שאלה על דרך הדבקה אפשרית בhiv

Ben Barzilay

New member
שאלה על דרך הדבקה אפשרית בhiv

בנוסשלום! אני גבר, קיימתי מגע מיני עם גבר שהתברר שהוא נשא לא מטופל. המגע כלל שפשוף איבר המין שלי על עור הישבן שלו (ללא חדירה כלל). העניין הוא שמספר פעמים הבחור החדיר את אצבעותיו לפי הטבעת שלו ולאחר מכן נגע באיבר המין שלי וכמו כן היו כנראה נוזלים/הפרשות (ייתכן גם דם) שיצאו מפי הטבעת שלו כשהוא הוציא את האצבעות משם והחשש שלי שעקב זה שאיבר המין שלי השתפשף עליו חיצונית באיזור יתכן וחלק מההפרשות האלו חדרו אליי דרך איבר המין שלי פנימה וכתוצאה מכך אדבר בhiv? יתכן?
בנוסף, אם הוא מצץ לי (רק הוא לי, אני לא מצצתי לו) האם יתכן שאם היה לו דם בחניכיים הוא יחדור לאיבר המין שלי וכך אדבק? תודה.
 

ATFAdmin

New member
בחשד ברור למעורבות דם בסקס מומלץ להיוועץ ברופא במיון-72 שעות

הפרשות של מיצי העכוז אינן מדבקות , אם אתה חושד שהיה מעורבות של דם בזמן השיפשוף בעכוזו עם הנוזלים המדממים. מומלץ להוועץ ברופא בחדר המיון אם לא עברו 72 שעות . היה ועברו ו72 שעות אז מומלץ לעשות בדיקה לאחר 3 שבועות עבור איידס. מסיפורך נימגע מיני אוראלי נידמה שיש מעורבות של אוויר ואתה חושש שהיה דם ולא ראית דם אני חושב שהסיכוי נמוך מאוד עד אפסי. אך השיקול במקרה זה הוא של רופא בלבד.


במגע מיני אוראלי, לצד החודר (הנמצץ) אין בכלל סיכון להדבקה, ועבור הצד הנחדר (המוצץ) ישנו סיכון תיאורטי להדבקה.
הצד המקבל - בזמן נתינת מין אוראלי, איבר המין של הצד המקבל (נרתיק או פין) בא במגע עם רוק. נוכחות הנגיף ברוק אינה מספיקה (מבחינת הריכוז) להדבקה, ולכן אין סיכון להדבקה עבור הצד המקבל. גורמים נוספים אשר מקטינים את הסיכון הם נוכחות אנזימים ברוק אשר מסייעים בפירוק הנגיף, ונוכחות של אויר אשר מחמצן את הנגיף.
 
למעלה