אני למדתי כלל ברזל אחד שלעולם לא אשכח אותו. כשהמערב שונא אותנו

אנחנו העם היהודי היושב בציון בדרך הנכונה.
כשהמערב אוהב אותנו אנחנו העם היהודי היושב בציון בדרך הלא נכונה.
משוואה כל כך פשוטה, כל כך נכונה ,
אלא מאי? היהודונים האשכנזיפטים צאצאי השואה אלה ש ה D.N.A שלהם ספוג בליקוק תחת מתמיד של כל פריץ יורופאי ותחת ערבי מזדמן נוהים אחרי המערב כמו ראש בית הספר לרפואה שהוא מאוד מאוד מודאג ואומר יש חרם זוחל נגד ישראל , דוחים אותנו.
והסמרטוט הזה מנכס את החרם ואת הדחייה של חברות התרופות העולמיות למלחמה . כלומר בגלל המלחמה כאילו ואנחנו התחלנו את המלחמה הזאת כאילו וב7.10 לא קרה כלום לא תקפו אתכם ארגוני הטרור החמאס והחזבאללה הפרוקסי של איראן שמאיימת להשמיד את מדינת ישראל.
ראו מה הסמרטוט הזה כותב.
"פרופ' עידו וולף, נשמע מודאג יותר. מנהל המערך האונקולוגי במרכז הרפואי איכילוב, מהמומחים הבכירים בישראל לסרטן, וראש בית הספר לרפואה באוניברסיטת תל אביב מדבר על חשש אמיתי מחרם זוחל נגד ישראל. "בחצי השנה האחרונה, כבר מזהים היטב את הנזק. אם בעבר חברות תרופות חיזרו אחרינו, היום אנחנו נאלצים להילחם מולם כדי להיכלל בניסוי. גם כתבי עת מדעיים, שפרגנו לנו ופרסמו מאמרים שלנו, דוחים אותנו באמתלות שונות. אני מדבר על מציאות חדשה ומאיימת, שלא הכרנו בעבר ובוודאי שלא בנפח הזה".
אז מה הוא רוצה הזבל הבוגדני הזה? מה הוא מציע? להכנע? להפסיק את הלחימה ברצועה? להשאיר את 130.000 העקורים מהצפון בבתי מלון? להכנע לחזבאללה? זאת המציאות שמאיימת עליו? עליכם הציבור היהודי ? מה שקרה ב7.10 לא מאיים עליו יותר? האונס , הרצח , החטיפות, השנאה, הברוטליות של האויב זה לא מאיים עליו? מאיים עליו שחברות התרופות מחרימות את מדינת ישראל בגלל אנטישמיות טהורה המוטבעת אצל כל גוי משחר נעוריו?
איך אפשר לחיות עם היהודון הזה ואז כשמעמיקים במאמר פתאום מגלים את הפאנץ' ליין . איך ידעתי כשרק התחלתי לקרוא את המאמר כבר ידעתי למה הזבל האנארכיסטי הזה חותר.
ראו מה הוא אומר
"אני מכוון לשנה וחצי אחורה, לימי המהפכה המשטרית, שהיו מצע הצמיחה להתחלת ההתנערות מישראל. אני זוכר שלכל כנס שאליו הגעתי, כמרצה או כשומע, חזרו ושאלו אותי 'מה קורה בישראל? מה מצב הדמוקרטיה אצלכם? החופש האקדמי? זכויות אזרח'? ומצאתי את עצמי בעמדת התגוננות. אבל השאלות האלה, שנשאלו בכנסים, נשארו בכנסים ולא פגעו בשיתופי הפעולה הפוריים שלנו עם המרכזים הרפואיים המובילים בעולם. בחצי השנה האחרונה, כבר מזהים היטב את הנזק".
הבנתם? מה הנזק ? הממשלה הימנית, הרפורמה המשפטית. ופתאום הוא כורך את זה עם המלחמה .
רק מה שכח הזבל הזה לומר? שהרפורמה המשפטית באה לתקן עיוות דמוקרטי ולא באה להרוס את הדמוקרטיה והסיבה האמיתית למהומות וחסימות הכבישים והתפרעות השמאל וההפיכה הצבאית באו לא בגלל הרפורמה המשפטית. זה תירוץ עלוב. הכל הגיע בגלל שהשמאל לא היה מוכן לקבל את המפלה הצורבת בבחירות דמוקרטיות בה המזרחים קיבלו 64 מנדטים והאשכנזים הלכו לאופוזיציה.
האמינו לי זה האויב האמיתי של מדינת ישראל. הפרופסור הזה מייצג את התפוררות החברה היהודית במדינת ישראל. מה שמעניין אותו זה חברות התרופות זה המערב האנטישמי ששונא את היהודים רק בגלל שהם יהודים .לא מעניין אותו הבנות שנאנסו ונקשרו לעצים ערומות החיילים שנשחטו הנשים ששברו להן האגן בגלל אונס ברוטלי של עשרות מוסלמים. הרצח של תינוקות חטיפות שוד וביזה זה לא מעניין אותו. זה קרה בגלל הממשלה של המזרחים. ככה הזבל הזה מנקה את המצפון שלו.
ובקרוב הוא ייסע לאירופה ללקק את התחת של הפריץ האנטישמי כדי לקבל פירורים של תצומי ובעיטה בתחת.
האשכנזים האלה הם האויב האמיתי והכי מסוכן.
וכבר נאמר אפשר היה להוציא את היהודים מהגטו אבל אי אפשר להוציא את הגטו מהיהודי האשכנזי.
 
למעלה