5 סיבות לכך ש- הודעות לעיתונות חשובות בעידן הדיגיטלי

kiryatech

New member
בעידן של היום, הכל עוסק בשיווק תוכן, טראפיק בפייסבוק והגדלת החשיפה למותג שלך בפלטפורמות דיגיטליות אחרות. החשיבות של הודעה לעיתונות נראית מיושנת, שכן ערוצי מדיה חברתית אחרים השתלטו על אסטרטגיית התקשורת והתוכן של עסקים. אז מדוע הודעות לעיתונות עדיין חשובות בעידן המדיה הדיגיטלית? מאמר זה מציע תובנה לגבי החשיבות של הודעה לעיתונות וכיצד לכתוב אחת כדי לקבל תשומת לב בקרב הקהלים שלך.

הודעות לעיתונות נותרו ככלי שיווקי חשוב לעסקים גדולים וקטנים כאחד. אם אתה תוהה אם הודעות לעיתונות יועילו לעסק שלך, להלן 5 סיבות שעשויות לעזור לשכנע אותך. אם אתה תוהה איך לכתוב הודעה לעיתונות מהממת, אל תחפש עוד. בואו נתחיל!

איך ולמה לכתוב הודעה לעיתונות

מהי הודעה לעיתונות?

אנשים רבים בוודאי שמעו את הביטוי "הודעה לעיתונות", אבל מה זה בדיוק? הודעות רשמיות לגבי משהו חדש או משמעותי לגביך, העסק שלך, אירוע או משהו מסוג זה. הודעות לעיתונות צריכות לקדם את העסק שלך, הודעות לעיתונות נועדו ליידע עיתונאים וחברי עיתונות מה החדשות המתרחשות כעת בעסק שלך. לדוגמה, אם יהיה לך אירוע גדול עבור העסק שלך בקרוב, אתה יכול לכתוב הודעה לעיתונות המכריזה על האירוע שלך לציבור. מסיבה זו, הודעות לעיתונות חשובות ליחסי התקשורת של העסק שלך, בנוסף להגברת המודעות למותג.

הודעה לעיתונות לא מבטיחה לך חשיפה תקשורתית. הקפד למצוא דרכים שיעזרו להודעה שלך להתבלט כדי שתוכל לקבל סיקור תקשורתי רב ככל האפשר. הודעות לעיתונות לא עוצר רק בעיתונים, אלא כולל גם עלוני חדשות ברדיו, בטלוויזיה, בפודקאסטים ובבלוגים. כך, אתה ממקם את המותג שלך מול קהל רחב יותר.

מתי עלי לשלוח הודעה לעיתונות?

אתה צריך לשלוח הודעה לעיתונות בכל פעם שיש לך משהו חדשותי או חשוב לשתף. הנה רשימה של דברים ראויים לחדשות שתוכל לשתף בהודעה לעיתונות שלך מ:

  • חדשות - שיתוף הודעה לעיתונות עם עיתונאים יעזור להם לפרסם חדשות טובות במהירות האפשרית.
  • אירועים - הציעו לכתבים משהו מעניין לשתף עם הקהל שלהם. הם גם יעזרו להגביר את המעורבות באירוע הזה!
  • שותפויות - אם אתה מצטרף לחברה אחרת, ייתכן שהתקשורת תרצה לדעת. זה win-win גם לך וגם לבן הזוג שלך.
  • מחקר - נתונים ותובנות מקוריות תמיד מעניינים, אבל זכרו לתבל אותם קצת; אף אחד לא רוצה לקרוא דוח נתונים משעמם.
  • פרסים - אל תפחד לחלוק את ההצלחה שלך!
  • גיוס מנהלים חדשים - זה מתייחס יותר לחברות וארגונים גדולים יותר, אבל זה יכול להיות חדשות חשובות כאשר מישהו חדש נקלט בחברה.
  • ניהול משברים - כשדברים משתבשים, החשיבות של הודעה לעיתונות רק מתעצמת. אתה מקבל את ההזדמנות לספר את הסיפור קודם כל בקול שלך.
ודא שיש לך משהו שלקהל שלך (ולקהל התקשורת) יהיה אכפת ממנו. זה יגדיל במידה ניכרת את הסיכויים שההודעה שלך תזכה לסיקור תקשורתי.

עכשיו כשאתה יודע מהי הודעה לעיתונות ומתי לשלוח אותה, בואו נצלול ל5 סיבות ספציפיות שהן חשובות לעסק שלך.

5 סיבות לכך שהודעות לעיתונות חשובות

כל עסק רוצה להיות אמין. הודעה לעיתונות היא דרך נפלאה לבנות את האמינות שלך! לקוחות רואים בהודעות לעיתונות מקור מידע מהימן. הפצה עקבית של הודעות לעיתונות מדויקות מאפשרת לך לבנות אמינות לאורך זמן מול עיתונאים, כמו גם לקוחות קיימים ופוטנציאליים. זה שימושי במיוחד עבור סטארט-אפים ועסקים קטנים צומחים כדי להוציא מילה חיובית על עצמם

השגת סיקור עיתונאי עוזרת להכניס את העסק או שם המותג שלך לפורום הציבורי. זה מועיל לבניית מודעות למותג שלך, במיוחד כאשר העיתונאים רואים בהודעות לעיתונות את המקור המהימן ביותר למידע הקשור למותג.


