אול סטארס למען איידס

MARMELAD

New member
אול סטארס למען איידס

בריטני, כריסטינה, REM, גוון סטפני, U2, דסטני´ז צ´יילד, איב, נלי, וייסלחו לי כל הראפרים ושאר הזמרים שאני לא מזהה, התאחדו לעשיית שיר למען נפגעי איידס. הם כבר הוציאו לשיר קליפ, מייד אחרי אסון התאומים. אני לתומי חשבתי שהשיר מדבר על האסון ההוא. אז זהו, שהיום ראיתי קליפ חדש לגמרי, בו כל אחד מהם מסיר מעל עינייו צעיף שרשומות עליו מילים "חזקות" - שחור, לבן, הומו, עשיר, עני וכו´. הרעיון - למכור את הסינגל ולהשתמש בכסף שנאסף לעזרה. אבל אם זה ככה, למה יצא הקליפ הקודם? אולי הם רצו לאסוף כסף לנפגעי אסון בניו יורק והתחרטו? אולי הקליפ הקודם היה לאסון ההוא והנוכחי למחלה הזאת? מה קורה כאן? מישהו יכול להסביר את זה?
 
נראה לי ש...

הכוונה היא לאסון התאומים, אולי בכל ה"מילים" הללו הם מתכוונים שבעצם אין הבדל וכולם נהרגו שם ? נשאלת השאלה - האם הקליפ/סיגנל הוא באמת ליום האיידס...לא נראה לי, ממש אבל ממש לא נראה לי...אבל היי זה רק אני...
 

MARMELAD

New member
ראית את הקליפ החדש צפן..?

הוא בבירור לאיידס... זה מה שהיה לי מוזר!
 
שוב אני צריך לבוא להסביר?

2 הקליפים, גם ה"אותנטי"-כביכול באולפן, וגם גירסאת האיידס, הם למען המלחמה באיידס. אלא מה? האמריקאים, כדרכם הקיטשית בקודש, החליטו שאם כבר לגייס כסף, למה שלא נדחוף את התקרית בניו יורק? אנשים יבכו קצת יותר = נקבל יותר כסף. מה גם שהרבה יותר קל "למכור" נושא כמו הרס ואנשים בוכים וכו´ מאשר מחלה לא סימפטית ומייאשת (וגם ככה רק הומואים מתים ממנה, לא?) - אז קטעי הניו יורק התווספו כדי להגדיל את פאקטור הבכי. ורוצים לדעת משהו יותר מצחיק? בזמן שקליפ ה"אולפן" שוחרר, הקליפ השני היה כבר מוכן. כשהחליטו לעשות קליפ עם ההרס בניו יורק קראו לכולם לבוא לאולפן כדי לצלם סצינות של כביכול הקלטה, ולתת לוק לייב איידי יותר.
 
למעלה