שלום לכם, אני מתלבטת

ifat99

New member
שלום לכם, אני מתלבטת

האם ללמוד שיאצו ואולי תחומים אחרים מרפואה משלימה. התחום מעניין אותי ואני רוצה לעזור לאנשים, אך השאלה החשובה היא, האם יש בתחום עבודה גם כשכירה? ואם רוצים גם להיום עצמאיים וגם שכירים, האם זה קשה להשיג לקוחות?(במיוחד בהתחלה כשאין ניסיון) אני לא רוצה ללמוד שיאצו סתם לחינם ולא למצוא בזה עבודה. תודה על התשובות.
 

*g99

New member
דעתי האישית,

תבררי קודם כל על שאר תחומי הרפואה המשלימה,מה זה תורם,איך זה תורם,מה נדרש בכדי לעסוק בזה וכ"ו. אני בעצמי נכנסת למנועי חיפוש שונים ומחפשת חומר על סוגי הרפואה ולפי זה בוחרת מה קרוב יותר לליבי. השאלה החשובה היא,האם את אוהבת לעזור לאנשים? כפי שהבנתי את אוהבת וזה הדבר החשוב. במשך הזמן שאת לומדת יהיו לך אנשים שעליהם את תבצעי את עבודתך,חברים,שכנים וכ"ו.עם הזמן יהיו לך לקוחות. בהתחלה בדר"כ עובדים כשכירים ומשם הכל פתוח. אני חושבת שללמוד זה לא לחינם,נהפוכו,זה גם יכול רק לתרום לידע שלנו כמטפלים בעבודתנו ומושך יותר חלקוחות. מקווה שעזרתי. בהצלחה.
 
כשיש התלבטות.../images/Emo42.gif../images/Emo65.gif

שלום לך ifat 99. דעתי האישית ,כשיש התלבטויות,זה כבר לא הדבר הנכון. תבדקי ,מה התחום שהכי מדבר אליך,ואם זה תזרמי, ותאמיני לי שתתחברי לדבר הנכון,וכשתסיימי ללמוד ,ותתחילי לעבוד,העבודה תגיע והדברים יסתדרו לך בדיוק כמו שאת רוצה.כי לכל אדם יש את הייעוד שלו. בברכת יום "מואר"ושמח. אביבה.
 

ifat99

New member
תודה לכן שעניתן לי, אבל בשביל

לחדד את שאלתי, השאלה העיקרית שלי היא:במידה ואסיים לימודי שיאצו לדוגמא, האם יש לכך דרישה בשוק? האם יש הרבה מקומות עבודה שניתן לעבוד כשכירה?ובכלל בתחום הרפואה המשלימה (רפלקסולוגיה, ארמותרפיה וכו')האם יש למקצועות אלה דרישה במידה וארצה להיות שכירה? ושוב תודה ובהצלחה לכם.
 
לימודים ועבודה../images/Emo42.gif../images/Emo65.gif

ערב טוב לך ifat 99. אני נותנת לך דוגמא אישית שלי,לפני 9-10 שנים למדתי , לפני שנה בערך פתחתי מרכז רוחני ואני עובדת, לא שכירה אלא עצמאית,ויש לי עבודה . בתחום הרפלקסולוגיה והארומתרפיה אלו תחומים שתמיד יש עבודה,אך בתור שכירה איני יודעת.אני מציעה לך לבדוק את הנושא הזה גם בבתי ספר לרפואה משלימה.או במכללות .וכשאת מבררת לגבי לימודים תבררי לגבי עבודה. אני מאחלת לך בכל לבי הצלחה, בברכה
. אביבה.
 
למעלה