אני האומלט עם הבצל-שרשור פרק

מישל

מישל אני מה זה שמחה שחזרת, אין עלייך את פשוט תותחית!!!!!!! רק עצה קטנה, אל תתייעצי עם רוני, היא ממש צבועה, היא פשוט מקנאה בך!!!!!
 

נטלי לי

New member
פרוייקט ואי מת

אני פשוט לא מאמינה שהחזרתם אותה! אתם הרסתם לעצמכם בענק ויצאתם הכי רמאים בעולם! שפול לא סיפר משהו כמו גדולים העפתם אותו, ונכון הוא עשה משהו מאוד לא בסדר.. אבל אותו לא החזרתם למה שתחזירו אותה!? כן, היא כישרונית..אבל זה כי יש לה ניסיון!!!!!!!!!! היא עברה על הכללים, שיקרה ואתם החזרתם אותה!!!!!!! היא אמרה שהיא באה אך ורק לנצל אותכם, והחזרתם אותה!!!!!! יצאתם הכי רמאים, הכי דוחים והכי טיפשים בעולם כי אין לכם מושג כמה שפשוט לא בא לי לראות את התוכניות הזאת יותר לעולם ואני בטוחה שיש עוד הרבה שרואים כמה שאתם בפעם האלפית, ר-מ-א-י-ם-! ואני ממש לא יתפלא אם הרמאית הזאת תנצח.. וכמה שאני אוהבת את הקול שלה וכמה שהיא מדהימה היא משוגעת, היא פשוט סכנה, לכו תדעו אם היא לא תשבור עוד כוס, רק הפעם על ראש של מישהו! אתם עשיתם ת'טעות של העולם שהחזרתם אותה ויצאתם הכי מגעילים בעולם וממש לא אכפת לי כמה היא מוכשרת, היא שיקרה.. גם אחלה שתעבירו כזה דבר לנוער.. שאפשר לשבור כללים וזה בסדר לשקר.. אכזבה ענקית.. ממש חבל
 

maly2

New member
צודקת נטלי - היא מוכשרת ושקרנית

בגלל לימודי המשחק היא הצליחה ל"עבוד" על יושבי הוילה וזה לא הוגן. מקומה היה בבית. היא קבלה פרס על חוסר יושר.
 

מילקי4

New member
למה?????? אולי לימודי המשחק דפקו

אותה בפרוייקט? חשבת על זה? אולי היא ניסתה לבנות דמות - שהיא חשבה שתיצור אמפטיה, אקשן, שירצו לראות...... על פי מה שהיא למדה בבית ספר???? היא מוכשרת בטירוף ואנחנו רוצים לראות אותה! כמו שהיא באמת!!!! ואולי עכשיו היא הבינה את זה!!!!!
הפיינליסטים שלי הם: מישל אלון הילה יש מקום לעוד שניים.... לא ברור לי עדיין מי....
כנראה שאני אצביע בעד אלון, אבל אני עדיין לא בטוחה.... יש עוד זמן...
 

בילוצקה

New member
קודם כל תרגעי. מישל חזרה ובגדול!

א. אל תשווי את מישל לפול. פול היה במאסר בית.. ב. הוציאו את מישל בגלל שהיא "קרעה את המקרופון" ושברה לאלעד את הפסיפס.. (אוווו) זאת הסיבה. ולדעתי ועוד רבים כמוני זאת לא סיבה מספקת להעיף מישהי מהפרוייקט בטח שלא את מישל שהולכת לגמר בעיניים עצומות. אז נשמה.. תרגעי.. ואם את מתעקשת את יכולה לסגור את הטלוויזה בשעה 22 בלילה.. אני בטוחה שעכשיו הרבה אנשים אחרים יפתחו.. אז אפשר להפסיד כמה צופים שחושבים כמוך.. באהבה..
 

annshirli

New member
איטם מדהים -מישל חזרה

קודם כל לא הייתה מאושרת ממני באותו רגע... אבל הייתה בי תהיה... האם מישל באמת לא הייתה בחוץ? האם היא לא יודעת כלום? זאת לא היא שכתבה לנו כאן בפורום ביום שני???
 
גבורתי ורבותי המלכה חזרה הביתה

גברותי ורבותי המלכה מישל הנשמה חזרה לוילה מישל אני מת עליך
 

erez chalfon

New member
מישלללל המלכה חזרההההההה

מישל חזרה כמו שכולם רצו יש אלוהיםםםםםםםםםםם אני חולה עלייה היא הכי מוכשרת בוילה אין עלייההההההה. היא מס' אחד וכולם יודעים ת'זהההה. כפרההההההההה מישללללל אוהב אותך את המלכה......
 
מהיא הסדנה שהכי חסרה לאנשי הוילה?

הפקה יקרה הם זקוקים לסדנה עם פסיכיאטר ויפה שעה אחת קודם אישית , קבוצתית ... העיקר דחוף!!!!
 
אני מקווה מאודדדדדדדד

שאתם גם שולחים SMS להעפת רוני !!!!!!!!!!!! לא רק דיבורים !!! כולם לשלוח S M S S M S S M S S M S ל א לשכוח את השם רוני (תעופי)
 

מתאחרת

New member
אל דאגה

נשלח גם נשלח. זה יהיה שבוע היסורים של רוני. גם מישל חזרה. גם רוני לא נבחרה. וגם היא הולכת "עם ארוחת הבוקר"....... חה חה חהההההההההההההההההה נצחק כל הדרך למסך.
 
אוףףף לא ראיתי תפרק....

מישהו בקשה יכול לספר לי בקצרה על הפרק שהיה היום אני יודעת שמישל חזרה !!! אבל איך כולם הגיבו? מי החזיר אותה? מה יוסף אמר עם הוא בא? פליז אני חייבתתתתתתת !
 
למעלה