מקומות בטוחים לאכול בהרצליה, רעננה, כפר סבא

Ccyclist

Well-known member
מקומות בטוחים לאכול בהרצליה, רעננה, כפר סבא

האם יש המלצות? עדיפות למסעדות אתניות והייתי רוצה גם מקום של סושי עם אופציות צמחוניות רבות (לא חייב להיות טבעוני, אבל לא מקום של 100% דגים ובלי טאמאגו) עם רוטב סויה ללא גלוטן ושירות טייק אווי.

כמו כן איך האופציות בנתב"ג ואילו מוצרים צמחוניים ללא גלוטן יש בסופרים ( אני מבין שיש טבעול ללא גלוטן, האם יש מוצרים אחרים בנוסף ? ) והאם יש מוצרים ללא גלוטן טריים במקרר כמו קיש או בורקס ?
 

d a p h n a

New member
לגבי סופרים

נדיר שיש מוצרים ללא גלוטן שהם טריים. יש מבחר גדול של מוצרים קפואים (בורקס וכד), אם כי תלוי באיזה סופר. יש גם לחם טרי בסופרים. לא יודעת לגבי איכותו וטעמו.
&nbsp
לגבי מוצרים צמחוניים, אני משערת שאתה מתכוון לתחליפי בשר. אם כן, בחלק מהסופרים יש במחלקות הטבע המבורגרים צמחוניים ללא גלוטן מדברים כמו עדשים, אורז, וקינואה. יש גם פלאפל ללא גלוטן.
&nbsp
וכמובן לא חסר אוכל צמחוני מגוון שהוא ללא גלוטן פשוט מטבעו: גבינות, ירקות, פירות וכו'. בכמעט כל סופר יש גם קרקרים טעימים ללא גלוטן, כך שאם צריך לחטוף איזו ארוחה קלה, אפשר בהחלט להרכיב משהו נחמד.
&nbsp
לגבי מסעדות - אני לא מאוד מכירה את רעננה. בהרצליה ג'ירף, זוזוברה (תואם wagamama), טנדורי, יש להם מבחר ללא גלוטן. יש עוד לא מעט מסעדות בהרצליה פיתוח שידידותיות, רק כרגע לא קופצים לי השמות.
בכפר סבא גם כן יש זוזוברה. יש גם סניף של מוזס שיש להם המבורגר צמחוני ללא גלוטן, אם אני זוכרת נכון.
אם אתה מוכן "להרחיק" עד הוד השרון, אז יש שם את נונו, שזו מסעדה איטלקית שלבעלים שלה יש ילדות עם צליאק, ויש שם פיצות מעולות ללא גלוטן, וגם פסטות ועוד.
באופן כללי יש בשרון הרבה אפשרויות. לא הכל עכשיו קופץ לי בראש כי לא אכלנו באזור הרבה זמן.
 

Ccyclist

Well-known member
תודה, בקנה המידה של השרון זו לא בעיה להגיע לכל המקומות האלו

 
למעלה