שאלה קטנה

d a n d u s h

New member
שאלה קטנה ../images/Emo13.gif

יש לי חבר שמאוד מתעניין ברפלקסולוגיה ורוצה ללמוד את זה ראוי לציין שאין לו שום ידע מוקדם... השאלה שלי היא מאיזה גיל אפשר ללמוד את זה ? ועוד משהו, גם אותי זה מעניין אבל יותר בקטע של ללכת לנסות פעם אחת ולא בקטע של ללמוד את זה אז רציתי לשאול - כמה בערך מקובל לקחת על חצי שעה/שעה/(הזמן המקובל) של רפלקסולוגיה ?
 
מחירים

יש מגוון רב של מחירים: בדרך כלל בקופות החולים זה עולה כ 70-80 שקל למי שיש לו ביטוח משלים. טיפול פרטי אצל מומחה יכול לנוע בין 150-250. אבל גם אצל מומחה אם את רוצה סדרת טיפולים יש כאלה שמוכנים לתת טיפול הדגמה חינם ורק אם את מחליטה לקחת את הסדרה תתחילי לשלם. בפריפריה יש מטפלים רבים שמסתפקים בפחות ולוקחים 80-120 - לעתים אלו מטפלים מתחילים שעדיין רוצים לרכוש נסיון (ואז לוקחים אפילו פחות ולפעמים זה פשוט בגלל הרבה תחרות בסביבה) במסגרת סטג' בבי"ס לרפלוקסולוגיה את יכולה לקבל סדרה שלמה של טיפולים בלי כסף (אבל את מתחייבת להגיע לכל הסדרה)
 

as612

New member
**** ***** ח ד ש ****

אהוב אותי בכפות רגליך רוצים ללמוד לפנק אחד את השני? בואו להתנסות בסדנא ייחודית לעיסוי כפות רגליים. הסדנא תועבר על-ידי רפלקסולוגית מוסמכת ועובדת סוציאלית בהכשרתה הסדנא תכלול: הכרות עם מושגי יסוד ברפלקסולוגיה. התנסות חווייתית של בני הזוג אוירה אינטימית , כיבוד קל , משך הסדנא : 5 מפגשים בני שעה וחצי .בשעות הערב. קבוצות קטנות : 6 זוגות למפגש. (להביא מגבת ) עלות מפגש לזוג 90 שח'. לפרטים והרשמה : אורית 053571685
 
למעלה