מסקנותי מהתנהלות נפוליאון שלנו-מר ברק/ברח

מסקנותי מהתנהלות נפוליאון שלנו-מר ברק/ברח../images/Emo6.gif

לא הספקתי להתרווח בכסאי וכבר מתפוצצת לנו בפרצוף פרשה חדשה, ואני מוצא עצמי תוהה כמה עוד הפתעות יש באמתחתו של הנפוליאון שלנו - אהוד ברק
הוא כנראה לא אחראי ישירות למסמך ה'אוטנטי או מזויף' בעניינו של יואב גלנט אבל אילו התנהל באחריות ובדיסקרטיות וגם בסבלנות, ולא היה פוצח בטרם עת וברעש מחריש אזניים "בסבב שיחות" לעניין מינוי הרמטכ"ל הבא, הביזיון החדש היה נחסך מאיתנו. אז הנה התשובה שלי להתנהלות של ברק: אינני מכיר אותך ואינני מכיר את הרמטכ"ל גבי אשכנזי. כל הידע שלי לגבי שניכם ניזון ממה שכולנו (הנתינים שלך) קוראים רואים ושומעים. ועל סמך המידע הזה אני מסיק את המסקנות הבאות: אינני אוהב את ההתנהלות שלך: לא את דירת המגדלים שלך שאולי הרווחת ביושר, ולא את רמת המלונות בחו"ל שאתה אולי זכאי לה, ולא את העובדה שהסתלקת מזירת אסון בהליקופטר הפרטי שלך מבלי להציע אותו לעזרת הנפגעים (ולו אף למראית עין), ולא את העובדה שמכל האנשים דווקא אתה היית זה שדחף את אהוד אולמרט להתפטר בגלל עננת השחיתות שריחפה מעליו. אתה??? ויותר מכל אינני אוהב את מה שאתה מעולל לרמטכ"ל גבי אשכנזי. אדון ברק, התפקידים הבכירים במדינה שלנו מאוישים על ידי כל מיני אנשים. לא כולם ראויים, לא כולם מתאימים לא כולם נבחרו אך ורק על סמך כישוריהם (ודי לחכימא). הרמטכ"ל גבי אשכנזי אינו אחד מהם: הוא אדם מקצועי, איכותי, ערכי, סמכותי, אמין, איכפתי ואחראי! לא נתברכנו בשפע של אנשים כאלה! אז למה להרוס דווקא אותו? כי הוא מאיים על מעמדך? כי הוא ראוי ממך? כי אתה מנסה לנקות לעצמך את השטח לקראת הבחירות הבאות? ...כי אתה דואג לאינטרסים של עצמך?
אז גם אנחנו נלמד לדאוג לאינטרסים של עצמנו ( הגיע הזמן !!! ). אם גבי אשכנזי ירוץ לבחירות, ולא משנה באיזו מפלגה ולאיזה תפקיד, אני אבחר בו ואשכנע אחרים לנהוג כמוני. ואילו המפלגה שאתה תחבור אליה, לא תזכה בפתק ההצבעה שלי
 

haemek11

New member
ולהוסיף את העובדה שהוא כושל בכל שהוא עושה...

מעלה את התהייה מה אחד כזה עושה כיו"ר מפלגה, וכשר בטחון מטעם מפלגה שזכתה ב- 13 מנדטים? מי הדגנרטים שהצביעו לו? ובפעם השניה, אחרי שהעם העיף אותו בפעם הראשונה? היום הוא נאחז בשלטון בצפורנים, מזיק בכל שהוא עושה. ומפלגתו? כלום. מאפשרים לו להמשיך ולהזיק כאילו אין מחר.
 
מי שעוד לא הבין.....................

הטחון מדינת ישראל מופקר בידי אדם שהוא כישלון טוטאלי הפקיר פצועים הצאלים הפקיר את אנשי צד"ל הפקיר את אשתו
 
אני מבינה שיש לך אלרגיה לאיש, וזה לגיטימי

גם לי יש אלרגיה ללא מעט דמויות בפוליטיקה, אבל מה בדיוק העניין בלפתוח הודעות העוסקות בו באובססיביות בשלל כינויים בפורום בו כמעט איש אינו קורא? מה זה בדיוק מספק אצלך? נהג בברק כפי שאני נוהגת בלבני - כשהוא מופיע בטלויזיה פשוט החלף ערוץ. הרבה יותר טוב לבריאות.
 

haemek11

New member
במקום שהדגנרט ברק יתעסק בשליט ובגרעין האיראני

הדגנרט מתעסק בבריק ובגימוד הרמטכל. מתי יעיפו אותו לכל הרוחות, למרתפי הכלא למען יעמוד לדין על פשעיו נגד ישראל?
 
נהפוך הוא

הייתי מעיף אתבחבילה אחת את ברק , ביבי, ליברמן והאייתולה אלי ישי , וקובע את יום העפתם כיום חג לאומי.
 
למעלה