עידכונים מהוילה - יום 52, ה- 22.10

yshy

New member
שטויות

למה מגיע לשניים שכל היום צועקים ומקללים לנצח? אלה מושאי ההערצה שלך? חשבת לרגע מה זה מעיד?
 
ואתה לא צבוע?

אין לך אפילו מילה אחת להגיד על מה שהיה , רק זה שכולם צבועים? יוסי טלית שכולה תכלת, בן אדם שממש משמש דוגמא לכולם וסתם כולם מתנפלים עליו.
 

BeN ShaDe

New member
אני לא מפרט

כי כבר פירטתי פעמים רבות וממש שאין לי כוח לעשות זאת שוב. ועכשיו מתנפלים על יוסי סתם. פתאום הם מעלים שוב את הנושא של הסיגריות שהוא גנב , שלעזאזל , היה לפני יותר מחודש! כולם סלחו לו ופתאום שוב כועסים עליו? וזה למה? בגלל ששי אמר לעשות את זה.
 
צבר לאיתי על שי-

"אני לא חושב שהוא הפסיד היום בקולות" איתי- "כן נראה לי שזו החלטה גבוהה יותר או החלטה שלו" צבר-"כן הוא אמר שהוא לא יחזור" ומה שיש לי להגיד-חיים בסרט!! חכו חכו שתצאו החוצה!!
 

Yaki J

New member
איתי וצבר עכשיו בשיעור "מורשת שי"

אחרי סשן של שריקות מצד צבר (אין שכל, אין על מה לדבר) צבר אומר "הוא לא הלך בגלל קולות. לא מאמין, הוא לא קיבל הכי פחות קולות. הוא אמר שהוא עוזב אז הוא עזב". ואיתי הדביל מסכים איתו. אני לא מבין איך חבורת האפסים האלו היו כרוכים אחרי כזה ערס שקוף, אלים ואידיוט.
 

BeN ShaDe

New member
גם לי היה קשה להאמין

ששפרה קיבלה יותר קולות משי , אבל יאללה , שי כבר פאסה. עכשיו העיניים לשבוע הבא והפעם יגיע סופסוף , סופסוף , תורה של שפרע.
 

Yaki J

New member
נראה לי שמלא סימסו לה כדי להעיף את שי

אבל זה גם ככה לא משנה. שי היהא ערס צעצוע, מגוחך כמו דמות של רשע בתוכנית האבקות. ברגע שהוא עף אפשר להתרכז בהעמדתם של צוואר ושפרע להדחה. הרי כל שאר הסמרטוטים יצביעו יוסי ועינב מה שואמר שהם בתיקו. יוסי ועינב יצביעו שפרע וצוואר ואז הם יהיו מועמדים להדחה בתיקו.
 

shy6

New member
הם גם אומרים

"לא הגיע לו ללכת ככה, הגיע לו לקבל את מחיאות הכפיים של הקהל, ואין לי ספק שהוא היה מקבל" הוא היחיד שבשבילו אנשים הגיעו במיוחד כדי לשרוק בוז
 
דבר ראשון אני בת , דבר שני זאת עובדה שבאו

קהל שלם של אנשים לצעוק בוז לשי והוא זכה לזה בכובוד ואין לי בעיה להיות מגעילה כמו עינב ויוסי כי אני לא חושבת שהם מגעילים
 

quarantine

New member
חחחחחחח נכון

האמת התוכנית הזאת רק הראתה איך דברים יכולים להתפרש בצורה מסויימת כשההפך הוא הנכון.
 

חסויה600

New member
וואי אתה ממש מגעיל!

דודה שלו מתה היום אתה יודע? כי בנאדם נורמלי שיודע את זה מראה טיפת אנושיות! לשרוק בוז???תגיד אין לך קצת לב? מי שכתב שהוא שמח ששי עף זה באמת מגעיל ועוד אלה שאמרו מגיע לו...! לדעתי הוא היה הכי חכם שם! ובאמת אם הגענו למצב שלאנשים אין לב ואין כבוד אחד לשני ורגישות אז כנראה האנשים במדינה באמת מדרדרים.. אז לפחות כתוב לו איזה משפט לנחם אותו...זה ממש תת רמה ... שי- אני משתתפת בצערך..... שלא תדע עוד צער -אמן.
 

annasiti

New member
תגידי חסויה את חיה בסרט?

לא ראית אתמול כששי כינס את הקבוצה שלו בחדר והודיע להם על זה פרישתו, הוא אמר אתם חייבים להדיח את ה"מטומטם" וגם השארתי לצבר הוראות. אז אפילו כשהוא שרוי בצער הוא עדיין בנאדם רע ושפל, והגיע לו להיות מודח. ההפקה ידעה שהוא יהיה מודח בערב ולכן איפשרה לו לצאת להלוויה, ובכך חסכה לו את הבושה למרות שאני מקווה שבשבוע הבא הוא יוזמן לתכנית ביום א' ויעשו לו אמבוש ויראו לו את הסרט של 50 "ימי הזוהר" שלו בוילה וניראה את פרצוף הנחש שלו.
 

חסויה600

New member
וואי אנשים בעולם כל כך תמימים!!!

יודעת מה אין לי כוח פשוט לריב איתך כאן שעות. כשהתוכנית תגמר בטוח הכל יחסף (בדיוק כמו שקרה בהישרדות.) פשוט חכי לסוף ותראי שאני צודקת. אנשים כמוך אין לי כוח בכלל להתחיל להסביר להם.
 
למעלה