קחו כמה דקות, תקראו את זה.

קחו כמה דקות, תקראו את זה.

לפני כמה שבועות ראיתי כתבה על נערה צעירה, משהו בין ט' ליא' אני מאמינה, שמאה בחייה רק בגלל שבבית פרה הופצו שמועות רעות עליה, בדבר מיניותה ובדבר התנהגותה ומעשיה. אמרו שהיא מעשנת ולוקחת מים ובכו אותה עם כל הנהלת בית הספר כשלא היה כלל בסיס לדברים. בסופו של דבר, היא התאבדה. כל כך עצוב לשמוע, מחניק כל כך. הרגשתי אני עצמי שכל כך עצוב לי עליה, גם אם היא לא היתה הבן אדם הכי מושלם והנערה הכי מקובלת... להתאבד בגלל רוע לב של אחרים, להעניש את עצמה על חוסר הרגשות והפתיות של אנשים אחרים זה מזויע בעיני. ואם עוד בא לכם לשמוע, אז רציתי קצת לפרוק מעצמי, כי אני באיזשהו מקום, אני מאוד מצליחה להזדהות עם אותה נערה. אני בכיתה ח'. בשנה שעברה הרגשתי מעולה בכיתה. מקובלת או לא, לא מעניין אותי. היו לי חברות ומי שלא היתה חברה שלי היתה ידידה שלי, ומי שלא סבלה אותי, לא עניין אותי בגרוש. במיוחד לאור העובדה שהשנאה של בנות בשכבה שלי מתבססת בעיקר על מידת המקובלות. השנה עברתי ברוב טפשותי לכיתה מקבילה, כי זוהי כיתת מחול, ואני רוקדת מגיל צעיר וחשבתי שמגמה יכולה עוד יותר לעזור לי, מלבד החוגים. אך טעיתי. הבנות לא קבלו אותי יפה. חלק ניסו ובמהרה התייאשו-השפעת הרוב קוראים לזה...לא? וחלק התעלמו ממני לחלוטין. ישנה ילדה שבכלל שונאת אותי ואין לי מושג למה, לא עשיתי לה דבר. כעבור כמה פעמים שהושפלתי, פשוט השפלתי אותה חזרה ולצערי ירדתי לרמה שלה. אבל... קשה לי להתמודד. רואים שרע לי ולא עושים דבר למרות שדברתי איתן. נראה כאילו שהלב שלהן עשוי מאבן, ושום דבר לא נכנס להן לא לשם ולא למוח. אולי אני לא מצליחה להעביר את עצמי באופן ברור. אני לא יודעת. קשה לשפוך את הכל בפורום כשגם כך קשה לי לרכז את כל המחשבות שלי ולדבר בגלוי ומהר... להתעלם תוכלו לומר. להתעלם ממה? לשם פס על מה? על הפס שהן שמות עלי, או על הירידות שלהן? בדידות זה מה שאני מרגישה! לא כל הזמן אני יכולה להתראות עם חברות מכיתות אחרות ורוב הזמן לא. ובלי קשר, תחשבו גם על מה שכתבתי בהתחלה. זה עלול להגמר כך במצבים שונים. אין כאן רמיזה לשום דבר, רק שהכתבה זעזעה אותי.
 

אדויסמן

New member
../images/Emo24.gif

אני ממש שונאת את הפורום הזה, כי באים לכאן הרבה אנשים שקשה להם ואני לא יכולה להעשות כלום בנושא... אני כלכך מרגישה את הכאב שלך והלוואי שהייתי יכולה לעשות יותר מזה... אבל מה אם החברות משנהשעברה? הרי לא עברת בצפר ואת עדיין יכולה לראות אותן לא?
 
בטח שכן.

אבל ההרגשה שיש כאלה שלא רוצים אותך, וכאלה שפשוט נגררים אחריהם, שפוטים שלהם, ושאני לא מסוגלת לעשות כלום בשביל למנוע את זה חוץ מלשלוף צפורנים לעבר כל אחד שמתקרב אלי, זה פשוט ההרגשה הכי נוראית שיש. כתבתי את כל מה שכתבתי לא רק להתלונן, ולקבל תמיכה, אלא גם למסור משהו, לנסות להעביר לאנשים שיחשבו קצת לפני שהם יורדים על אחרים, חושבים את עצמם עליונים מעליהם. וזה גם בשר לספור שלי אבל בעיקר בקשר לסיפור של אותה נערה. שזה ספור ממש נורא לדעתי. תודה על ההבנה שלך!
 

אדויסמן

New member
קודם כל- בבקשה!

