שיטת הבידינג להרכבת מערכת השעות באונ' תל אביב

Juny327

New member
שיטת הבידינג להרכבת מערכת השעות באונ' תל אביב

שלום! אני עומד להתחיל לימודי מדעי המחשב באוניברסיטת תל אביב ויש לי שאלות שאני לא יודע למי להפנות: 1. איך אני יודע איזה קורסים עלי לקחת בשנה הראשונה? 2. בעניין הבידינג - יש כנס של האוניברסיטה ב-14 לספטמבר. אני רוצה לטוס לחו"ל עד ה-15. עד כמה זה נורא? איך אוכל לקרוא על השיטה באינטרנט, אם בכלל? האם זה עובד בשיטת "כל הקודם זוכה" וכדאי לי כבר ב-14 להתחבר לאינטרנט ולהתחיל את בניית המערכת? תודה!
 

ChapaChoo

New member
היו על זה המון שרשורים בפורום

אז קודם כל, מומלץ להריץ חיפוש ולקרוא היטב. לשאלותייך: 1. אתה פותח את ידיעון החוג שבוא אתה הולך ללמוד, עובר על רשימת הקורסים ונרשם בהתאם. 2. לא, לא מדובר בכל הקודם זוכה - הבידינג פתוח ל3-5 ימים (תלוי בחוג), ובמהלכם אתה מכניס את הבחירות והנקודות שלך, מתי שתרצה. בסוף הימים האלה, נעשה סיכום של כל ה"הצעות" של הסטודנטים, ללא תלות במתי הגישו אותם, ורק אז נעשה החישוב הסופי. מה שכן, אם לא תהיה בכנס אז מומלץ לקרוא על השיטה ולהבין אותה. בהצלחה..
 

SatanD

New member
תגובה

1. חדוא1, לינארית1, בדידה, מבוא מורחב (בדידה אני חושב שהפרידו ל-2 קורסים) 2. הבידינג היא שיטה מפגרת. בסופו של דבר, כל סטודנט הולך לתרגול שנוח לו, ולשיעור שנוח לו. המבחנים בדר"כ משותפים לכל המרצים. אני די בטוח שההסברים שמספקים באינטרנט מספיקים. מה גם שתמיד קורה בקורסי חובה, זה שבסוף הולכים למזכירה והיא רושמת אותך ידנית. כנס לאתר http://www.tau.ac.il/exact_sciences/site/index-heb.shtml פשפש שם בידיעון, בית ספר למדמ"ח, תוכנית חד חוגית ותדע בדיוק מה תוכנית הלימודים. שיהיה הרבה בהצלחה
 
למעלה