נקודה מהותית שמרגיזה אותי

N a V e

New member
נקודה מהותית שמרגיזה אותי

אחרי העימות אצל ניסים משעל,התקבל הרושם שהמועמדים פשוט מתנגדים בתוקף זה לזה.אני יכול להגיד שקיבלתי את הרושם שבמידה,לדוגמא,שמצנע לוקח את הפריימריז,פואד לא יצביע עבורו בבחירות לראשות הממשלה. החשש שלי שדבר כזה יקרה בקרב כמויות של בוחרים-חלק שתמכו בפואד חושבים שמצנע "שמאלני" מדי,ולכן הוא לא ראוי,ולכן יעבירו את קולותיהם לליכוד או שינוי,או לדוגמא הפוכה עם קולות למרצ. רציתי לשאול אם יש כאן מישהו שמסכים עם המצב הזה.
 

EverMan

New member
הבעיה עם פואד היא

שהוא הפקיד הרבה ליכודניקים למפלגה , ואלה הם שמצביעים עבורו. נווה , אם אדם מאמין במפלגה ובפואד, הוא יצביע לו גם במקום שני וגם כי הוא מאמין בו. אני לא מאמין בהצבעה למפלגה בגלל מה שהיא מבטיחה עכשיו. צריך להצביע בנוגע להלך רוח הכללי ובנוגע לאידיאולוגיה הכוללת שלה.
 

רפי2002

New member
אני מאוד מסכים איתך!

מה שקרה בעימות, זה היה אסון למפלגת העבודה! איך אחד שמתלבט אמור להצביע למפלגת העבודה בראשות מצנע אם פואד, שהם באותה מפלגה, טוען שלמצנע אין ניסיון! בעימות הזה, היה מנצח אחד, הליכוד!
 

N a V e

New member
ועוד נקודה:

להשוואה,קחו את הליכוד. כולנו כאן מסכימים שאין להם מצע רציני. אני חושב שאין להם שום מנהיג ראוי.לא שרון,ובטח שלא ביבי. המאבק בפריימריז שלהם לא יהיה עם כאלה האשמות ותככים פנימיים. וזה למה? בגלל חוסר האידיאולוגיה! בגלל שאין ביניהם כמעט שוני! אבל לך תסביר את זה לליכודניקים.
 
למעלה