צריך עזרה.. ונמצא בבעיה..

צריך עזרה.. ונמצא בבעיה..

טוב הבעיה היא כזאת: "טוב אז נתחיל מפה:יש לי הרגשה שאני דו מיני.. אף אחד לא יודע על זה(עדיין בארון) אני לא יודע אם להגיד לא להגיד למישהו.. מפחיד אותי המחשבה שההורים שלי ידעו מזה, טוב.. אז קצת פרטים עליהם: אמא שלי חצי דתיה חצי חילוניה, הסבר:היא יותר מידי קיצונית בעניין דת בתור חילוניה... אבא שלי חילוני. אני גם אתאיסט, וההורים שלי לא יודעים גם על זה... כי אני רק מנסה לדבר איתם על זה הם משתגעים למשל:כדי לבדוק מה ההורים שלי חושבים על זה אמרתי להם, שאני מתכוון לבקש שחרור משיעורי תנ"ך לצמיתות. אבא שלי קודם כל אמר לי שהוא לא מרשה לי ובלה בלה בלה.. אמא שלי עוד שניה היתה מרתקת אותי לחדר לשבועיים!! ומה שמפחיד פה זה: שאני בסך הכל בן 11(עוד חודש 12) ולא יודע מה לעשות!!! וגם לפני כן תמכתי בקהילה ההומו-לסבית.. למרות הסביבה שלידי, שמתנגדת לזה בתוקף! ובגלל זה אני עוד יותר מפחד!!" מה שרשמתי עכשיו זה מועתק מההודעה שכתבתי בפורום "בעיות בגיל ההתבגרות".. בגלל שאין לי כח לכתוב הכל מחדש.. ורציתי לבקש ממכם גם,(אם זה לא קשה): שמי שיכול לרשום לי סיפור שקרה לו בתור הומו\דו מיני\לסבית.. אני מאד אשמח מכיון: שאני כותב ספר על הקהילה ההומו-לסבית, ל-"שבוע הספר" בבית הספר.. כל תלמיד צריך להגיש ספר, וכוו.. אז השנה החלטתי לכתוב כמה ספרים, על אפליה,גזענות.. מצטער אם יש שגיאות כתיב..
 

sarah

New member
תגדיר את הבעיה... ../images/Emo13.gif

יש לך חילוקי דעות בעייניי דת עם ההורים שלך אתה חושב שאתה דו מיני אבל אף אחד לא יודע מזה לא סיפרת לאף אחד על זה. מפריע לך הפחד? או... מה בעצם?
באעבה, שרה
 
הפחד לא כל כך משמעותי בשבילי..

השאלה היא: מה לעשות הם עצמי? והם הנטיות המיניות בגיל הזה קבועות??
 
לא בכל אופן בגיל כזה הן לא קבועות

וזה מפתיע אותי כי בדרך כלל ההתלבטויות מתחילות בגיל קצת יותר .. המ.. ברחה לי המילה .. נגיד מבוגר.. למרות שזה רק שנה שנתיים אחרי זה.. בכל אופן זה הגיל שבו צריך להתנסות ולהורים בכל מקרה לא תהיה לך ברירה אלא לספר אבל בינתיים אם אתה לא סגור על זה אל תגיד להם ולא למישהו שחשוב לך מה הוא יגיד על זה.. למשל אני סיפרתי לחברים וכאלה אבל יש לך עוד זמן .. אז תתנסה ובקרוב תדע מה אתה :)
 
אתה לא צריך להדאיג את עצמך

זה בסדר שיש לך הרגשה שאתה דו-מיני, אתה עוד לא צריך להחליט על זה. בכלל אני ממליץ לדחות התנסויות מיניות עד לגיל 15 לפחות, ואני לא רואה סיבה לספר על זה להורים. אני לא רואה את הקשר בין אתאיזם לשיעורי תנ"ך, המורים לא אמורים להשפיע על היחס שלך בקשר לדת (אלא אם אתה לומד בבי"ס דתי ואז זה סיפור אחר) ממה שכתבת קיבלתי תחושה שאתה בשלב של המרד בהורים, שזה אחלה, אבל זה לא אומר שאתה צריך לספר להם שאתה אתאיסט ודו-מיני רק בשביל להוכיח להם שאתה עצמאי
אתה יכול לנפות אלי באייסיקיו, יוני
 

Blackice

New member
אוקיי..

דבר ראשון- קח את הזמן שלך. הזהות המינית מתעצבת במשך כל גיל ההתבגרות. בגיל שלך, אני הייתי בטוח שאני הומו.. רק יותר מאוחר התחלתי להרגיש משיכה לבנות.. ואז היו לי תקופות שבהן חשבתי שאני סטרייט, או הומו, או דו.. ואז לפני שנה בערך (אני בן 19 כיום) הגעתי למסקנה הסופית שאני הומו, שהחזיקה מעמד כמה חודשים טובים.. והתערערה בגלל לבטים אחרונים, שנפתרו לפני 4 חודשים, ומאז אני אומר בבטחה שאני בי
לגבי סיפורים.. אתה יכול לדפדף בהיסטוריה של פורומים כמו "זהות מינית" או "בנים בלבד" שם אני בטוח שתמצא מספיק סיפורים..
ארז
 
למעלה