שלום לכולם! אני סטודנטית לרפואה...

sylvester

New member
שלום לכולם! אני סטודנטית לרפואה...

...משלימה, ואני פשוט אוהבת את כל התחום הזה מאוד!!! השאלה שלי היא: כשמטופל מגיע עם כל מיני בעיות, ואני מנסה לקשר את כולן אחת לשניה ולמצוא מקור משותף - איך אני מתחילה? על מה להסתכל קודם, מה לחפש, איך אני יודעת מה לשאול... אני יודעת שזו שאלה כללית מאוד, אבל אני מחפשת כיוון שאוכל להשתמש בו לפחות בהתחלת הדרך, עד שאהיה יותר מנוסה. אם אתם רוצים דוגמא שדרכה תוכלו לענות: בחורה (22) שיש לה שקדים נפוחים רב הזמן. יש לה דלקות בכליות בשנה האחרונה. שהיא משתינה, היא מרגישה לחץ נורא בשלפוחית. הקול שלה תמיד נשמע כאילו היא מצוננת. היא לא מתה על העבודה שלה וחושבת לעזוב, בא לה מאוד ללמוד משהו - אולי בתחום הרפואה משלימה שמרתק אותה בזמן האחרון. זה כל מה שהיא אמרה לי. איך אני מתחילה לנתח את המצב שלה, פיזית ונפשית? תודה לכל מי שיכול לעזור!
 

freearth10

New member
התבוננות../images/Emo22.gif

כשמטופל מגיע הביטי בו. העיניים, תנועות הגוף יכולות לשדר המון. הסתכלי על המקומות בהם הוא שמן במיוחד - אלה המקומות בהם הוא זקוק להגנה. הקשיבי לטון הדיבור, הסתכלי על המקומות בהם הוא אדום, היכן הוא מניח את הידיים וכו. את בטח מכיר את האיבחון דרך חמשת האלמנטים. כמה שאלות שיכולות לתת לך תמונה כ ל ל י ת איפה יושבת הבעיה. וכמובן אבחון בתחום בו את מתמחה. בהצלחה, מאיה
 
איסוף מידע

בשיטות השונות ברפואה הטבעית יש דגשים מעט שונים ביחס לפרטים רלבנטים לצורך ה אבחון הטיפולי. פרטים רלבנטים להומיאופט קלאסי לא ממש ישרתו את הרפלקסולוג . ספרי מה את לומדת . המקרה ששלחת אינו מלא ולא ניתן למעשה להקיש מן הפרטים משהו רציני .
 

sylvester

New member
מה אני לומדת:

רפלקסולוגיה, פרחי באך, ארומתרפיה, עיסוי. למה לא ניתן להסיק מסקנות בסיסיות מהפרטים האלה?
 
מקרה

אז בואי נביט על הפרטים: בחורה (22) שיש לה שקדים נפוחים רב הזמן. יש לה דלקות בכליות בשנה האחרונה. שהיא משתינה, היא מרגישה לחץ נורא בשלפוחית. הקול שלה תמיד נשמע כאילו היא מצוננת. היא לא מתה על העבודה שלה וחושבת לעזוב, בא לה מאוד ללמוד משהו - אולי בתחום הרפואה משלימה שמרתק אותה בזמן האחרון. זה כל מה שהיא אמרה לי. איך אני מתחילה לנתח את המצב שלה, פיזית ונפשית? בחורה בת 22 : הסטוריה רפואית ? מצב משפחתי ? תעסוקה ? מקצוע ? (שקדים נפוחים זו תגובה של המערכת החיסונית לכן יש לבדוק : אפשרות לאלרגיה, חולשה של המערכת החיסונית בשל מצב פלורת המעיים או מצב נפשי או אלף סיבות אחרות) ממתי החלו להתנפח השקדים ? (אלרגיה לגורם סביבתי , הקשר של זמן למאורע חשוב וכו'ׂ האם קיבלה תרופות ? איזה ? כמה ? מתי ? דלקת בכליות ? ממש ? כאילו פילונפריטיס ? האם קיבלה אנטיביוטיקה ? כמה זמן ? איזה ? האם הנפיחות בשקדים החלה במקביל ? אחר כך ? לפני כן ? מה קרה בחייה לפני שנה ? (כליות קשורות לפחדים, חרדות, מוסר ןאלמנט מיים). העבודה ? מה היא עושה שם ? כמה זמן ? מה היא לא אוהבת ? את עצם העבודה ? האנשים ? בקיצור זו רק הדגמה קטנטנה . לבאך בשלב הזה של לימודייך חשוב לך להבין את הקונפליקטים הפנימיים . לרפלקסולוגיה את ההקשרים המערכתיים כדי לבנות את תכנית הטיפול לארומתרפיה שניהם. ולעיסוי תלוי מי המורה ומהי שיטת ההוראה שלו . חג שמח רחל
 