2. הגברת מעורבות בפייסבוק

בעקבות עליית המדיה החברתית, הודעות לעיתונות לא רק זמינות לעיתונאים, אלא גם יכולות להיות זמינות לציבור באמצעות ערוצי מדיה חברתית. הפצת הודעה לעיתונות באמצעות ערוצי מדיה חברתית נותנת לעסק שלך הזדמנות ליצור אינטראקציה עם מספר צרכנים שונים. עם זאת, חשוב לדעת כיצד לשווק את ההודעה לעיתונות שלך בפלטפורמות המדיה החברתית. אתה יכול לעשות פוסט בודד שפשוט מכריז על החדשות ומשתף את הקישור, אבל אסטרטגיה טובה יותר עשויה להיות לפלח את העוקבים שלך ולהתאים אישית את המסר על סמך למה לכל קהל צריך להיות אכפת.

3. קבלת תנועה ממנועי חיפוש גוגל

פרסום מידע על החברה שלך באמצעות הודעה לעיתונות באתרי חדשות גדולים אינו מועיל רק עבור המותג של החברה שלך, אלא גם עבור SEO. הודעה לעיתונות כתובה היטב תוך שימוש בשיטות עבודה מומלצות לקידום אתרים מאפשרת למנועי חיפוש למצוא, להתאים, לאינדקס ולדרג את ההודעה לעיתונות שלך. פרסום הודעה לעיתונות מובילה בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים מספקת חשיפה משופרת ללקוחות נוכחיים ועתידיים. החשיבות של הודעה לעיתונות לא נעצרת רק בבניית קשרי מדיה, אלא נושאת בכל אסטרטגיית השיווק שלך, כולל בניית תעבורת מנוע החיפוש שלך.

4. משפר את פעילות יחסי הציבור

כפי שצוין קודם לכן , הודעות לעיתונות מעניקות לך את היכולת להתחבר לא רק עם עיתונאים אלא עם כלי תקשורת רבים אחרים. אם ההודעה לעיתונות שלך עדכנית ובזמן, היא יכולה להיקלט על ידי כתב מהתקשורת החדשותית או אחרים המתעניינים בנושא. זה משמש הזדמנות ליותר פרסום בדמות רדיו, ראיונות בטלוויזיה, ציטוטים בכתבות בעיתונים ושאר פעילות יחסי ציבור. אבל הקפד לעשות את המחקר שלך! הודעה לעיתונות כתובה היטב צריכה לספק את הסיפור המלא, כולל מי, מה, איפה, מתי ולמה. אם זה לא מדויק או מרתק, למה שכל כלי תקשורת ישתף אותו?

5. ניהול משבר
לבסוף, החשיבות של הודעה לעיתונות סובבת סביב תקשורת משברים. הודעות לעיתונות יכולות להיות כלי שימושי כאשר דברים משתבשים; אתה מקבל את ההזדמנות לספר את הסיפור תחילה. אז מהי בעצם הודעה לעיתונות של תקשורת משבר? הודעה לעיתונות של תקשורת משבר היא תקשורת כתובה המגדירה משבר שהחברה ובעלי העניין שלה מתמודדים איתם, יחד עם תוכנית קונקרטית לצמצום נזקיה או לשרת את הנפגעים. זה עוזר להפסיק ספקולציות סביב הגדרת המשבר ותגובת החברה על ידי העברת העובדות בשקיפות והקמת מקור מידע מרכזי מהחברה.

איך לכתוב הודעה לעיתונות

עכשיו כשאתה יודע את החשיבות של הודעה לעיתונות, בוא נצלול כיצד לכתוב הודעה לתקשורת! להלן כמה כללים מרכזיים שיש לפעול לפיהם בעת יצירת ההודעה לעיתונות שלך:

הקפידו על כותרות קצרות ומתוקות. 75% מהמפרסמים מעדיפים שורות נושא עם 10 מילים או פחות.

ודא שהוא ייחודי. למה לאנשים יהיה אכפת? דאג להם ע"י שיתוף עובדות ורקע שעוזר לקוראים להבין את הסיבות מדוע החדשות הללו חשובות.

הימנע מהיפר-קישורים מוגזמים. השאר אנשים באתר שלך, לא לצאת לאתר אחר.

סיים בקריאה לפעולה. זה המקום שבו אתה יכול לבקש מהקהל שלך לעסוק בחברה שלך!

מה לכלול בהודעות לעיתונות שלך

  • כותרת. למשוך את תשומת הלב של התקשורת! היו ספציפיים בעת יצירת הכותרות שלכם.
  • איש קשר. זה חיוני לכלול את פרטי הקשר שלך בהודעה לעיתונות. זה מאפשר לגורמי תקשורת אחרים ליצור איתך קשר.
  • עיר, מדינה, מיקום. היכן ממוקמת החברה שלך?
אם יש לך שאלות או מעוניין בסיוע של משרד שיווק ויחסי ציבור מקצועי, אנא צור איתנו קשר ב Kiryatech אנו מציעים שיחת ייעוץ חינם של 30 דקות עם המנכל שלנו ניקיטה סטוג שיעזור לך ללמוד עוד על הצרכים הספציפיים שלך וליידע אותך מה אנחנו יכולים לעשות בשבילך. יש לנו צוות מלא של אנשי שיווק מנוסים שמתרגשים ולהוטים לעזור לך להגיע ליעדי השיווק שלך.
 
למעלה