סוגרים ונהנים - חקירות המשטרה

סוגרים ונהנים - חקירות המשטרה

איך זה, שהמחוז הצפוני של המשטרה מנוהל על ידי קצין שזוגתו ( ב ד י ו ק היא) היא גזברית של ר ו ט ר י). האם מישהו חושד שהוא לא נבחר בגלל זה לתפקידו? האם מישהו חושב שעובדה זאת לא משפיעה על תפקידו? כן. המישהו הזה, הוא ראש היחידה לחקירות שוטרים. (האם מישהו חושב שיש קשר בין הרצח שרצחה אשתו של אהוד יערי לבין אהוד יערי? מקובל אצלנו במדינה לקצר ולחפף בחקירות. כמו שלא נחקרה אשתו של רמי דותן (הפסיכולוגית מגהה) בענין שוחד מג"נרל אלקטריק............כך, בני משפחה של עובדי ציבור, חופשיים מהגבלות.
 
ניצב בורובסקי מהמחוז הצפוני של המשט

רה. לטענתי, היותה של אשתו גזברית של רוטארי (גוף הקשור לאיגוד התעשיינים ולחיסון הסייבין) מונע ממנו את האפשרות למלא תפקידו. איך נדע כמה שוחד הוא מקבל במסווה של גזברות? הרי גם לרעייתו של שופט בית המשפט העליון יש "קופה" שאין מבקרים אותה. "הקרן לירושלים" הקדושה.
 
השופט בועז אוקון,זמיר, ושמגר.......

עובדים אצלה (בחברה הפרטית "משכנות שאננים"). בועז כבר קבל מינוי למנהל בתי המשפט. השופט (נשיא בדימוס) שמגר הוא "בורר" בין "טבע" (למשפחת חשין יש מניות ב"טבע") למכון וייצמן, ובין ההסתדרות החדשה לבין שירותי בריאות כללית....... זה לא קצת יותר מידי תסבוכת? ונשיא אוניברסיטת תל אביב הוא יו"ר ועדת ההיגוי של משכנות שאננים. ולהזכירכם......מרכז פרס לשלום נמצא בתוך אוני תל אביב. כנראה שיצחק רבין (ז"ל).........לא היה יקיר אוני תל אביב, מכון וייצמן, שירותי בריאות כללית, והנהלת בתי המשפט.......וכב הנשיא ברק.
 

אהאבל

New member
כסף הולך לכסף ומעמד למעמד

חברים במקומות מסויימים מגעים למעמד מסויים ומשם לתפקיד מסויים מה רצית שהקבצן מהשוק ישב בדרקטוריון?
 
למעלה