שאלה.. קצת דחוף.

SHIRANF

New member
שאלה.. קצת דחוף.

היי אני לא יודעת אם הגעתי למקום הנכון אבל בכל זאת יש לי שאלה ואשמח אם מישהי תוכל לעזור לי.. אני לוקחת גלולות כבר כמעט 3 חודשים ואף פעם לא פיספסתי אף לא גלולה בחפיסה האחרונה פיספסתי כמה כדורים ביומיים האחרונים לא לקחתי כי ששכחתי ובלי קשר אני עם אנטיביוטיקה חזקה ביום ששלישי אני אמור לסיים חפיסה ולקבל מחזור. משום מה קיבלתי היום מחזור ויש לי עוד כדורים.. זה כי פיספסתי ביוומיים האחרונים ברצף?? מה לעשות? לקחת היום גלולה או לעשות את ההפסקה כבר מעכשיו עד לעוד 7 ימיים? תודה על העזרה.
 

nikita1231

New member
שבת שלום לך...

כן, קיבלת מחזור כי שכחת יומיים ברציפות. לא לקחת עוד גלולה ולעשות את ההפסקה של 7 ימים ואז להתחיל חפיסה חדשה בדר"כ : אם שכחת גלולה אחת את יכולה לקחת אותה מתי שנזכרת ששכחת ואז לקחת גם את השניה , ברגע ששכחת יומיים ברציפות אין לקחת גלולה נוספת כי זה סימן לגוף שסיימת את הגלולות ואז את אמורה לקבל מחזור. בכל מקרה בזמן שלוקחים אנטיביוטיקה רצוי להשתמש בהגנה נוספת חוץ מהגלולות, היה מאמר על נשים שנכנסו להריון בזמן שלקחו אנטיביוטיקה והשתמשו בגלולות
 

נימרודל

New member
זה בגלל שפספסת שתיים

בד"כ כשמפספסים גלולה (ובעיקר שתיים ברצף) זה מה שקורה, בגלל שיש בגוף ירידה חדה של הפרוגסטרון. בנוגע להאם להמשיך עם הגלולות- דברי עם הרופאה שלך. אני חושבת שצריך להמשיך. אל תפספסי גלולות.
 
למעלה