פתיחות מינית אחרת ואינטימיות זוגית

hawk1811

New member
פתיחות מינית אחרת ואינטימיות זוגית

אני חושב שזה המקום הנכון - לפקוח את הראש ואת העיניים, ולקבל משהו שונה. חריג. כולנו בעצם רוצים ומייחלים לשינוי בזוגיות המינית שלנו. כולנו יודעים שאפשר להוציא משם הרבה יותר. להגיע הרבה יותר רחוק. אבל משהו עוצר אותנו. יש קצר בתקשורת, יש פחד, חוסר בטחון,חוסר ידע, אגו, קנאה מיותרת ועוד אלף ואחת סיבות ותירוצים ללמה לא. השוק המודרני מוצף במטפלים זוגיים - מכל המינים, הגישות והדעות. כולם משכילים, כולם מלומדים, וכבודם במקומם מונח. אין ספק שהם מצליחים לעורר שינוי - אחרת לא הייתה להם עבודה. אבל אליה וקוץ בה. הדרך הזו לרוב - היא מאוד ארוכה ומסורבלת וכמובן יקרה מאוד. אני חושב שרוב המטפלים יסכימו - שאם חוקי האתיקה היו מאפשרים להם לטפל בשיטות יותר מיניות ויותר פיזיות - התוצאות היו הרבה יותר מהירות וטובות (כדוגמת זיגמונד פרויד, שטיפל בצורה מאוד לא אתית במטופלים שלו והשיג תוצאות נפלאות. על פי התוצאות הללו מושטטות מרבית גישות הטיפול הפסיכולוגי המודרניות. אבל אלו רק התוצאות - זו לא הדרך!). אין ספק - שהגישה הפיזית והמינית לטיפול בבעיות זוגיות ומיניות - שנויה במחלוקת ולא מתאימה לכל אחד ואחת. בדיוק כמו שהשיטה הקונסרבטיבית לא יעילה להרבה זוגות. אחרי 10 שנים של דרך חיים שונה, אחרת, של הקניית ערכים והגיון "לא חברתיים מקובלים", לאחר שחקרתי לעומק ובצורה מאוד אקסטרימית ומנטלית - את מיניות האדם, את דרכי ההתמודדות, את החשיבה המינית ואת היכולת, ולאחר זוגיות בת 3 שנים עם אישה מדהימה שהלכה איתי בדרך הזו - אני יכול לומר בבטחון מלא - שיש דרך אחרת. יש גישה שונה. שמלמדת לשנות את החשיבה. לשנות את דרך קבלת ההחלטות. לשנות את הבסיס, את הבטחון האישי, את התקשורת, את המנטליות ואת האגו. ללמוד להגיב אחרת, לראות דברים מחוץ למסגרת החברתית המקובלת - ולחוות שינוי מיני וזוגי מאוד מרענן וסוחף. אם באמת חשוב לכם לשנות ואתם באמת מוכנים לעשות הכל בשביל זה - אולי הדרך הזו מתאימה גם לכם. גם אם נדמה לכם שהכל נפלא וטוב. תמיד יש מעבר. אתם מוזמנים להגיב, לשאול שאלות ופנות במייל או בהודעות בשביל לקבל פרטים נוספים. תפקחו את העיניים תסתכלו סביב - פה ושם נגמר החורף ומתחיל אביב. המון אהבה, סקס וזוגיות מאושרת לכולכם.
 

אטיוד5

Active member
כתבת הרבה מה לא

לא כתבת מה כן. רק כתבת שאחר. לא פרטת. התואיל לפרט? או שזה כבר בתשלום?
 

hawk1811

New member
המה כן -

הוא מאוד אישי ואינדוידואלי. לא תראה פסיכולוג שיירשום לך מה היא "דרכו". כי מדובר באנשים שונים. אין פה משוואה מדוייקת של עשה ואל תעשה. זה תלוי במי מולי. מה הרצון שלו. מה היעדים. והמה כן שיהיה רלוונטי אליו - לא יהיה רלוונטי אליך. אם יש משהו אישי שאתה רוצה לדבר עליו - אתה יותר ממוזמן לכתוב לי הודעה פרטית ולדבר איתי שם. כמובן שללא כל התחייבות או תשלום. רק אז אומר לך מה כן ומה העלות - וזו תהיה תשובה מושכלת ואישית. ולא שלופה מהמותן. שבת שלום
 

אטיוד5

Active member
לא צריך משוואה מדויקת

צריך שיטה כללית, קוים וכללים מנחים, רעיון בסיסי. נראה לי שאחרי מחקר של עשר שנים אפשר להציג איזו שהיא תזה. באופן אישי אני לא מרגיש צורך, תודה.
 
למעלה