קשר בין מצבו הנפשי של גבר לצורך קיום יחסים

קשר בין מצבו הנפשי של גבר לצורך קיום יחסים

לאחרונה בעלי מאוד קר כלפי כבר כחודש וחצי לא נוגע בי ולא מגיב ליוזמה שלי ליחסים. לפני מס חודשים היה ארועה דומה והוא אמר שנמאס לו שאני דוחה אותו ולכן מעכשיו אם אני"רוצה" אני צריכה ליזום יחסים. לאחרונה שום יוזמה שלי לא גורמת לכלום. הטא פשוט נכנס לישון, נרדם וזהו, כמו איזה בול עץ. עברנו לאחרונה תקופה קשה.... רבנו ונפרדנו, שבועיים הוא לא גר בבית. אחר כך חזר. יש לציין שבתקופות קשות בשבילו של מתח, לחץ מופיעות אצלו איזורים של התקרחות בראש. וזה מה שקרה לאחרונה- יש שנ איזורים בראש שיש בהם קרחת. ולפי דבריו הוא מאוד לחוץ ובגלל זה גם כנראה עניין היחסים השתבש...... האם זה יתכן? שעקב לחצים נפשיים אצל גברים יש ירידה בחשק מיני? אני בהריון חודש 5....אולי זה גם גורם לירידה בחשק(עקב שינויים בגופי)? בהריונות הקודמים לא הייתה שום בעיה.... או שיתכן שיש לו מישהי אחרת? מה לעשות איך להתנהג?.
 

כפיר 38

New member
היי לך

אכן כן - כשיש לחץ או מצב נפשי קשה אז גם יש ירידה בחשק של הגבר אבל כאן זה נראה לי קצת יותר מורכב ממה שנראה הדרך הכי טובה היא ישירות,ושיחה כנה עם ניסיון אמיתי להבין מה קורה ואני חושב שהמצב שלכם,והזוגיות שלכם תלך לאט לאט עם הזמן ותשקע עד שתחליטו להיפרד סופית תתחילו לעבוד על התקשורת והשותפות גם כדאי לפנות לייעוץ זוגי ומיני כי אם לא עכשיו זה יצטבר - והסוף לא יהיה טוב בהצלחה לכם!
 

softy

New member
יש סיכוי שיש לו מישהי אחרת

אם את מכירה אותו טוב אז לא תהייה בשבילך בעיה לשים לב לכל מיני התנהגויות וניואנסים חדשים שמופיעים אצלו בזמן האחרון מלבד ירידה בחשק המיני. אם את לא מכירה אותו מספיק טוב ואת לא מסוגלת לראות הבדלים בהתנהגויות, זא כנראה שזו סיבה מספיק טובה בשבילו על מנת שהוא יחפש לו מישהי שתשים לב אליו ותכיר אותו טוב.
 

הזוייה

New member
לַחַץ נפשי הוא גורם מרכזי בחוסר מיניות

אי אפשר לקיים אַקְט נקי כשהראש שלך טרוד במחשבות. הבגידה היא רק טריגר למערכת היחסים המקולקלת, ואם יש לו מישהי אחרת את תגלי את זה די בקלות, הרי אומנות ומיומנות השקרים נופלת בפרטים הכי קטנים. השאלה היא מה יותר חשוב לך, הידיעה שהוא בגד בך, או ההבנה שמשהו לא תקין כבר זמן מה בין שניכם ואף אחד מכם לא מרים את הכפפה ואומר, אני מחפש פיתרון כדי להציל את הזוגיות הזו. והשאלה הכי גדולה. האם את אוהבת אותו. כי הסקס הוא הדֶּבֶק שמחבר בין בני הזוג, והוא המַרְאָה ליחסים ההדוקים. וכשזה איננו- זה צריך להדליק נורה אדומה.
 
למעלה