סרט בערוץ 23

doroniz

New member
סרט בערוץ 23

הערב בשעה 21:00 יוקרן סרט על בית ספר לאוטיסטים בערוץ הטלויזיה החינוכית. אין לי מושג על מה ומי הסרט אבל נראה לי שכדאי לראות. דורון.
 

doroniz

New member
הסרט

כמובן שראיתי - זה היה על מסגרות לאוטיסטים צעירים באוסטרליה (גנים ובתי ספר). כל הילדים פשוט יפיהפיים, חלקם במצב מאוד מתקדם הודות לטיפולים אינטנסביים מגיל מאוד מוקדם (התערבות מוקדמת). חלקם משולבים במסגרות רגילות. הסרט המחיש דרך דוגמאות וסיפורים אישיים את חשיבותה של ההתערבות המוקדמת (עם אבחון מוקדם כמובן). ההורים מאוד מעורבים בפעילות (דבר שאצלנו בארץ הקודש לוקה בחסר). הוצג נשף סיום השנה והמכירה הפומבית שם גויס סכום של 200,000$ (מתוך מיליון הדרוש). נחמד לראות את ההתגייסות של כולם לפעילות - הלואי אצלנו. הדבר היחיד שמעט הפריע לי היה הדגש על משפחות עם יותר מילד אחד אוטיסט. ניסיתי להקליט ללא הצלחה. מקוה שמישהו אחר הצליח או שישודר שוב. דורון.
 

דורי 7

New member
גם אני ראיתי...

המון תודה דורון שאתה מעדכן אותנו , אם לא היית מסב את תשומת ליבנו הייתי מפספסת. היה מרתק בעיני וגם מעורר קנאה במידה מסוימת. אז שוב תודה
 
גם אני ראיתי

היה מאד מענין, אם כי לא חידש לי הרבה. בבי"ס יחדיו, למרות שלבת שלי יש כעיקרון סייעת צמודה חצי יום, מעדיפים שהיא תתרגל למספר רב של אנשי צוות ולא תהיה תלויה באדם אחד דוגמת "הצל" שליוה את הילד כל הזמן בתוכנית. מה דעתכם? מה יותר נכון? הרבה משפטים שההורים אמרו, הרגשתי כאילו שלקחו מפי, אותם תחושות, אותו בלבול, לפחות בהתחלה , ואותו צער על הילד שציפו לו ואיננו. תודה שהערת את תשומת ליבנו דורון.
 
למעלה