משהו שקצת מתסכל אותי

simon112

New member
משהו שקצת מתסכל אותי

אהלן לכולם, אני דיי חדש כאן, יש לי חברה דיי חדשה יוצאים חודשיים, אני ממש מרגיש שאני אוהב אותה והכל טוב ויפה בינינו הבעיה היא, שאני אחד שנוהג לומר את מה שהוא מרגיש וחושב והיא לא מביעה רגשות יותר מדי, ככה שנוצר מצב שכביכול אני יכול להחמיא לה ולומר לה את רגשותי והיא תחייך ממבוכה, ושאני שואל אותה מה היא מרגישה היא עונה לי "מה אתה לא רואה עלי מה אני מרגישה/חושבת עליך?" וסוג של נעלבת. אני לא יודע מצד אחד אני סומך עליה מאה אחוז, מצד שני היא מעולם לא פתחה בפני את רגשותיה וזה עושה לי רושם של חד צדדי בינתים לצערי, ולא רק זה, יש לה שני אקסים ומלא ידידים, האקסים עדיין בקשר איתה אחד ממש רודף אחריה והיא רואה את זה בעין תמימה, זה לא שאני לא סומך עליה, אבל היא גם דואגת לומר לי כל הזמן שהחיים שלה זה טלנובלה ושמתאים שמשהו כזה יקרה לה עם אקס או סתם מישהו שהיא תפגוש, אבל אחרי זה היא אומרת לי "סתם מה פתאום אני רק שלך " משהו כזה, משום מה כל הסיטואציה נראית לי חד צדדית ושנוח לה כרגע להיות איתי, אני לא יודע אני מרגיש ממש מתוסכל, היא לא פתוחה איתי כמו שאני איתה, כל הזמן אני זה שנפתח בפניה, היא רואה כל דבר בעין תמימה מצד ידידים ואקסים שלה, אני לא חושב שאני פרנואיד אבל באמת שאקס מבקש שתבואי לישון אצלו זה לא באמת בקטע ידידותי נכון?! לא יודע, אני לא רוצה לסיים את זה כי טוב לי איתה ואני באמת מתאהב בה, אבל זה קצת מתסכל, היא גם באה אלי ביציאה לאחרונה של אתה החבר הראשון שלי שהוא לא עושה פוזות והכל כנה ופתוח איתו , אני אישית רואה את זה לזכותי, היא מצידה אמרה לי שפוזה דווקא עושה את זה לבנות, ורצינות מדליקה אותן, זה רמז? מה היא רוצה שאני אהיה סנוב אליה? שאתנהג אליה כמו כל הזבלים שהיא מספרת לי עליהם שהתנהגו עליה ואחרי זה היא בכתה? אני באמת לא מבין, לא יודע מה לחשוב, יכול להיות שהבחורה עדיין לא התבגרה אולי? תודה רבה לכל מי שיענה!
 

donkey28

New member
אתה חושב שאתה אוהב בן אדם אחרי חודשיים?

אני ממליץ לך להפסיק ומיד עם הצהרות האהבה שלך שכן אתה יכול להפחיד ולאבד תבחורה. תתנהג כמו גבר! תן לעצמך תזמן ולה,לראות מה אתה מרגישים. רק ילדים בני טיפש עשרה פזיזים למעשים כאלה. תתעשת על עצמך. אני לא במקום של לשפוט אותך או משהו כזה אבל אני הייתי בדרך הזאת שלך ואני יודע מה זה לומר למשהי ישר מה שאני חושב שאני מרגיש{זה משחרר ועשה טוב :}} אני מציע לך שוב לסגת מהצהרות האהבה שלךלחכותמעט יותר זמן מחודשיים של הכרות שהם מאוד אבל מאוד קצרים בשביל לדעת משהו אם בכלל.
 

אורמור

New member
מה שיש לי להציע זה סבלנות

גם את רומא לא בנו ביום אל תשחק איתה משחקים של סנובים כמו אלה שגרמו לה לבכות רק תן לה את הרגשות שלך בהדרגה, במנות נוחות לעיכול שהיא תהנה מזה ולא תחנק מזה, וראה מה ילד יום בהצלחה
 
אני חושב שאתה תמים מידי תחפש מישהי

שתיפתח אליך ולא תהיה ``תמימה`` בקשר לאקסים בקיצור שלא תיפגע יותר קשה תעצור פה
 

חדדשה24

New member
טוב אז גם אני

פעם חשבתי שאחרי חודשיים אי אפשר להכיר בן אדם באמת ולאוהב אותו והיום אני יודעת שזה לא נכון אני יוצאת כמעט 3 חודשים עם גבר מדהים ובחיים לא הרגשתי ככה, אז כן, אפשר לאהוב אחרי תקופה קצרה! פעם כשהייתי שומעת אנשים אומרים את זה חשבתי שהם לא הגיוניים אבל היום אני יודעת שזה לא נמדד בזמן ואל תקשיב למי שאומר לך אחרת, אם אתה מרגיש שאתה אוהב אותה אז אתה אוהב אותה! מצד שני, נשמע שאתה טוב מדי בשבילה, מדבר, משתף אותה ברגשות שלך והיא בתמורה עצורה ומדברת על האקסים... יכול להיות שהיא ביישנית ולוקח לה זמן להיפתח, מצד שני נושא האקסים קצת מטריד אם אתה באמת רוצה שזה יעבוד - דבר איתה! שיחה פתוחה על הכל, ותראה לאן זה מתקדם בהצלחה!!!
 
למעלה