פותחת שרשור: מתכונים מוצלחים

limim

New member
פותחת שרשור: מתכונים מוצלחים../images/Emo45.gif

ניסיתי לחפש מתכונים רלוונטים בפורום מתכונים הרזיה (אגב, באמת לא נוח הפורמט הזה שצריך קישור לצורך מציאת מתכונים. יש לי רעיון אחר - אסביר בהמשך). לא מצאתי משו שחידש לי במשו. היות ואני אוהבת לבשל והיות וכבר ניסיתי די הרבה מתכונים מכל מיני מקורות, הנה אני חולקת עמכם כמה מהם. תהנו.
 

limim

New member
מתכון: פשטידת פת אורז וברוקולי

הערב הכנתי אותה. מה שאהבתי בה שהיא גם יחסית דלה בקלוריות ואינה כבדה.. מתכון: פשטידת פת אורז וברוקולי רכיבים: 1 חבילת ברוקולי מופשר וקצוץ 2 כוסות חלב סויה (או חלב רגיל) 6 פריכיות אורז מלא מפוררות 1 כוס פטריות קצוצות (אפשר גם מקופסא), 3 ביצים 2 כפות אבקת מרק פטריות 1 כף קמח תפו”א מלח ופלפל. אופן הכנה: מערבבים הכל ואופים 45 דקות. הערות: מקור המתכון: פורום השף הלבן-רות הופק על-ידי תוכנת מטעמים 2001 גרסה 1.1.2
 
לא מצאת

בגלל ששרשור הצליאק עדיין ריק... הוא צריך להתמלא ע"י חברי הפורום. את מוזמנת להעשיר אותנו במתכונים
 

limim

New member
../images/Emo45.gif אבל יש לי רעיון מה אפשר לעשות:

אני גולשת במקביל גם בפורום בישול לילדים ובפורום מתכונים בתפוז. יש שם אפשרות בסרגל הכלים "מאמרים" ואז אם לוחצים עליו - מגיעים למתכונים מסודרים לפי נושאים: עוגות קרם, אורז וכו'. היה נורא נחמד אם היה משהו דומה גם כאן ואז נניח ואני מחפשת משהו ספציפי - יהיה יותר קל ונוח במקום להכנס לפורום "מתכונים להרזיה".
 
כמו שכבר כתבתי

בעיני שרשור הוא הרבה יותר נוח ממאמרים, אם רב הפורום חושב שאופצית המאמרים עדיפה אז זה יהיה במאמרים. מה גם שיש קישור לשרשור הצליאק בראש העמוד הנוכחי, כך שלהיכנס לשרשור זה "מסובך" בדיוק כמו להיכנס למאמרים - פשוט לחיצה פה בעמוד.
 

סביוני

New member
גם אני חושב ששרשורים ב...

מתכונים להרזייה מאוד לא נוח. עדיף לקבוע במאמרים של פורום זה קטגוריות שונות.
 

limim

New member
מתכון: פיצה מהירה ללא גלוטן

מתכון: פיצה מהירה ללא גלוטן רכיבים: אופן הכנה: מערבבים 3 כוסות קמח מרמולייט, כפית מלח ובערך 3/4 שקית אבקת אפיה. לזה מוסיפים 1 גביע אשל או שמנת, 2 ביצים, 4 כפות שמן. לשים לבצק ומרפדים בעזרת האצבעות תבנית משומנת. ממשיכים לרוטב - 1 קופסת רסק עגבניות (אפשר יותר או פחות, לפי הטעם וגודל התבנית), אורגנו מיובש, בזיליקום קצוץ (טרי או מיובש), מעט שמן זית. מורחים על הבצק. מוסיפים גבינה מגורדת (אני שם גבינת עמק ומוסיף קצת פרמזן), אפשר כמובן לשים תוספות כמו פטריות (עדיף טריות), בצל זיתים וכו' בתאבון ! הערות: מקור המתכון: פורום צליאק בנענע-ארי אבא של יובל הופק על-ידי תוכנת מטעמים 2001 גרסה 1.1.2
 

סביוני

New member
עוגת לימון ופרק בזיגוג לימון

מצאתי את המתכון באחד העיתונים השבוע. המרתי את הקמח "Vרגיל" הרשום במתכון לאותה כמות של תערובת קמח מרמולייט (הרגילה שקונים ברשתות המזון), ויצא מעולה... בתיאבון! רכיבים: 2.5 כוסות קמח ללא גלוטן 1.5 כפיות אבקת אפיה רבע כפית מלח לצי כוס פרק טחון 200 גר' חמאה רכה 1 ורבע כוסות סוכר 3 ביצים שליש כוס חלב 2 כפיות קליפת לימון מגוררת 2 כפות מיץ לימון 2 כפיות תמצית וניל לזיגוג: כוס אבקת סוכר 3 כפות מיץ לימון אופן ההכנה: 1. מערבבים בקערה: קמח, אבקת אפייה, פרג ומלח. 2. מקציפים במעבד מזון את החמאה עם הסוכר. מוסיפים את הביצים, החלב, קליפת הלימון, מיץ הלימון ותמצית הווניל ומערבלים היטב. 3. בעזרת מטרפה מערבבים את הבלילה עם תערובת הקמח והפרג עד לבלילה חלקה. 4. מעבירים לתבנית משומנת ומקומחת בגודל בינוני. 5. אופים בתנור שחומם מראש ל 180 מעלות עד שקיסם ננעץ יוצא יבש. 6. מצננים לטמפרטורת החדר. 7. מכינים זיגוג לימון מכוס אבקת סוכר שאותה מערבבים עם 3 כפות מיץ לימון – ומורחים אותו על העוגה. מקררים במקרר עד שהזיגוג מתייצב.
 
למעלה