבר רק הפוך.. מקווה שזה יצליח :) בהצלחה
ושנה טובה
 

SPARK3

New member
תגובה...

אני מניח שאי אפשר לדלג על הסיפור הזה בלי להצתמרר ברחמים על מוסי. נתקלתי במקרים שבהם כלבים קרעו לגזרים חתולים, שלא נדבר על יצורים עדינים כמו חמוסים. בדרך כלל כלב שעבר תאונה בכביש, יחשוב מליון פעמים לפני שיתקרב אליו בכלל שוב. כלב שהבין מה קורה בוטרינר, ישתולל ויפחד מאוד כשיבין שהוא הולך לשם. הכל בעצם תלוי בנסיבות ובאווירה השוררת מסביב. מדוע אומרים להורים לא להגיב בצורה היסטרית לחיות לייד הילדים שלהם? כשיש מישהו שאתה תלוי בו, אתה גם לומד ממנו, אוטומטית. מכיוון ומדובר בכלב קטן, אני חושב שלראות אותך מלטפת ומדברת עם קומט בדיוק כמו שאת מדברת עם מוסי, יכול לחדד את דעתו בעניין קומט. אתם צריכים להיות שלושתכם לבד, אתם צריכים שהפוקוס יהיה על הקול הרגוע שלך. ומוסי, מוסי צריך להיות הכי קרוב אליך ובתנוחה והזמן הכי נוחים לו, כשהוא הכי רגוע. האם קומט כלב בעייתי? האם תקף בעבר? האם יש טעם לנסות משהו שהיסכון שלו הוא כזה גבוה? הכל תלוי בהם.
 
קומט תוקף כשג'ינו תוקף, הוא שותף

לציד ורואה בכלב הגדול מודל לחיקוי, אני מפחדת שאולי בגלל זג'ינו רוצה "לאכול" את מוסי, קומט ילמד ממנו. שניהם קרעו לגזרים כמה וכמה יצורים בחייהם, בינהם חתולים, ארנבות שהיו לי וכנ"ל אוגרים. אבל קומט מעולם לא יזם תקיפה ממה שראיתי... קומט הוא לא קטן, הוא לא גור ולא פינצ'ר, הוא בגודל של שוקי מרק בישראל אם את מכירה או כלב בגודל סטנדרטי. אם זה עוזר במשהו. האם להביא אותם לידי מגע?
 

Sweet Fantasy

New member
עמית

תעשי מה שרשמתי לך עם הסמרטוטים.. ובנוסף תפגשי בינהם כשמוסי נמצא בתוך הכלוב וקומט יכול לבוא ולהריח אבל לא לגעת
 
למעלה