סרוגייטים ודוקטורים לכאן!

סרוגייטים ודוקטורים לכאן! ../images/Emo13.gif

הועלתה שאלה בפורום שלי. אני אשמח אם מישהו מכם גם יגיב לה. החברה בפורום שלי יכולים לתת זווית ראיה "עממית" ואתם את הזווית המקצועית יותר. הנה השאלה תודה מראש זותי מפורום "אינטימיות"
 
קיבלתי רשות לפרסם גם כאן בשמה..

הודעה שנשלחה אלי במסר. הכותבת מבקשת לשמוע דיעה של נשים אחרות אבל תשמח לקרוא גם גברים ------------------------------------------------- שלום פסיפלורה, אני קוראת המון את הפורום ואני חייבת לציין שהפורום שלכם פשוט נהדר. אני עדיין לא מרגישה חופשיה מספיק לכתוב שם, וזו הסיבה שאני שולחת אליך את השאלה שלי. את יכולה לערוך אותה כמו שאת רוצה ולשלוח אותה בפורום. השאלה שלי היא בקשר לגבול שבין כאב לעונג והגבול בין יחסי סאדו ליחסי מין רגילים. אני מאוד אוהבת שצובטים אותי בפטמות חזק. הרגישות שלי בפטמות לא כל כך גבוהה וכשסתם מלקקים לי את הפיטמות או מלטפים, אני לא מרגישה כלום. הבעיה זה כשאני מבקשת מהגבר שאני נמצאת איתו שיצבוט חזק או ינשך יותר בכוח הוא ישר חושב שאני אוהבת סאדו. אני בכלל לא. רק בפיטמות אני אוהבת כוח וקצת כאב. מה זה אומר? שאם אני אוהבת כאב בפיטמות זה סימן שיש לי נטיה לסאדו? האם זה נכון שמי שאוהב כאב הוא סוטה? תודה על התשובה. ====================================
 

alfalf

New member
ההנאה שבכאב, וסטיות

הי פסיפלורה. מצ"ב תשובה לשאלה שהעלית, כפי שפורסמה ע"י ד"ר צחי בן-ציון בפורום המיניות בוואלה (היא מופיעה שם במאמרים). _____________________________ על ההבדל בין סטייה לקמט האם התרגשות מינית מקיום יחסים תחת זרם מיים או יניקת חלב מאשה מינקת הם סטייה? לא בהכרח אנו מכנים סטייה כמשהו שנעשה שלא בהסכמה מלאה או תוך ניצול של אדם אחר. סטיות מוכרות הן פדופיליה (שימוש בילדים לצורך סיפוק מיני) מציצנות, פרוטאיריזם (סיפוק מיני על ידי התחככות כנגד גוף זר בתנאי צפיפות אליהם נכנסים בכוונה) ועוד סטיות רבות. לעומת זאת לדברים שאינם על "הדרך הראשית" כלומר שאינם במרכז הנורמה, אלא בשוליה אנו קוראים "קמט" קינק בלעז. דוגמה לקינקים: אהבת שתן (הנאה מהשתנה על האדם או שהוא משתין על האחר/ת) אהבת חוקנים, אוננות הדדית בעזרת חפצים, שונים ומשונים, צורך בקשירה ועוד סדו- מזוכיזם לסוגיו. בסטיות יש לטפל הן מבחינת האדם - כי מדובר בפסיכופתולוגיה קשה והן מבחינת החברה- שעל זכויות חבריה יש להגן. לעומת זו הקינקים יכולים להמשיך במעשיהם בשקט ובשלווה כל עוד הדברים נעשים בהסכמה מלאה של כל המשתתפים. _____________________ בהמשך למאמר זה, כל עוד את נהינת מזה, אני לא מוצא בזה בעיה כלשהי. בכלל אני בדיעה שתעשי מה שאת רוצה, ובתנאי שלא תפגעי באחרים. לגבי סאדו - נניח כתרגיל מחשבתי שאת כן אוהבת סדו מסוג רך, אז מה הבעיה? למה זה מפריע לך? פשוט תעשי מה שאת אוהבת. זו לא משהו שאת צריכה להילחם בו. תפסיקי להתעסק עם מה מותר ומה אסור ותהני. זו המטרה בסופו של דבר הלא כן? ALF.
 

Talia E

New member
לדעתי חשובה כאן מאד התקשורת

הבנתי ממך, שכשאת מבקשת שיצבטו אותך חזק בפטמות, נוצרת למעשה שרשרת של הנחת הנחות ואי-הבנות; כאילו אם זה מה שאת מבקשת, סימן שאת אוהבת כאב גם במקומות/סוגים אחרים, או שאת נהנית מאופן אגרסיבי יותר של יחסי מין, שזה לא בהכרח נכון. את אי-ההבנות ואת אי הנעימות ניתן למנוע, פשוט על-ידי שיחה כנה, בערך כמו מה שאמרת פה, או אולי משהו כמו נניח (ובהתאמה אלייך): "אני נהנית שצובטים לי חזק את הפטמות, אבל ככלל אני נהנית מיחסי מין עדינים ומתחשבים" בקיצור, לדעתי אם דברים יהיו ברורים, לא תתגלגלי למצבים בלתי נעימים שאת לא רוצה בהם.
 
הסרוגייט שכתב אצלי בפורום!!!

התפתח שם דיון גם בעקבות דעתך בנושא.. חלק מהתגובות הן אליך, אם תרצה להגיב. לידיעתך.
 
חזרתי לשם...

ואני ממש שמח על השיח רב המשתתפים שעלה - אחלה - זו הרי המטרה, אינטראקציה בין אנשים ותקשורת - לא ??? פסי, יקירתי - מה דעתך להעלות סקר דיעות בפורמך ??? בקשר ל"דילמת-הצביטה-בפטמות" ??? למי שרוצה זו תגובתי בפורום השכן
 
הרגת אותי ../images/Emo6.gif

סקר דילמת הצביטה בפטמות??? אולי "האם טמפון עם חוט כחול הוא אפקטיבי יותר מטמפון עם חוט לבן"???
 
למעלה