עדיין מתלבט בין פוקט פיסי

1234Tom

New member
עדיין מתלבט בין פוקט פיסי ../images/Emo10.gif

אז ככה. חיפשתי חיפשתי. ועדיין לא מצאתי את המכשיר האולטימטיבי בשבילי. אז אני בא אליכם בשביל להמליץ לי. קודם כל בבקשה אל תתנו לי עצות ללכת להנדי...אני עובד על זה. אז כהה, אני רוצה מכשיר יפה חזק וטוב שאני פשוט יקום בבוקר עם הרגשה טובה, אני רוצה לשמוע מוזיקה לשחק משחקים לגלוש באינטרנט ולעשות איתו מה שאני עושה עם מחשב רגיל. אז על מה אתם ממליצים ?
 
כל מכשיר יתאים לך../images/Emo11.gif

לפי מה שקראתי אינך מבין מה תפקידו של פוקט פיסי ויש לך 4,000 שקל מיותרים. אני הייתי הולך על מחשב נייד שיתן לך את אותה הרגשה טובה ובאמת תוכל לשחק משחקים לשמוע מוסיקה ולעשות כל מה שאתה עושה עם מחשב רגיל. פוקט פיסי לא מחליף מחשב רגיל ובוודאי שלא תגלוש איתו באינטרנט.
 

1234Tom

New member
סלח לי ?

שאלתי איזה מכשיר פוקט פיסי הכי כדאי.. אתה אומר לי לא לקנות, בגלל שאני לא יודע מה תפקידו...תפקידו זה ניידות, לפי דעתי וכל אחד חושב שיש תפקיד אחר למכשיר... עוד דבר...ולמה נראה לך שאני לא יגלוש שם באינטרנט ? אתה לא כל כך מבין במכשירי כף יד או שנדמה ? כי ברור שאפשר לגלוש באינרנט ואני יכול להגיד לך בדיוק את התהליכים.
 

daarren

New member
תשובות

שלום. קנה לך מחשב כף יש IPAQ יש לו את כל היכולות שאתה מחפש. ניתן להרחיב אותו לכל דבר , טלפון סלולרית נווט GPS . יש לו יכולות מובנות : MP3 דואר גלישה וכמובן יומן וספר טלפונים. ומבחר של אלפי תוכנות. יש לי חבר שרוצה למכור 3760 חדש לחלוטין בהזדמנות , אם מעניין אותך אנא אצור קשר בינכם...
 
אני דווקא חושב שאני צודק

הגלישה בפוקט פיסי שונה לגמרי מגלישה במחשב אישי, אחרי כמה דקות אתה תבין שזה לא אותו דבר, ממש לא דומה, אפילו לא קרוב. הגלישה במחשב כף יד מסוג POCKET PC (מודם, שרוול הרחבה ל-PCMCIA + ג´ורנדה או IPAQ) תעלה לך קרוב ל-5,000 שקל. בכסף הזה עדיף לקנות מחשב נישא, לכל אותן המטרות שציינת
 
למעלה