עבודה אונליין מהבית בתחום התוכנה

Tomer9329

New member
שלום,

לאחרונה פוטרתי מהעבודה שלי – הייתי מפתח תוכנה בחברת הייטק גדולה ויש לי יחסית מעט שנות ניסיון תעסוקתי. סיימתי תואר במדעי המחשב לפני שנתיים. מחפש כרגע עבודה אבל די קשה לי למצוא בגלל המצב, ולבינתיים חשבתי על לעבוד מהבית.
אני די גמיש במה שקשור לעבודה מהבית – זאת אומרת שאני מוכן לעבוד לא רק בתור מפתח אלא גם בדברים אחרים בעולם התוכנה כמו אוטומציה ו-QA. אני גם גמיש מבחינת השכר – אין לי בעיה שאקבל מעט כסף עבור העבודה שלי.

ראיתי כל מיני אתרי פרילנסרים שיכולים להתאים למה שאני מחפש כמו fiverr ו- freelancer.com אבל מהמעט שיצא לי להיות בהם – קיבלתי את התחושה שיש שם תחרות גדולה על כל עבודה ובמיוחד על העבודות הפחות מסובכות שעליהן אני בונה עקב הניסיון המועט שלי.

האם אתם מכירים פלטפורמות נוספות שמתאימות למה שאני מחפש?
 

randomUser432

New member
אני לא יודע מהמצב של השוק היום אבל על הנייר יש לך לכאורה נתונים טובים - עבודה בחברה גדולה, ניסיון של שנתיים, תואר ראשון בתחום
ובעוד שנה אחת של עבודה בתחום יהיו מקומות שיגדירו אותך כsenior.

אני מרגיש שאתה מפקפק ביכולות שלך. . .

לפני שאתה מתחיל להתפשר על מקצוע ושכר- אתה בטוח שמיצתה את כל האפשרויות?
כמה זמן אתה מחפש עבודה?
למה פיטרו אותך?
 

Nuke1985

Active member
חיפוש מהיר בגוגל מציג את שתי האופציות האלו 1 2 (לxplace יש alexa ranking גבוהה בארץ אז אז סימן טוב).

בעיקרון גם יש את האתר הזה אם אתה מחפש אלטרנטיבות לכל מיני אתרים או אפליקציות.

אם יש לך מסקנות לגבי איזה אתרים יותר טובים לפי ניסיון אני אשמח אם תחלוק אותו.
 

user32

Well-known member
מנהל
קודם כל, לא רשמת במה הניסיון שלך. יש פה לא מעט מעסיקים שמחפשים עובדים ופרילנסרים (גילוי נאות: אני ביניהם) ותתפלא כמה עסקאות צמחו מתוך הפורום הזה, מנסיון אישי.

שנית, כמתכנת ישראלי לא משתלם לך לחפש באתרי פרילנסרים גלובליים. שם אתה תהיה אחד מתוך אלפי הודים, בלארוסים, אוקראינים, פקיסטנים, שהרבה מהם יעבדו במחירי רצפה ואין לך יתרון מיוחד עליהם.
בארץ יש לך את היתרון המקומי: דובר עברית, יכול להגיע לפגישות במשרדי הלקוח, ישראלים ירגישו בנוח לעבוד מול מישהו מפ"ת ולא בבנגלדש ואונ' כמו בר אילן או בן גוריון מוכרות פה אבל כנראה שבעולם המעסיק הממוצע לא שמע עליהן.

מה שהייתי ממליץ לך לעשות זה להשקיע בפרופיל לינקדאין: קשרים, המלצות, נסיון, הכל. חלק גדול מאוד מההזדמנויות נמצאות שם ואפשר להגיד שכל מי שמחפש אנשים בתעשיה משתמש ברשת הזו.
 
למעלה