נזק מוחי כתוצאה מחיסון הפטיטיס B..

Airplane Kid

New member
נזק מוחי כתוצאה מחיסון הפטיטיס B..

אהלן,
אני אספר את הסיפור שלי - ובתקווה הגעתי לפורום הנכון (או שיוכלו להפנות אותי לאחד המתאים) בכדי לקבל מענה לאחת הסוגיות שלא מפסיקות להטריד אותי בשנים האחרונות:
לפני כשנתיים בערך התקבלתי לעבודה בבית חולים (לצורך העניין, לא נציין באיזה אחד מדובר) כמטמיע מערכת מידע חדשה, שהיתה אמורה להיכנס לתפקוד ברוב המחלקות. במסגרת החיסונים שנתבקשנו לעשות, היתה כלולה גם סדרת חיסונים לצהבת B שנדרשנו להתחיל עוד בתקופת הקורס, לפני הכניסה לבית החולים עצמו.
כבר לאחר החיסון הראשון, התחלתי להרגיש תופעות לוואי. פתאום המוח שלי הרגיש כבד, לא מפוקס. כל מחשבה היתה מבולבלת. לעיתים, פתאום הייתי מרגיש כאבים חזקים באונות הטמפורליות (הכוונה לאזורים הקדמיים במוח) וברמת העיקרון, הרגשתי שמשהו לא בסדר. פניתי אל ההורים שלי, שניהם רופאים, והסברתי להם את מה שאני חווה, אמרתי להם שזה לא משהו פסיכולוגי אלא משהו אמיתי, מוחשי, שאני מרגיש באופן ברור. הם אמרו לי שזה סתם - אין שום מצב שיקרה דבר כזה מחיסון פשוט של צהבת B.
נאלצתי גם לבצע, בתקופת העבודה שלי, את שני החיסונים הנותרים, ואז התחלתי להרגיש את ההתדרדרות של הזיכרון שלי לטווח הקצר, את חוסר היכולת לחזור לנקודה בשיחה (לעיתים, כשקוטעים אותי, יותר מדי פעמים אני מוצא את עצמי שואל: "אז, מה אמרתי לך?", דברים שלא קרו מעולם בעבר), היכולת שלי להתרכז בלימודים פחתה והתחלתי לסבול מירידה בבטחון העצמי וממצבי רוח קיצוניים (התחלתי להיכנס לדיכאון, ולעיתים פשוט הייתי מסתגר בתוך עצמי. אדם שעד לפני החיסון היה אחד האנשים היותר דומיננטיים שתפגשו), הרגשתי את העניין גם בחוסר היכולת שלי להצחיק כמו בעבר, או להתאמץ ממש על מנת להוציא פאנץ' טוב ביציאה עם חברים. התחילו לי מקרים קטנים של גמגומים, התבלבלות במילים.. לעיתים אפילו שגיאות כתיב. דבר שמעולם, אבל מעולם, לא קרה לי בעבר (ויש לי סלידה חריגה ממנו).
בכל זאת, מכיוון ששכנעו אותי שאין בסיס לדבר, לא היה לי מה לעשות מלבד להתמודד. להמשיך לקיים חיים תקינים, עם ההרגשה הנוראית הזו - שלעולם לא תחזור להיות עצמך. שלעולם לא תהיה שלם שוב. למדתי לחיות עם הנכות הזו, במחשבה שזה פשוט משהו בראש שלי (באופן אירוני, זה באמת נכון - פשוט לא כפי שחשבתי). עד שנתקלתי בפוסט הבא:
http://www.derech.net/vaccination_navit.htm

ואז הבנתי, שזה יותר מצירוף מקרים.. כששני אנשים מדווחים על מקרים כמעט זהים, מאותו חיסון, ובאותו טווח זמן.
אני מאמין שנגרם לי עוול. אני מאמין שהחיסון, ללא ספק, הוא הגורם לעניין. ומכאן אני שואל - האם יש משהו שניתן לעשות כאן?
האם אני יכול להגיש תביעה ייצוגית? האם אתם מכירים מישהו שעשה דבר דומה? האם יש לי כאן קייס?
והאם יש בעלי מקצוע שיכולים להסכים שמשהו בסגנון אכן יכל לקרות לי.. ושההרגשה הזו איננה רק דבר מה פסיכולוגי, אלא נכות פיזית של ממש.
אגב, בבירור מאוחר יותר שלי - גיליתי שישנם קרוב ל-1000 מקרים מדווחים של "נזק מוחי מזערי", כאשר מדובר בחיסון הנ"ל.
כך שהעוול שנגרם לי ולאחרים, הוא עניין של מה בכך. ולא הייתי רוצה לשמוע שהוא יקרה לאדם אחר, מבלי שהבהירו בפניו את כלל הסכנות הנשקפות כתוצאה מהחיסון "התמים" הזה.
 
למעלה