עכשיו ב-88 FM

newstupi

New member
לכפות עליהם מוזיקה????

אתה לא נורמלי! אני מודה על כל פיסת מוזיקה ששמעתי מההורים שלי, כל פיסה כזאת תרמה לחיים שלי בצורה שאי אפשר לדמיין בכלל. אם זה גידי גוב ואם זה באך. מילא אם היית שומע מזרחית, היה לך באמת מה להסתיר מהילדים, אבל מוזיקה כל כך מעניינת שהם לא ייחשפו אליה בשום מקום אחר? זה כמו לא לשים בספריה בבית תנ"ך בתירוץ של כפייה דתית, כשבפועל הררים של ידע פשוט נמנעים מהילדים. תן להם בראש קצת, מה קרה! (ואני מקווה שתבין שהכל ברוח טובה :) )
 
כן, אבל באיזה גיל?

באופן אישי, אני לא זוכר שום מוסיקה לפני גיל שמונה-תשע. רוק מתקדם זה משהו מאוד מורכב, מאוד מסובך, שדורש בגרות מוחית. תינוק או ילד קטן בכלל לא יכולים להבין דברים כאלה. בגיל צעיר הם צריכים לשמוע שירים פשוטים, ואז בהדרגה אפשר להשמיע להם דברים יותר מסובכים. תראה, זה לא שבבית אין בכלל מוסיקה...יש דברים שאני משמיע, ואני מנסה מדי פעם לשלב דברים נעימים. אבל מה לעשות שפרוג-מטאל, ובכלל רוק מתקדם שנוטה לצד הכבד, זה משהו שמרתיע תינוקות.
 

newstupi

New member
הורים מגניבים

שמע, אני מאז שאני זוכר את עצמי (טרום יסודי) אמא שלי הייתה שמה לי באך לפני שהייתי הולך לישון, אבא שלי היה משמיע לי תקליטים של גידי גוב ודודה שלי קנתה לי דיסקים של ביטלס. כשילד שומע באך, הוא לא שומע את אותו באך שאתה כגבר מבוגר שומע. הוא שומע באך אחר, אולי הוא פחות מבין את התיחכום המוזיקלי, אבל המנגינה, המלודיה והלחן נכנסות לו לראש. גם אם הילד יגדל לאהוב את בריטני ספירס ובקסטריט בויז, תמיד יהיה לו בראש משהו מעבר לזה. כמובן שאם הילד מתעצבן מזה אין טעם, אבל האפשרות לתת לילד עולם שלם שבחוץ הוא לא יהיה חשוף אליו לדעתי זה הדבר הכי טוב בלהיות הורה..
 
באך, גידי גוב, ביטלס

תשמע, אין ויכוח על באך, אין ויכוח על מר גוב, ואין ויכוח על חיפושיות הקצב הפוחזות. אבל זה לא רוק מתקדם... אני שומע דברים קשים, מטאליים, אוונגארדיים, רועמים ורועשים. תינוק לא יכול לשמוע דברים כאלה. באך הוא שומע כל הזמן, השמענו לו "דודה" (אלף כבאים וכו'), השמענו לו קצת ביטלס פה ושם. זה שטויות, זה קלי-קלות. אבל את המוסיקה שאני באמת אוהב - אני לא יכול לשמוע יותר ברמקולים. ועל זה אני קצת מתבכיין בפורום (ד"א, זו בעיה של כל ז'אנר חתרני - הוא לא ידידותי למשפחות).
 

newstupi

New member
כל החברה

אז אני חושב אחרת. אני שומע דברים מטאליים גם, ואני בטוח שתינוק יכול להנות מלהקות כמו forbidden ו mekong delta, פראנק זאפה, באדג'י, מגהדת', יזדה אורפה או אורייה היפ. לא משנה איזה סיגנון, כל מוזיקה שהיא מוזיקה איכותית לדעתי כל בן אדם יכול להנות ממנה, ובמיוחד ילדים שהם חפים מדעות קודמות על מוזיקה ותרבות חדשה שהם לא מכירים.
 

soft light

New member
תנסה להשמיע לילד שלך

אלבומים של דיסאילוז'יין או אינסלייב - הילד הקטן שלך יתפלץ ורוב הסיכויים שגם בת הזוג שלך. אלבומים מהסוג הזה, כלומר פרוג-מטאל קיצוני - רוב המאזינים הבוגרים לא יוכלו לסבול זאת, על אחת כמה וכמה ילדים קטנים.
 

newstupi

New member
איכות

נו בסדר, ברור שיש גבול למה שאפשר להשמיע, גם קאניבל קורפס לא הייתי משמיע לילדים שלי, אבל הבנתם את הנקודה שלי.... גם דברים שלדעתכם קשים לעיכול ולא מומלצים להדיוטות, אפשר וכדאי להשמיע לצאצאים שלכם.
 
למעלה