ודבר שני זה באמת דרך שלא חשבתי אליה... מסר... מעניין... אני יודעת איך את מרגישה אבל רק בתאוריה, כי למזלי "נפלתי" על בצפר קיבוצי-פרטי אז אין אצלי באמת אנשים שצוחקים עליהם וגם אין ממש נגררות של אנשים בדרך כלל יש לפחות 2 אנשים תומכים על כל 1 שמעליב.
- סתם כי בא לי...
 

Oukami Kun

New member
זה די נכון, אבל בקשר לנגררות...

לא יודע איך זה בעליונה אבל אצלנו זה קיים. ביותר.
 

Oukami Kun

New member
אנחנו באותו בצפר.

נראה לי. כאילו, את בעליונה, אני עוד בחט"ב. נאמ.
 

Oukami Kun

New member
את*ה*

אהמ. אני נדב, את בטח לא מכירה אותי. אם ראית את הקלטת של לילה של יום מפרך אצל ענבר ולימור, אז היא שלי. ואת מוזמנת להגיד להם להחזיר לי אותה.
 

sh53

New member
../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif

קודם כל אני רוצה להמליץ לך על האתר של סהר, כי הוא עוזר לאנשים בדיוק במצב כמו שלך, כדאי תמיד להתייעץ, לשאול ולקבל מידע. יש להם גם צ'אט שעובד כל יום מ- 21:00 ועד 24:00, הצ'אט און ליין ואפשר שם לדבר עם אנשים שיעזרו, יתמכו ויתנו עצות (הם אנשים שלמדו את המקצוע, יודעים איך לעזור ותמיד שווה להעזר ולהתייעץ). בקשר למה שכתבת - רציתי לשאול מה לגבי הקשרים עם החבר'ה מהכיתה שהיית בה שנה שעברה? את רק עברת כיתה, לא עברת לארץ אחרת. האם את לא יכולה לשמור על הקשרים איתם? אפילו אם זה יהיה כרוך במאמץ בהתחלה מצידך יותר? אני בטוחה שלאט לאט ועם קצת התמדה ובהמשך - זה יהיה הדדי. אולי עברת כיתה והן הרגישו שקצת התרחקת? אולי עצם המעבר יצר מעין "מחסום" של ריחוק? אולי שווה לנסות לחזור למצב הקודם - כלומר בקשר עם בנות מהכיתה הקודמת שלך? בקשר לכיתה הנוכחית שלך - כתבת שרואים שזה פוגע בך ורואים שההשפלה שלהן עובדת והן פוגעות בך (בדיוק מה שהן רוצות לעשות). אולי אם תנסי להפגין כלפי חוץ שזה לא מזיז לך, לא איכפת לה מה שהן אומרות וזה עובר מאוזן אחת ויוצא דרך האוזן השניה - אולי זה יעזור? בהתחלה זה מאוד קשה, להפגין כלפי חוץ שאת חזקה, אך בעצם בפנים את שבורה לרסיסים, אבל אולי עם הזמן - - זה יחלחל גם פנימה, כלומר "הפגנת החיצוניות" לא תהיה רק כלפי חוץ, אלא זה יחלחל גם פנימה. - אולי אם הן תראנה שאת אדישה לכל המילים הפוגעניות שהן אומרות לך, במטרה לפגוע בך, ואת בעצם לא נפגעת ולא מזיז לך - אז אולי הן תחשובנה למה להתאמץ לפגוע בה אם היא בכלל לא נפגעת? ואולי ככה הן תעזובנה אותך?
 
את יודעת...

מה שכתבת כל כך מובן מאליו, שבכלל אין מה להתאמץ לכתוב את זה. אבל בכל זאת, לקרוא הודעה כמו שלך זה הדבר הכי טוב שאפשר בכלל לקרוא בפורום... תמיד אומרים-אל תתייחסי הן יעזבו אותך... אבל זו הבעיה. אני לא אוהבת להיות לבד ורוב השעות שאני מבלה איתן במחול זה ככה-או הצקות או התעלמות. החברות שלי בכיתה השניה חברות טובות, אבל באמת אני חשה קצת ריחוק מהן והן היו עצובות כשעזבתי-אולי את צודקת. ובכלל לא שווה לספוג את כל ההשפלה הזו רק בגלל שאני אוהבת כל כך לרקוד... שנה הבאה אני בטוח אחזור לכיתה שלי... בכל מקרה-ההודעה שלך גרמה לי להבין את זה-הרבה יוצתר קל לקרוא את זה מאשר לומר את זה לעצמי כל הזמן... המון תודה! :)
 
למעלה