sylvester

New member
וואו......../images/Emo2.gif../images/Emo12.gif

תודה, איזו תשובה מפורטת!!!! עכשיו אני מבינה עד כמה זה מורכב...
 
מה הוא שמה, שם משפחתה ושם האמא

שלה. דרך חדשה לאבחון מהיר בעזרת הנומרולוגיה הקבלית. אין צורך שתרשמי את הפרטים בגוף ההודעה בגלל החסיון והדסקרטיות. רק באופן כללי את יכולה אם תרצי להשאיר לי פרטים בתא המסרים שלי ואני אראה לך את הדרך בקלות. לדוגמא אני אקח את הקינוי שלך וההפוך אותו לאותיות עבריות. אם שמך היה אכן סילבסטר אז: דבר ראשון הבעיה הבריאותית הראשונה מצויה בחסימה בין איזור הבטן העליונה 2 ס"מ מעל הטבור ועד מפתח הלב. מה יש לנו שם? אילו איברים נמצאים שם? כבד, מעיים דקים מעיים גסים, טחול וכליות וכו'... לאברים אלו קוראים מסננים בשפתי. מסננים בעולם החומר בעולם הפזיולוגי ומסננים בעולם הרוח. יש לדעת שרוב הבעיות שאנשים לא מסוגלים להתמודד איתם מתרכזים באיזור הבטן או העליונה או התחתונה או בשני החלקים גם יחד. אז לעניני סילבסטר: הבעיה או החסימה בין הבטן לאיזור הלב הרגשות סתום בגלל עודף שמוש באלמנט ההגיון. כל רעיון טוב כל משימה יכולה להעלות בתובנה בהתלהבות בדיוק לשש שעות שישה ימים או במקרה הטוב שישה חודשים ואז היא תעלם כהרף עין ללא יכולת להוציא אותה לפועל מדוע? ענינים שבלב- הרגש הורג את התובנה. ובגלל פגיעה רגשית בו לא ידענו לנטרל את הרגש הכשלנו את המעגל שלנו עצמנו ושוב נחסמנו. אבל אם נדע להכיר את האינטיואיציה החזקה שבנו, אצ יכולת הנתינה האדירה שלנו את יכולת הראיה שלנו ונודה שאנו אכן רואים דברים ולא מפחדים לדבר עליהם בריש גלי. או אז נוכל לממש את משמעות השם סילבסטר. אז אותו או אותה סילבסטר לרוב יסבול מבעיות בבטן, בעיות באיזור החזה, מיחושים בחזה קשיים בנשימה כשהוא יעמוד בפני משימה, ואולי יסבול קצת מעודף סוכר בדם... כמה פשוט וכמה מהיר יכול להיות אבחון מהסוג הזה והכל מסתתר בשמו של האדם... לגבי הבחורה מהדוגמא שלך: שמה היה יכול להוסיף לי מידע... יש לה בעיות בלהגיד את דבריה- בעיה של ביטוי עצמי. יש לה בעיה בלסנן דברים ולהוציא אותם החוצה. היא לא יודעת להבדיל בין עיקר לטפל. קשה לה לשחרר דברים כעסים ומשקעים מן העבר. ראשית עליה לטפל בעצמה בעזרתך או בעזרת כל מטפל שהיא מאמינה בו ורק אחר כך לפנות ללימודים ברפואה המשלימה.
 
למעלה