שאלת שימוש נוספת בפרחי באך, ברשותכם

renon2000

New member
שאלת שימוש נוספת בפרחי באך, ברשותכם

האם ניתן לטפטף את תמצית הבאך בכוס תה חם, או לחילופין בדיאט ספרייט כמובן בלי שיאבד את ההשפעה שלו ? או שמע יש לטפטף במים מינרלים בלבד ? תודה :|
 

ספירל

New member
פרחי באך כדאי לא בחום ולא בקור

לפי ההתוויה כדאי במים מינרליםף גם ברתוחים זה לא אסון אבל ממש לא כדאי במשקה חם. טיפול לאורך זמן ז"א מצב כרוני שמטופל כדאי לעשות פורמולה או לחילופין רמדי בודד- 2 טיפות בבקבוקון 30מ"ל עם כפית ברנדי והשאר מים מינרלים. מצב זמני עכשווי ניתן גם לטפל בכוס/בקבוק של מים רצוי מינרלים ולשתות לאורך היום. זהו- לא כדאי לחרוג מזה.
 

משי א

New member
פרחי באך

שלום רנון :) לתמצית פרחי הבאך יש להוסיף אך ורק מיים מינרליים וברנדי, ולא בשום נוזל אחר. לאיזו מטרה אתה רוצה להשתמש בתמציות?
 
מים מינרליים../images/Emo28.gif

משהו מעניין שלמדתי לפני שנים,מהמורה החכם שלי. כדי לגרום למים המינרליים,להיות מים חיים,כמו במקומם הטבעי. רצוי לפני השמוש,להכין בקבוק ריק של מים,ולשפוך את המים שבבקבוק מגובה של 5-10 ס"מ,לבקבוק הריק, 3פעמיים ,המיים מקבלים את החיות של הטבע.אפשר ויותר קל לעשות ,זאת מכוס לכוס. יום "מואר"
ושמח
. אביבה.
 
../images/Emo42.gif"מים חיים".

שלום לך משי א. שמו זוהר אהליהב. יש לי עוד טיפ מעניין. 2 מרשמים חשובים שתייה,וסלט. 2 מזונות שמגבירים קבלת אנרגיה.(בזמן שלמדתי את כל שלבי הרייקי המסורתי) קראנו לזה "מזונות-קוסמיים". * סלט- הגינה. 1 כרוב לבן קטן,חותכים לחתיכות קטנות 2 יחידות סלק אדום ,לא מבושל ,מקולף וחתוך,ניתן לגרד במגרדת. 4 מקלות סלרי אמריקאי-קצוץ, או מגורד במגרדת מפלסטיק. 1 כרובית קטנה חתוכה. 1 תפוח-עץ קטן חתוך לקוביות קטנות. לערבב את כל המוצרים יחד,להוסיף לימון טרי ושמן זית כתית מעולה. מומלץ לאכול את הסלט טרי,וכל יום בצהרים. **משקה נעורים. 1אשכולית 2 יחידות סלק אדום. 2 חופנים כרובית. 1 וחצי כוסות מים מינרלים-חיים. 4 כפות של שקדים קלופים ולא קלויים. 4 כפות של גרעיני חמניות . להכניס את כל המצרכים לבלנדר,להוסיף 6 כפות שטוחות של אבקת ליציטין מבית הטבע. 2 כפיות של שמרי-בירה ,לערבב הכל יחד היטב. ושוב להוסיף מים חיים, 4 ליטר מים,ולערבב את הכל היטב. ואת כל הכמות של משקה הנעורים,לשתות במשך יומיים.רצוי לשתות חצי כמות ביום. שימוש נכון במזון,זה כלי חשוב לחיבור -של עצמנו. יום "מואר"ושמח. אביבה.
 
למעלה