עזרה ב...כתיבה למישהו

liranush39

New member
עזרה ב...כתיבה למישהו

היי! אני חייבת את עצתכם לגבי איזה משהו... יש איזה בחור מהעבודה שלי, שמוצא חן בעיני, אנחנו ידידים, ונורא בא לי לשדרג את הקשר. מאחר ואני עוזבת את העבודה כבר ביום רביעי, חשבתי לכתוב לו מכתב. אני לא רוצה לומר לו כי לא בא לי לקבל תשובה שלילית בפרצוף. לכן מכתב -ביום העזיבה שלי נראה לי האפשרות האידיאלית ביותר. הקטע הוא שאני לא יודעת איך לכתוב לו שברצוני "לשדרג את הקשר לקשר זוגי". אשמח לתגובות...
 

נימרודל

New member
סליחה על האיחור

אבל לפי דעתי בנושא כזה- של להציע למישהו "לשדרג" את הקשר- לכתוב מכתב זה מאד ילדותי. תיגשי אליו ופשוט תדברי איתו על זה. זה תמיד מביך, ותמיד יש את הסיכוי שהוא לא יהיה מעוניין, אבל זה סיכוי שצריך לקחת, כי זה יהיה יותר מוערך בעיניו אם תעשי את זה ככה ולא בכתב. נכון שזה הרבה יותר קל והרבה פחות מביך להתבטא בכתב... אבל יש מקרים שזה לא בדיוק הרעיון הכי טוב.
 

JoeNo

New member
מכתב זה הכי גרוע.

מכתב זה הכי גרוע - זה פחדני ולא כנה. תראי, פשוט תנסי לנשק אותו, ותראי מה יקרה. אל תדברי על זה לפני, אל תחשבי על זה בכלל. תני לזה לקרות לבד, אבל תני לזה לקרות ואל תחששי. יש סיכוי שתידחי, אני מודה, אבל עדיף לב שבור מאשר תהיות לנצח. לכי על זה, בלי יותר מידי קישוטים ודרמה. אם יש דבר אחד שאנחנו כמין אוהבים, זה זה.
 
למעלה