שאלה, או "סינדרום השפן הקטן"

שאלה, או "סינדרום השפן הקטן"

עוגי רבץ בחוף הילטון עם עוד חבר. היה שם בחור חמוד שישב עם בחורה לא רחוק. היו קצת מבטים וכו´, אבל לעוגי אין אומץ. ולשאלה - עד כמה נורא זה לשלוח חבר כדי שיעשה בשבילך את העבודה (שליח אם תרצו) ויברר אם יש מצב/יתן טלפון/יקח טלפון (ואולי אף עדיף - יותר קל לסרב למישהו אחר, מאשר לזה שמתחיל איתך בפנים, לא?)? האם זה בסדר? מקובל? נלוז ובזוי? הלנצח יישאר עוגי לבד (כשרק העוגי השני שבשמו מארח לו חברה)? מאי - עוגי מתנצל, בשל בעיות במחשב (של העבודה) נדמה היה שההודעה הראשונה לא עברה ועודי שלח שוב. אבל לבקשתך - הנה ההודעה כשרשור חדש...
עוגי עוגי לפקודתך!
 

Liroy25

New member
כמה נורא? מאוד!

אין דבר יותר מעצבן מאשר משפט בסגנון "חבר שלי נדלק עליך ורוצה לדעת אם אתה מעונין"... לו הייתי מחפש שידוך הייתי פונה להלנה. תיהיה גבר ותיגש בעצמך!
 

shirhayam

New member
שאלה (הראשונה שלי)

לירוי יקירי....האם בתוך קהל המונים למשל - מצעד אהבה... אתה אישית מסוגל לפנות לגבר שמוצא חן בעיניך ולשאול אותו אם הוא מעוניין? האם זה לא קשה? האם זה לא שונה מאשר שגבר מתחיל עם בחורה למשל? והשאלה הזו נמצאת בראשי למעשה כבר כמה ימים.. כי אם אתה מתחיל עם גבר שהוא סטרייט - הוא למשל בלי להתבלבל יכול להפליק לך סטירה מצלצלת על כך שבכלל חשבת שהוא הומו(ואני בזמנון הכרתי בחורים סטריטים כאלו...) אתה הרי יודע שבחורים סטריטים הולכים לפי מה שמקובל בחברה (מקובעים ומרוכזים במה שנראה להם הכי נכון - מבלי לחרוג..) לכן ענה נא לי בכנות מהי הדרך שלך להתחיל עם בחור בתוך המון - ולא בבר או פאב של גייס...
 
נורא

בייחוד עם הבחור הנחשק הוא דווקא הומופוב והחבר שלך יחטוף את מנת השנאה שמגיעה לך. חוץ מזה עוגי, אם נשארת סקסי כמו בפעם הקודמת שראיתי אותך - אני לא מבין למה הבחור לא התחיל איתך.
 
עוגי מדגיש:

חוף הילטון - אלאדין, שם יש הומואיסטים. אם הבחור הומופוב, הוא לא יהיה שם... ובקשר להמשך...
 
מממ... אולי ההומופוב מטומטם

כמו אלאדין ולא ידע שהכניסה לסטרייטים לחוף הילטון אסורה
 

.m

New member
לא כזה נורא

בעיני ראוי יותר לעשות את זה באופן אישי. אני, למשל, לא אצא עם מישהו שלא היה לו את האומץ לבוא ולדבר איתי בעצמו, לא בגלל שום עניני כבוד פשוט כי זה מלמד משהו על האישיות שלו, שלחלוטין לא תואם לשלי. מצד שני בקרב הצעירים זה דווקא נפוץ. אז כנראה שזה בסדר. אבל, עוגי יקר, מה הסיפור הגדול? במקרה הכי גרוע הוא יסרב. so what?!
mai
 
למעלה