סקס זה לא זה

אני לבד

New member
סקס זה לא זה

אני חייב לציין תחילה שניסיוני אומנם קיים אך מועט אז אם חיפשתם תרוץ לפקפק בי הרי לכם כולכם מפלצות סקס פשוטות מובלים ע``י יצר נחות לאחר שהתנסיתי בפעם הראשונה אני לא מבין מה הסיפור סביב הנושא התענוג הוא קצר ולא מדהים גם ככה ואלה מכם שיאמרו שהם עושים ``אהבה`` ולא סקס אי אפשר לעשות אהבה ברגע שאתם מתפשטים האהבה נדחקת המידה ונשאר היצר אהבה אמיתית תאמינו או לא היא כאשר היצר נעלם ואיתו הרצון לסקס ולכל אקט מיני מה שכן עלי לאמר לגבי הסקס הוא הנפילה שלו הרבה יותר רכה מנפילת האהבה
 
נסה שנית

ראשית, חבל לי שאתה לבד, אולי אם לא תהיה לבד, יהיה לך סקס טוב, עם אהבה `נכונה` ואז ייתכן מאוד שתהנה. שנית, אותו יצר נחות, להגדרתך, הוא מה שמקיים את המין האנושי מזה מיליוני שנה. לולא סקס, ולא נעים לי להגיד, אתה לא היית כאן. ולסיום, חווית את זה רק פעם אחת, וקצת קשה, אז נשברים ? נסה שנית ואף שלישית, אם אתה רוצה לברר באמת על מה כולנו מדברים. בהצלחה הפעם. באמת.
 

noa24

New member
זה עוד ישתפר ...

עם קצת אהבה, חיבוקים ונשיקות (ולא רק על הפה), קצת בגדים סקסיים ומשחקי תפקידים, קצת נרות ריחניים ופרחים אדומים, הכל נראה אחרת. ועכשיו סוד : לוקחים ג`קוזי או אמבטיה גדולה, ממלאים מים חמים, שמים קצף אמבט נעים, מפזרים מעל עלי כותרת אדומים. ונכנסים. צוללים ומסתבנים, משפריצים אחד על השני, נהנים ואח``כ הסקס הוא ברמה לגמרי אחרת : כייפי, רטוב, מצחיק, וסקסי .... שנה טובה.
 

grz

New member
סקס בראש השנה

מי שעושה הרבה סקס בראש השנה זה ימשך לארך כל השנה אז עסוה הרבה
 
למעלה