שלווווום לכולם.יש לי שאלה... :)

ליאן.

New member
את צודקת במאה אחוז.

לדעתי, הוא הגיב בצורה כזו מתוך קנאה וייתכן שיש לו רגשות כלפייך, אך כל זאת בהחלט לא מצדיק צורה שכזו של התנהגות והסקת מסקנות חפוזות ומשפילות. אני שמחה שהגעת לידי החלטה. מקווה שתחזיקי בה לטווח הארוך. באמת חבל שזה הגיע לפסים כאלו, אבל כנראה שזה באמת לטובה.
 
וגם אם יש לו אילו שהם רגשות.מה ש...

בטוח לא נראה כך.לא רוצה כזו סוג של אהבה.שהיא כולה קנאה רצחנית.
 

Zoko El Loco

New member
אם נתקעת ,

וכל מה שעולה לך בראש שאת עם מישהו אחר זה מה טוב בו יותר ומה גרוע בו יותר, אם כל אדם שאת פוגשת ומתחילה אולי לפתח איתו משהו של יותר מסחבקים של בירה והתחושה שעולה בך מחזירה אותך לחוויות שחלקת עם האחרון, זה טבעי , וזה ברור. חברך האחרון כנראה הסב לך אושר שמאט הסבו, ועתה לא רק הקריטריונים שלך בגברים בטח השתפרו פלאים, אלא גם הפחד שלך מגבר אחר. זו אהבה ראשונה, כך זה, זה גם די דומה עם אהבה שניה... אם זאת אהבה אז זה יקרה בפעם השלישית... לא הכרתי אדם שבאמת אהב גם רביעית... אבל אהבה היא שונה בין בני הזוג שאנחנו בוחרים , ראו את ג´ורג´ מייקל למשל , עכשיו הוא זה שנושך את הכרית... (NO OFFENCE...) אין מנוס מריבאונד, זה יפול עליך כמו טון פלדה, וירגיש מוזר, ולעיתים זו אפילו יכולה להיות אהבה חדשה לחלוטין, היא לא תשכיח ממך את הקודמת, אך היא תגדיר אותה בפרופורציה מציאותית יותר, דבר שלוקח זמן. אז תשכחי מכל מה שנאמר כאן ותלחצי START על הסטופר שלך... עוד כמה חודשים את תחייכי עם הזכרון המוזר הזה. ברוכה הבאה למציאות מוזרה.
 
זה יגיע בסופו של דבר.עד אז...

אני אעשה הכל.כדי לשכוח אותו.הוא אפילו לא שווהלחיות בתוך הזכרונות
 

Zoko El Loco

New member
הדחקות

המדע עוד לא גילה שום שיטה לשכוח, חוץ מאלצהיימר. עד שלא ימציאו גלולת "שכח מזה" כדאי שנמשיך ליטול "להתמודד" ולעיתים "רגיעון" (של הדס, כמובן)
 
אבל ....

שמא שאת מעלה את זה פה ולא נותנת להחלטה שלך להתממש גם במחשבות שלך ודנה על זה עם אנשים אחרים זה מין סוג של נצחון עבורו . את צריכה ממש לנסות לשכוח אותו בכל דרך אפשרית - לא משנה כמה בלתי אפשרי זה . בסוף זה יעבוד. מידע אישי
 

Zoko El Loco

New member
לעשות

כדי להתמודד צריך לבחור. את חייבת לבחור אם זה האדם שאיתו את רוצה להיות כעת. תעשי פלוס ומינוס וחשבי על זה. אם זה קשה אבל את באמת רוצה אותו, לכי על זה ואולי הכל יתוקן, אנשים ישתנו וישראל ופלסטין יחלקו גן עדן, אבל אם יש לך ספק באדם, אולי כדאי שתכירי אנשים אחרים ותגלי שהעולם לא קטן כפי שחשבת, יש המון אנשים בעולם, חלקם חארות, חלקם פחות חארות. אולי אפילו תמצאי לעצמך חרא קטן שעומד בקריטריונים שאת מכתיבה כעת, אולי תחזרי לקריטריונים שהגדרת פעם ותבדקי אם החבר לשעבר הוא אכן זה שאת רוצה, כל מה שאת צריכה זה לבחור. ואם זה לא הוא - נסי לזכור את הדברים היפים יותר, אותם עדיף לזכור. דברים שלמדת, דברים שחווית ודברים שאין להם שום משמעות קיומית אבל עדיין כיף לזכור אותם. לדעתי , מה שרובין IN אמוק לא מבין הוא שאין מנצחים בחרטא הזה, זאת לא זירת קרבות ואין מלחמה על אהבה. אם בא לך לשפוך ת´לב ולהרגיש קקי תהני מזה כל עוד את יכולה, צוחק מי שצוחק אחרון...
 
למעלה