עידכונים מהוילה - יום 52, ה- 22.10

האח85

New member
לדעתי אסור להם להגיד שום דבר על מה שהולך בבית

אבל כמובן שאפשר לתת רמזים עבים...
 

BeN ShaDe

New member
כשצריך להגיד מילה טובה להפקה - אז אומרים.

אחרי כל הקטילות המתמשכות על ההפקה , צריך גם להגיד מילה טובה וזה שהם עשו בשכל שסגרו את ההצבעות היום בתוכנית לפני ההודעה על מותה של דודה של שי. אני בטוח שהרבה היו מרחמים או מתייחדים עם שי ואז היו מתקבלות הרבה הצבעות בשביל שי וככה הם מנעו זאת. אז שצריך להגיד מילה טובה , אומרים ואני אמרתי את זה עכשיו. למי שיש עוד מילה טובה להפקה מוזמן לכתוב אותה פה.
 

quarantine

New member
אין ספק הם יצאו בסדר היום

לדעתי הם ראו גם מה הולך בפורומים וזה נתן להם מושג על מה חושבים בבית. הם לא יכלו להוציא את שי כצדיק חייבים להראות משהו. אני הייתי בוחרת קטעים אחרים אבל לפחות הראו משהו.
 
שלום לכולם גם אני חושבת שאין על יוסי הוא המלך

הוא אומר כל מה שהוא חושב לא צבוע ולא מתחסד שפרה המגעילולה צריכה דחוף אבל דחוף לעוףףףףףףףףףףףףףףף הביתה ליאון הצבוע והמגעיל בשניות הפך את עורו גועל נפש אחד גדול אני עם הבובלילים בכול מצב יאללה יוסי המלך נ.ב כל מה שיוסי אמר עד היום היה אמת
 

yshy

New member
צודקת

הישראלים צריכים לתמוך בקללות, צעקות וגזענות. זה העם המכוער ...
 

yshy

New member
צודקת

הישראלים צריכים לתמוך בקללות, צעקות וגזענות. זה העם המכוער ... שמרי את הבדיחות לעצמך
 

BeN ShaDe

New member
המחששה חזרה למקומה הטבעי.

בהחלט מקום יותר טוב מהמחששה הקודמת. P:
 

shlomitgueta

New member
להפקה: תעזרו ליוסי להפסיק לעשן תנו לו זריקה

זריקה למניעת עישון ממש מתעללים בו ואין לי ספק שיוסי יהיה עצבני יתר על המידה על הדרך גם תראו את ההצלחה של הפסקת העישון תפנו לספונסר שיממן את העלות
 

ethna

New member
פעם ראשונה שאני שומעת על זה

אבל אחרי בדיקה קצרה את צודקת, זייבן מקל את תסמיני הגמילה. ואני חשבתי שכל מה שיש זה מדבקות הניקוטין... גם אם הזריקות היו מאושרות אני לא חושבת שהיו נותנים לו את הזריקה או את הכדורים (שלפי מה שהבנתי כן מאושרים), הכי הרבה יתנו לו מדבקות ניקוטין. אבל להפקה זה טוב שמעשנים עוברים גמילה כפויה- זה מוסיף מנדרג' לבית...
 

קמבילי

New member
זו לא תרופת פלא, לפעמים היא עוזרת

ולפעמים לא, ובכל מקרה יש לה תופעות לוואי קשות ואי אפשר לתת אותה סתם למישהו בבית האח הגדול. זה צריך להיעשות בבית בסביבה מבוקרת. עוד משהו: גם לגמילה פתאומית יש תופעות קשות. למשל למעשנות כבדות שנכנסו להריון מסוכן להפסיק לעשן בבת אחת. אולי נוגד את ההגיון אבל אמיתי.
 

idodo cohen

New member
לפני כעשר דקות עינב אמרה את המשפט הבא

"הם פרידמנים, מתים, הם לא כמונו" מפחיד כמה שכשהגזענות באה מ"הצד השני" זה עובר בשתיקה, ואמן שישודר.
 

האח85

New member
זה דרך התבטאות, שאומרים אשכנזי הכוונה לחננה

באותה מידה שאומרים ערס מתכוונים למישהו ממוצא מזרחי... אז בואו לא נכנס לדיון הזה... אני באופן אישי מכיר אשכנזים שמשתמשים בביטוי "אשכנזי"
 

האח85

New member
דרך אגב אני חצי חצי

ואח שלי לא רואה את הסדרה, וששאלתי אותו אם הוא מכיר את בובליל אז הוא ענה לי "הערס הזקן?" אם בובליל היה ממוצא אשכנזי אף אחד לא היה מסתכל עליו כ"ערס"
 
למעלה