שיווק במדיה חברתית לעומת שיווק במנועי חיפוש

kiryatech

New member
רק לפני שנתיים או שלוש, אנשי שיווק באינטרנט נאבקו בתוכן מול קידום אתרים. למרות שחבר המושבעים עדיין לא יודע מה הכי חשוב, רוב מומחי התוכן מסכימים שתוכן וקידום אתרים הם שותפים ולא יריבים. כיום ישנה חילוקי דעות בעולם השיווק באינטרנט מה עדיף, שיווק במנועי חיפוש PPC או שיווק ברשתות חברתיות.

היכן החלה המחלוקת הזו היא תעלומה, שכן רוב האנשים במשחק השיווק באינטרנט מסכימים ששניהם חשובים למאמץ שיווקי מקוון מוצלח.

היתרונות של שיווק במדיה חברתית (SMM)​

היתרונות של שיווק במדיה חברתית (SMM)

חוקרים מצאו שאנשים בגילאי 18-26 יותר מ-75% משתמשים בהמלצות שנמצאו ברשתות החברתיות לפני שהם קונים מוצר באינטרנט או בחנות לבנים וטיט. סוחרים שהשתמשו באסטרטגיות שיווק של מדיה חברתית נהנים מהיכולת שהעמוד או האתר שלהם אם עשו לייק או ציוץ או שיתוף יהיו גלויים באופן מיידי לאנשי הקשר במדיה החברתית של הלקוח הפוטנציאלי ששיתף את המידע שלך. סביר גם שרבים מהאנשים ברשת החברתית של אדם חולקים את אותם לייקים ודיסלייקים – בלחיצת כפתור שיתוף אחת, אתה מוצא את דרכך למאות לקוחות פוטנציאליים אחרים ולקוח פוטנציאלי עמד מאחוריו.

יתרון נוסף של שיווק ברשתות חברתיות הוא היכולת להגיב לביקורת. עסק ענק היום הוא "ניהול מוניטין". התעשייה הזו התחילה בתגובה לאתרים "לקרוע" ואתרים דומים אחרים שמפרסמים תלונות צרכנים (צרכנים אמיתיים או מדומים ותלונות) ללא הזדמנות לסוחר להגיב. אבל, אם יש לך נוכחות במדיה החברתית, לקוחות לא מרוצים סביר להניח שיפרסמו בדף הנחיתה או באתר שלך - שם העסק שלך יכול להגיב לביקורת במהירות.

כעת, אתה יכול לקנות את הדרך שלך למשאבי מדיה חברתית מובילים שכן פייסבוק, לינקדאין ואתרי מדיה חברתית אחרים מאפשרים לך להציע הצעות על מילות חיפוש באופן שדומה לרוב להגשת הצעות על מילות חיפוש עבור גוגל.

היתרונות של שיווק במנועי חיפוש (SEM)​

אנשים מוצאים שמנועי חיפוש קלים לשימוש. כאשר אתה מחפש מוצר או שירות, רוב הסיכויים שאתה פונה למנוע חיפוש כמו גוגל, בינג או יאהו. אותו דו"ח מצא שהשימוש במנועי חיפוש היה 61 אחוז עבור כל הצרכנים המבקשים עזרה בחיפוש אחר מוצר או שירות. משמעות הדבר היא שאופטימיזציה עבור SEM היא קריטית עבור העסק שלך ולכן הוא נמצא באמצעות חיפוש.

עם זאת, ודא שאתה או מנהל קמפיין שתומך באתר שלך בקיאים ב-SEM. לאחרונה, גוגל הטמיעה שינוי מהותי באלגוריתם שלה בנוגע לאתרים ניידים שמשפיע על תוצאות מנוע החיפוש של העסק שלך. מנועי החיפוש של היום הם הרבה יותר מדפי זהב אלקטרוניים, הם גם מקור מידע.
 
למעלה