תזכורת - אירוח בפורום היום בשעה 19:00

../images/Emo51.gifהי ליאת, תודה על האירוח

שמחתי ונהניתי. אם תהיינה שאלות נוספות, אענה עליהן גם בימים הקרובים בריאות ואושר לכולנו.
 

yakovsal

New member
פינת הקריירה

ערב טוב מאי, הייתי רוצה לדעת היכן בבית נמצאת פינת הקריירה? האם קיימת משמעות לכך שפינה זו מלאה במחשבים ומדפסות? תודה וערב מקסים!
 

liat sa

New member
ועוד שאלה - בעיית הרדמות

בת של חברים סובלת מקשיים להרדם בלילה, היא לא אוהבת לשהות בחדרה, האם יש משהו שאת ממליצה לעשות.
 
לילה טוב

לגבי קשיים להירדם ראי תשובתי לבנקאית1 שכותרתה "שינה רגועה". לגבי העובדה שהיא אינה אוהבת לשהות בחדרה תתכנה המון אפשרויות: 1. ייתכן שמיטתה אינה מוצבת נכון. כלומר היא אינה פונה לאחד מארבעת הכיוונים הטובים שלה. 2. אולי היא יושבת בגבה לדלת הכניסה לחדר דבר שאינו מאפשר לה שליטה טובה על מי שנכנס לחדרה והיא חשה חשופה, פגיעה וחסרת ביטחון. 3. ייתכן שהאנרגיות המשפיעות על החדר מחלישות את אנרגיות היסוד האישי שלה. 4. אולי יש בחדר אנרגיות עבר של דיירים קודמים המפריעות לה. 5. יכול להיות שהחדר עמוס בחפצים ומבולגן עד מאוד ולכן תנועת האנרגיה בו איטית.
 
לאיש הקריירה ../images/Emo13.gif

ערב טוב גם לך, פינת הקריירה נמצאת בחלק הצפוני של הבית. עליך לחלק את תוכנית שטח הבית לתשעה חלקים שווים, כך שתתקבל מעין רשת בצורת מטריצה 3X3, שכל ריבוע בה פונה לאחד משמונת כיווני השמים. הריבוע הצפוני (הנמצא בין הריבוע הצפון-מזרחי לריבוע הצפון-מערבי) משפיע על תחום הקריירה. אם המחשבים והמדפסות משמשים אותך בעבודתך אזי מיקומם כאן הוא נכון. אם הפינה "מלאה" כדבריך, כדאי לך לבדוק האם אין המדובר בעומס רב ובאי סדר באיזור זה. מצב שכזה עלול ליצור תקיעות וחסימה בזרימת האנרגיה ולהשליך באופן דומה על תחום הקריירה בכללותו.
 

yakovsal

New member
תודה על התשובה הבהירה

אהבתי את איש הקריירה
 

yakovsal

New member
חיזוק / קבלת החלטות

ברשותך מאי, שאלה נוספת. האם וכיצד הפאנג שואי עוזרת לקבלת החלטות או לחיזוק החלטות? מהי הדרך שמאפשרת לבחור בין שני מסלולים אפשריים? תודה
 

liat sa

New member
אני יודעת שיש לי הרבה שאלות, כי אני סקרנית

מה קשור תאריך הלידה לפאנג שואי ?
 
תאריך הלידה

הי ליאת, תאריך הלידה מאפשר לי לדעת מהו היסוד הדומיננטי שלך. כך אני יכולה לחזק את האנרגיות האישיות שלך במרחב בו את שוהה לקבוע מה הכיוונים הטובים עבורך למיקום מיטה ושולחן עבודה, וכן לאתר את הפינה האישית שלך בבית בה האנרגיה שלך מיוצגת.
 
למעלה