ץשוזנה לבת שנה וחודשיים

מהיהיה2

New member
ץשוזנה לבת שנה וחודשיים

בתי בת שנה וחודשיים , 9.320 ק"ד 76 ס"מ גובה . ניזונה מהנקה ומוצקים אבל לא אוכלת כלל ירקות . האם תקין - מה לעשות ? ( לא במרק ולא בכל דרך אחרת ) . ושאלה נוספת האם מותר לתת חביתה כל יום ?
 

גילור

New member
מקלידה בפעם הרביעית והאחרונה (משום

מה התגובה שלי מסרבת להקלט). כן. מותר (ואפילו רצוי) ביצה כל יום. עדיף כזו לא מטוגנת (אם כי במחבת טפלון עם מעט שמן - זה לא נורא). לגבי ירקות: למרות שהילדה יונקת ומקבלת כל מה שהיא צריכה מההנקה, חשוב שגם תאכל ירקות כי זה הרגל לחיים. כמה רעיונות ששווה לנסות: להכניס ירקות בקציצות הבשר לפני הבישול (אני מגרדת 2 גזרים ו-2 קישואים ומוסיפה לתערובת הקציצות. כך הירקות לא מורגשים מבחינת הילד מצד אחד, ומצד שני הם מעשירים את מרקם הקציצות). אפשר לנסות לתת לה פשטידה או לביבות ירק. לרוב ילדים אוהבים את זה.
 

מחשבות

New member
גם מטפלון רצוי להמנע, אם כי גם

אני חוטא בשימוש בה. שמן כמובן שמן זית ורצוי חמאה.
 

מחשבות

New member
חמאה היא אחד המאכלים הבריאים שיש:

מכילה שפע ויטמיני A+D המסייעים רבות לבריאות ולקליטת שאר הויטמינים מסיסי השומן ובכלל. יש בחמאה חומצה בוטרית, המגיהנ על הלב. החמאה נחשבת ברפואה הסינית כמבון משובח במיוחד. בעיני היא גם ועימה בטירוף וכל התכונות האלה הביאו את "שוחרי הבריאות" ובעלי האינטרסים להחרים אותה והלעדיף מזולות ומרגרינות רעילות.
 
פרטים נוספים

לא ברור מה היחס בין ההנקה למוצקים. הנקה בגיל הזה צריכה להסתכם בשתי הנקות ביום וכל השאר מזון מוצק. מותר ורצוי לתת ביצה כל יום, לא חייבים רק חביתה
 
למעלה