קיבלתי שם של מטפל, לצורך העניין ניקרא לו מושי

קיבלתי שם של מטפל, לצורך העניין ניקרא לו מושי

מי שהמליצה עליו (אתמול) אמרה לי שאני אשבע לה שאני פונה אליו. עוד באותו יום פניתי למושי והוא בידידותיות אמר לי שהוא עסוק אבל למחרת משעות הצהריים עד מתי שארצה אני יכול ליצור איתו קשר. חיכיתי. היום בשעות הצהריים המאוחרות (משהו כמו שלוש) אני מתקשר למושי "סליחה" אומר לי מושי "אבל אני בטיפול" "אבל אמרת לי להתקשר משעות הצהריים" אמרתי לו "תתקשר אליי אחרי חמש" הוא השיב לי "יופי" אמרתי "דווקא מתאים, אני בדרך הביתה ונוכל לשוחח" הסתיים יום העבודה שלי, ניכנסתי לרכב, שמתי את האוזניה על האוזן, חיכיתי עד לחמש ועשרה כדי להיות בטוח שמושי פנוי ו.... אין קול ואין עונה. ניסיתי בחמש וחצי, בשש, בשש וחצי. בשתי דקות לשבע, שתי דקות לפני שאני היתי צריך להיכנס לטיפול, עונה לי ילדה לטלפון ואחריה מושי, "אה" הוא אומר לי "היתי צריך לרוץ לכל מיני סידורים אם אתה מבין" "עכשיו אני חייב ללכת" אמרתי לו "אני אחזור אליך" הבטיח לי מושי "יש לי את הטלפון שלך, בתשע אני חוזר אליך" אני כותב את הדברים האלה בשעה 11 בלילה. פעם ראשונה שאני מנסה לפנות לטיפול אלטרנטיבי על בעיה שמאוד מציקה לי. חבל לי לגלות שהמטפל הראשון שפניתי אליו עם המלצות חמות מתיחס בכזה זילזול למי שיכולים להיות לקוחות פוטנציאלים שלו. גם זה חלק מהאלטרנטיביות בטיפול?
 
מטפל

שלום ציער אותי מאד לקרא את הדברים. אסור שזה יקרה. התגובה ההולמת תהיה אם תספר על כך למי שהפנה אותך. אני מאמין שבשוק חופשי תוצאות התנהגותו יחזרו אליו. בברכה
 
למעלה