פרחי באך - ניתוק רגשי

renon2000

New member
פרחי באך - ניתוק רגשי

שלום וברכה - איזה תמצית באך, הכי מתאימה לדעתכם למצב של ניתוק רגשי עמוק, כלומר - תמצית שעוזרת ומחזירה את היכולת להרגיש, להתחבר אל הלב, ושוב להיות מודע לרגשות. תמצית שמחברת בין האדם לרגשות. רגשות כבר אמרתי :) מדובר בשאלה כללית ללא שום קשר לסיפור הספציפי של כל אדם ואדם. תמצית שזה הייעוד שלה. חי תודות .
 
תמציות ויעוד

שלום רנון אנסה להסביר : עפ"י כתביו של דר באך - לתמצית אין יעוד אלא לאדם . לתמציות יש את הויברציות המסוימות אשר ביכולתן לעזור לאנשים להגשים את יעודם. במספר תמציות קיים מוטיב של ניתוק רגשי ולכן צריך עוד פרטים המאפשרים להחליט מה תהיה התמצית המתאימה ביותר . אלו שעולות בדעתי כרגע הן HOLLY,CLEMATIS,ויש עוד כמה אפשרויות . כפי שציינתי צריך עוד פרטים . לא קשור לבאך - תמצית צ'קרת הלב של לייף אנרג'י (תמציות קריסטלים) וגם כאן יש עוד אופציות אך נחוצים עוד פרטים .
 

renon2000

New member
תמצית צ'קרת הלב של לייף אנרג'י ?

תודה על התשובה - מהי תמצית צ'קרת הלב של לייף אנרג'י ? מהם תמציות קריסטלים ? ( בגדול אם את יכולה לתת קצת פרטים ) ? ? ? ? תודה
 
תמציות קריסטלים - LIFE ENERGY

בפרחי באך - מיצוי אנרגטי וויברציות של צמחים בתמציות קריסטלים - מיצוי אנרגטי וויברציות של קריסטלים ואבני חן . הרעיון הבסיסי דומה , מוצריםן אחרים . בין השאר יש תמציות לאיזון הצ'קרות. ומאחר והשאלה היתה לגבי חיבור אל הרגשות - צ'קרת הלב היא מרכז אנרגטי הקשור לחיבור לרגשות . חוסר קשר כזה או העדר שמחת חיים קשורים לתדר שנחלש במרכז אנרגטי זה . בנוסף אפשר כמובן להתאים תמצית על בסיס המצב הספציפי האישי.
 

renon2000

New member
הממ -

אני מבין שניתן להכין תמציות מפרחים, אך - איך מכינים תמציות מאבנים וקריסטלים ?
 

avorly

New member
שאלה נוספת בקשר לתמציות קריסטלים,

איפה אפשר ללמוד את הנושא?
 
מדריכים לתמציות קריסטלים בצפון

04-6708818 52-311717 קרוקר מגי 04-8213692 64-337717 שביט יפה 4-6292404 שנהב שרון 4-6549364 רוזנבליט ורד 4-6390817 50-866300 ויסנודל בת שבע
 

משי א

New member
העמדת פנים

אינה ניתוק מהחיים הפנימיים שלנו? אגרימוני בהחלט מתאימה - גם לי היא קפצה ראשונה. ככלל, כשאני מכינה בקבוק למטופליי אני מכניסה לבקבוק יותר מתמצית אחת-אך לא יותר מחמש תמציות לבקבוק אחד.
 

משי א

New member
"ניתוק מהחיים הפנימיים"

מטופל "אגרימוני" מסתיר לא רק מאחרים, אלא הרבה פעמים גם מעצמו את מה שהוא מרגיש, ולכן כתבתי שהוא "מנותק מחייו הפנימיים". התמצית עוזרת לו להתחבר לרגשות האמיתיים שלו-בינו לבין עצמו, ולהסיר את המסיכה שלו ביחסיו עם הסביבה.
 
המשך אגרימוני

חיפשתי את מה שכתבת בספרים ולא מצאתי . כתוב שהוא סובל ויש לו פנים עליזות והוא שם מסיכה ומסתיר את כאבו אך בשום ספר לא מצאתי שהוא מסתיר מעצמו . אודה על הפניה לספר או מקור תודה (תמיד טוב ללמוד עוד)
 

משי א

New member
המקור? :)

המורה שלי במכללה לרפואה משלימה שבה למדתי (השם שמור במערכת) :))
 
האם יכול להיות../images/Emo12.gif

האם אפשרי שהמורה במכללה החליט לשכתב את הדר באך ? ולפרשן פירושים משלו שאינם קשורים לתמצית ?
 
למעלה