שאלה בקשר ל Superman - The ride

  • פותח הנושא tamax
  • פורסם בתאריך

tamax

New member
שאלה בקשר ל Superman - The ride

האם Superman - The ride שנמצאת ב Six Flags - holland היא בעצם אותה רכבת שנקראת superman - Ride of Still שנמצאת ב Six flags New England. רציתי גם לאחל מזל טוב על הפורום ולומר שיש לי גם רקורד לא רע בפארקים ברחבי העולם שכולל בן היתר: *אורלנדו - כל הפארקים (כולל sea world וגם כל האולפנים) *יורדיסני פאריס *אסטריקס *הולנד סיקס פלג וגם אפטלינג. וזהו בינתיים מה שאני זוכר... יש לי תמונות ואני אעלה אותן בקרוב!
 

ori 15

New member
ברוך הבא ../images/Emo24.gif ו...../images/Emo26.gif

2 הרכבות superman - ride of stee שב new england ו superman - the ride שב sf holland הם לא דומות, קודם כל לראשונה אין היפוכים בכלל , והיא רכבת של מהירות (עליות וירידות) והשנייה היא כוללת 3 היפוכים וכך גם כל התכונות החארות של הרכבות שונות זו מזו (מהירות, משך נסיעה, גובה הרכבת וכו') הרכבת שנמצאת בהולנד היא אותו סוג כמו rock n' roll שנמצאת בדיסני וורלד סטודיו בארה"ב (וגם בפריז) רק שבדיסני היא נמצאת בתוך ביתן ואילו בהולנד היא בחוץ... מקווה שתהיה פעיל בפורום
תעלה תמונות אם אתה יכול
ואחלה פארקים היית בהם **מקנא**
 

Alonnnn

New member
זו לא אותה רכבת ...

זו לא אותה רכבת למרות שבעיקרון הנושא של הרכבת הוא באמת סופרמן. הרכבת בהולנד היא העתק מדוייק של הרוקנרולר קוסטר שנמצאת בדיסני רק שבדיסני הרכבת בתוך מבנה סגור עם כל מיני אפקטים ובהולנד לא. בעיקרון הרכבת כוללת חמישה לופים ומה שמיוחד בה זה היא מתחילה בלי עלייה איטית אלא בשיגור. הסיבה שבהרבה פארקים של סיקספלגס ישנן רכבות הרים עם השם סופרמן זה בגלל שיש להן בעלות על חברת הסרטים של הסרט הזה והם מנצלים את זה בשביל רייטינג.
 
למעלה