שאלה קצת דיסקרטית

נאור999

New member
שאלה קצת דיסקרטית

בת זוגתי סובלת מנזילת זרע מהנרתיק בסיום כל מגע מיני. יש משהו לעשות נגד זה?
 
הלוו אינסטלטור...../images/Emo8.gif

שלומלום לך, בוודאי שיש מה לעשות הנה כמה פתרונות אפשריים: 1. לא לעשות סקס 2. כן לעשות סקס אבל עם קנדום 3. לעשות סקס עם אישה 4. לעמוד על הראש 3 שעות אחר כך 5. לעשות סקס בחלל שם אין כוח משיכה אבל ביננו מה הבעיה הגדולה. אמנם הגרויטציה גורמת לעוד כמה דברים חוץ מלתפוח ליפול למישהו על הראש. גם הזרע מה לעשות.... נוזל. ביררתי במיוחד עבורך במועצה העליונה אצל אלוקים, משה, מוחמד וישו אם סוף סוף יש בכוונתם לשנות את מיבנה האישה ככה שהפתח לא יהיה למטה, אמרו לי בשביל מי? עניתי בשביל נאור99 שקשה לו שבת זוגו מטפטפת על השטיח. אמרו לי לנאור99 לא מוכנים. כנראה שתצטרכו להסתדר עם מגבת או תחתונית (עם כנפיים, בלי כנפיים...)
שלומלום
 
אין מילים...

אין לי אפילו הערת אגב. רק תעודת הכשר, ואת זה שלומלום לא צריך. אבל שיהיה. סקס בחלל נשמע מעניין, אבל חלק מהפתרונות האחרים ישימים יותר.
 

alfalf

New member
אוננות

הי אורית, חתכת שאלה העלת פה. אז ככה - המרשם: אין מרשם. ממש אין. כל אישה נהנית ומאוננת באופן שונה. המכנה המשותף הוא לעשות מה שגורם לך לכייף. מרבית הנשים מרגישות הנאה מגירוי הדגדגן. הגירוי יכול להיות במיליון ואחת צורות. מגע יד, כרית, זרם מים במקלחת, ויברטור, ובאמת עוד היד נטויה. טעות היא לחשוב שנשים גומרות מחדירה, שכן רובן גומר מגירוי ישיר של הדגדגן וסביבתו, אם כי בהחלט ניתן לשלב גירוי זה עם חדירה. אני מקווה שאת יודעת היכן מצוי הדגדגן - בכל מקרה מצ"ב קישור מתאים. אני ממליץ לך בחום רב לרכוש את הספר "לעצמך - מיניות האשה" מאת לוני גרפילד ברבך. הספר עולה 15 ש"ח (בדיחה נכון?). ניתן להשיגו בחנויות באינטרנט, ברשתות גדולות, אני ראיתי אותו בדיונון בת"א. הספר מיועד לנשים, אם כי היתי מציע גם לגברים לקרוא אותו. הוא מתאר ומתווה דרך שתעזור לך להגיע לאורגזמה.
 
ואני חשבתי שיש לך מתכון מיוחד ממלמק

שלומלום לך אלף החייזר האיכותי, ואני חשבתי שיש לך איזה מתכון מהכוכב שלך "מלמק". מה אתם רק אוכלים שם את החתולים? ואני חשבתי שאתם משתמשים בזנבות שלהם לעינוגים עצמיים......
שלומלום
 

alfalf

New member
הי איש

חשבתי שאתה עסוק היום עד הבוקר אז שלחתי לך דואר וואלה.
 
היי חייזר

שלומלום לך, קיבלתי האימייל ודיברתי עם אלפית, היא מתוקהההה. אמרתי לה שאני אשוחח עם חברתי האהובה פרפר חופשי לגביי העניין. נשיקות, (לאלפית לא לך
) שלומלום.
 
נזילות...

היי נאור, נוזל השפיכה שפלט הגבר מורכב מנוזל זרע ומזרעונים, מקורם של הזרעונים הוא באשכים, ואילו של נוזל הזרע הוא בבלוטת הערמונית, בזמן השפיכה הזרעונים מתערבבים עם נוזל הזרע. אצל האשה השפיכה מופרדת: הנוזל נפלט החוצה (הוא לא אמור לעבור את צוואר הרחם) ורק הזרעונים נשארים בפנים כדי ליצור הפריה. זהו תהליך טבעי, אצל כל אישה קורה באופן שונה. אתה אומר שבת הזוג שלך "סובלת" - וכאן אתה יכול לבחור בשתי אופציות או לגמור בחוץ (כמובן שלא כאמצעי מניעה !!!), או "להתלבש" ב
. בהצלחה.
 

oblina

New member
זה מגעיל!../images/Emo5.gif

זה ממש מגעיל הנזילה של השפיך וזה גם לא נגמר!!! אבל מתרגלים אין כמו זיכרון של הלילה\יום\ צהריים\אחר צהריים על המיטה :)
 

alfalf

New member
טישיו

אכן בעיה רגישה. מגעיל זה לא, אבל בהחלט פוגם בנוחות ומעודד שעות נוספות למכונת הכביסה. הפתרון שלנו הוא טישיו. לאחר הגראנד פינלה, שמים טישיו והולכים לשירותים. שבי שתי דקות והכל יצא החוצה. עם הזמן תגיעי לדרגות מומחיות כאלו שלא תצטרכי להחליף סדין כל שלוש שעות. ALF.
 
סלחי לי מורתי יש משהו שלא הבנתי

סילחי לי המורה אני לא רוצה להפריע... אבל אם לא איכפת לך מורתי יש משהו קטן שלא הבנתי אז אם אני יכול לשאול... לא נעים לי לגזול מזמנך ורק אם זה לא מפריע כמובן... אני רק רוצה לדעת לגביי הנוזל שסיפרת עליו מקודם נשמע לי נורא בלגן, למה הזרעים שמקורם באשכים מתערבבים עם הנוזל שמקורו בערמונית ואצל האישה הזרעים והנוזל שמעורבבים ביחד נפרדים (הם רבו?) הנוזל נשפך החוצה (לא חבל? אין מים במדינה) והזרעים ממשיכים לרחם? ואם הם יהיו צמאים אחר כך?
שלומלום
 
למעלה