קישור שממש כדאי להוסיף

שָׂרָה

New member
קישור שממש כדאי להוסיף

לקישורים של הפורום: http://flylady.net לדוברות האנגלית שבינינו! היא קצינת משמעת וסדר ותעשה לנו קורסים בסדר. מעל 100,000 אנשים מרחבי העולם הצטרפו אליה ומסדרים ב י י ח ד!
 

טליW

New member
כבר כתבנו עליה ../images/Emo8.gif

פניתי אליהן בבקשה לאשר לי להכניס תכנים מתורגמים לפה... מקווה שיאשרו. (דרך אגב, הספר שלה מעולה, לדעתי)
 

SILIVAS

New member
../images/Emo9.gif

אני חושבת שאיילת שני פעם כתבה עליה טור מאוד משעשע בלאישה היא כמובן הדגישה רק את הביזאר באתר, אבל בכל זאת
 
האם אתן מקפידות להתלבש

ולהיות מסודרות דבר ראשון בבוקר? או שאתן מאלו שנגררות עם פיג'מה עד אחרי תשע בבוקר? אני קמה לפני כולם- מתארגנת, מתלבשת, מתאפרת, נועלת נעליים (ממש FLY) ואזז מעירה את האחרים.
 

שָׂרָה

New member
כמעט תמיד אני הולכת יחפה בבית

ולפעמים בחצר. ל א נוח לי עם נעליים.
 

טליW

New member
אני והפלייליידי (FlyLady)

כשנתקלתי במרלה סילי (או לפחות באתר שלה), זה היה בתקופה שבה עבדתי מהבית. ובזכותה הקפדתי להתלבש כולל נעליים, כל יום. אבל - מתוך הנסיון שלי לעבוד לשיטתה, הבנתי שחייב להיות מקום של ה"אינדבידואל". חוק בסיסי אצלה הוא הברקת הכיור מידי לילה. וכשאני אומרת הברקה, אני מתכוונת לתהליך שלם, ולא רק לפינויו מכלים מלוכלכים. זאת הפילוסופיה שלה. אני נשברתי אחרי פעמיים. יש לי גם את הספר שלה, Sink Reflections, שהוא ספר מומלץ בעיניי. הדבר הגדול ביותר אצלה, לדעתי, זה המבט בגובה העיניים, וגם הגישה של "הייתי שם. אני יודעת.". את אלה אימצתי. יש לה הרבה רעיונות טובים, ואני ממליצה עליה בכל פה. אבל, כל השיטות האחרות הן לא בהכרח מקוריות שלה, כמו למשל סידור 15 הדקות, או התקפה של מוקד מסוים בכל יום... בגלל שאני בלאגניסטית בדם, קראתי ה-מ-ו-ן חומר במהלך השנים (בנסיון להתיעל). כל הפטנטים והשיטות מסתובבים מסביב לאותו הדבר, כי כמה בעצם אפשר לחדש? אז בכיף אני אכניס לקישורים את הקישורים של עיתון "לאשה" (זה חוקי עפ"י חוקי זכויות יוצרים), וגם קישור לאתר שלה. היא בהחלט שווה קריאה, וכל אחד יכול לקחת ממנה מה שמתאים לו. לנרשמים באתר שלה, נשלח מייל יומי עם המשימה היומית. מהר מאד הפסקתי אפילו לפתוח את המיילים ממנה.... זה הפך למטרד, עד שנמחקתי מהשירות
שוב - הכל אינדבידואלי. מה שמתאים לאחד לא מתאים לאחר. דרך אגב, פניתי אליהם לפני מספר ימים לקבל אישור לפרסם חומר שלהם - לא ענו לי בכלל... אז תודות לעיתון לאשה, ותודות לשרה שהביאה הנה את הקישור - גם אנחנו נוכל לקרוא פלייליידי בעברית.
 
גם לי היה מייגע כל המייל ממנה

ולהבריק כירו כמו שהיא מלמדת. הכיור אצלי נקי ומסודר בעיקר בבוקר ואחרי ארוחת צהריים כי בערב תמיד נשארות 2 כוסות הקפה ששתינו בלילה....
 
למעלה