שאלה עבור חברה טובה

the diving vet

New member
שאלה עבור חברה טובה

שלום לכולכם, אני וטרינר, שמי דני ברחנא, בדרך כלל לא מטפל בחמוסים, לא כי יש לי משהו נגדם, להיפך. רק מאמין שאי אפשר להיות מומחה ביותר מדי מינים של חיות. לא חשוב, אני כותב, על מנת לקבל קצת עצות. חברה חוזרת ארצה לאחר שנים בחו"ל ומבקשת מידע על חמוסים - כמה בערך עולה בארץ? האם ניתן להביא מחו"ל בלי בעיות מיוחדות (את חוקי היבוא אני מכיר, רציתי בעיקר לדעת אם עושים בעיות בכניסה). מה עדיף, להביא מארה"ב או לקנות בארץ? זהו, תודה, בהצלחה בפורום, ושנה טובה לכולכם. דני
 

Sweet Fantasy

New member
שלום דני

ככה.. בקשר למחירים המחירים ממגדליפ בארת נעים בין 150- 350 ₪ אין לי מושג מה צריך כדי להכניס חמוס לארץ, מצטערת בדר"כ מגדלים מחו"ל מוכרים את החמוסים רק אחרי שהם מסורסים\מעוקרים ועברו ניתוח להוצאת הבלוטות המחירים שם יותר יקרים אבל יש הרבה צבעים שאין בארץ.. אין ספק שלהביא מחו"ל יהיה יותר יקר אבל שווה בהחלט כי כמו שאמרתי נדיר בארץ הצבעים שקיימים שם אם יכלתי בהחלט הייתי מביאה לי חמוס משם!
 

WTR

New member
חמוס מחו"ל

בארץ יש מספיק חמוסים, אני נגד להביא חמוס מחו"ל. לצערי יש חמוסים בחנויות ובפינות חי, מקומות בהם הם לא אמורים להיות בכלל, ואין שום סיבה להביא חמוס מחו"ל. שלא נגיע למצב של פיצוץ אוכלוסין... מחירים - בארץ חמוס עולה 200-300 ש"ח אצל מגדלים. וחשוב מאוד לקנות אצל מגדל אחראי ואיכפתי ולא אצל כל אחד שקופץ למכירה.
 

Sweet Fantasy

New member
אין בארץ

מגדלים מוכרים שמות וכאלה כי עניין החמוסים בארץ לא מפותח עונת ההמלטות נפתחת באפריל ואז צצים מגדלים שמוכרים גורים כשאר תתחיל עונת ההמלטות אני בהחלט אוכל להמליץ.. כרגע כבר אין ממש גורים או שהם כבר בוגרים
 

the diving vet

New member
שוב תודה לך S.F , שנה טובה לך

ולפורום. מאוד עזרת. חמוסים הם באמת יצורים נפלאים. דני
 

Sweet Fantasy

New member
../images/Emo45.gif בכיף תמיד ../images/Emo20.gif

שתהייה שנה טובה לך ולכל המטופלים שלך
 

Lovable Stray

New member
לדעתי אם אתה יכול להביא

חמוס מאחד מהמגדלים מחו"ל, זה עדיף. בארה"ב יש מגדלים שמרביעים חמוסים בריאים מאוד שחיים בממוצע יותר מחמוסים אחרים - כמובן שהמחירים שלהם גבוהים יותר (אם אתה מתעניין, חפש בגוגל ferret breeders ותסתכל באתרים של המועדונים השונים, בדרך כלל יש להם תמונות של גורים למכירה וההורים שלהם). אין בעיה מיוחדת להביא חמוס לארץ - צריך חיסונים מתאימים.
 
למעלה