מוצרים ללא גלוטן

shirili

New member
מוצרים ללא גלוטן

לפי מה שאני מבינה חלק גדול מכם חדש לגמרי בנושא אז הנה מנסיון של שנים אני אומרת שאפשר לאכול הכל כגון: 1. פיתות ללא גלוטן של "אפיטעם" שהם הפיתות הטובות ביותר שאכלתי 2. ספגטי מקמח אורז (לא סאיטריות הסיניות) שניתן להשיג בבתי טבע 3. קמח מרמורלייט שאפשר לאפות איתו עוגות ועוד.. 4. במקום פירורי לחם אפשר לקנות בבית טבע פירורי סויה 5. קציצות מסויה במגוון טעמים (קונים סויה בבית טבע ומכינים מה שרוצים איתם) 6. פיצות ניתן להכין לבד בצק אין דבר שאי אפשר להכין שהוא ללא גלוטן חוץ מבורקסים שאין על הבצק עלים!! אני מכינה עוגות שונות כגון עוגת פרג, שוקולד, ועוד שמי שמעוניין אני מוכנה למכור ב- 20 שח' לתבנית מלבנית או עגולה מס' 26
 
מוסיפה..

1-בנוסף לפיתות של אפיטעם, גם הלחמניות של לשובע מעולות!! (אגב יש שני סוגים, לחמניות רגילות (בצורה רגילה, או "לחמניות המבורגר") ויש לחמניות מקמח תירס-אני מעדיפה את הסוג הראשון). 2- קניתי בפעם הראשונה אטריות מאורז (עד עכשיו קניתי מסוג אחר..) והכנתי היום ויצא ממש טעים. 3-חוץ מעוגות עם קמח אפשר (וגם טעים) להכין עוגות ללא קמח, על בסיס מרנג, ואני אשמח לתת מתכונים. 5-תוכלי לפרסם פה מתכון של הקציצות? 6- בקשר לפיצות, אני משתמשת בבסיסים של "שר" וגם קניתי פיצות של פיצה-מטר בפסח והקפאתי..
 
אבליג על החצי-פרסומת...

אבל להבא לבקש אישור. אני אישית מעדיפה את הפיתות של אורנים, ואני מאתגרת אותך להכין מלוואח וג'חנון...
 

סביוני

New member
אכן פרסומת לא נעימה!

גם אני עם כל הבשלנות שלי יכול לנצל את הפורום לפרסומת בנושא הזה. מי שרוצה לפרסם את עצמו - אפשר לעשות זאת ב"לוחות" במסגרת הפלטפורמה הזו ולא באופן מזדחל כזה.
 

גילוש6

New member
בורקסים ללא גלוטן. אני מכינה

ויוצא טעים מאוד. מודה קצת קשה לעבוד עם הבצק. אבל כדי לאכול בורקס שווה קצת סבלנות.
 

shavririt

New member
מרשם לבורקס

אנא, שלחי מרשם!!! נפרסם אותו בפרסומי העמותה..(אם הוא מוצלח) ונכון, הבצק שלנו תמיד קשה לעיבוד, אבל לומדים להסתדר איתו. ויש טיפים לכך.
 

גילוש6

New member
אשמח לקבל את הטיפים לאפיה יותר

מוצלחת. האם את מתכוונת לפייברקס והקסטנגרם? והאם מישהי יכולה לכתוב איזה כמות לשים בבצקים ועוגות.
 

shavririt

New member
פיתות ללא גלוטן

מי אלו "אפיטעם"...היכן ניתן להשיג.. האם יש לך מספר טלפון על האריזה?? אנא הודיעי לי בתשובה, שאוכל להתקשר אליהם ולבקש מידע היכן באיזור השרון אפשר להשיג. בתודה...
 

1נילוס

New member
כאחד שאוכל ללא גלוטן....אז...

אני לא רוצה לעשות פרסומת...אני לא יודע אם אפשר לתת כאן את הכתובת של אפיטעם אבל מנסיון של מי שאוכל את מוצריהם אני ממליץ עליהם...יש להם עוגיות עוגות עוגת שמרים משגעת,פיצות,בורקסים,באגטים,לחמניות,לחם,ופיתות באמת הכי טעימות שאכלתי....לאיזון אגיד שגם מוצרי לשובע מאוד טעימים,אבל אפיטעם זה ביתי יותר.אשמח לתת את הטלפון והכתובת שלהם,אם אקבל רשות.הם גרים ברמת-ישי והם עושים כל מוצאי שבת מכירות בכל אזורי הארץ בעיקר במרכז.
 
הי נילוס,

אני מאוד מאוד אשמח אם תפרסם את הטלפון שלהם, אם זה לא אפשרי מעל דפי הפורום אז למסר. אין לי מושג איך לא שמעתי עליהם עדיין ואני יותר מאשמח לנסות. תודה רבה. נועה.
 
למעלה