אני מכין דיסק טראנס משובח

gorge2w3

New member
אני מכין דיסק טראנס משובח

לכל התותחים אני רוצה להכין לי דיסק טראנס טוב ככה לדרך, אני רוצה להכניס בו 10 טראקים משובחים מכל הזמנים, נכון שזה יומרני מידי אבל אל תהיו כבדים תנו המלצות של טראקים שהם MUST מבחינתכם ועושים טוב על הנשמה.
" בסוף של יום אחרי הכל נאמר שלום ובינתיים..."
 

Infetced Mother

New member
אממ לאיזה כיוון אתה רוצה את הדיסק?

ואז אפשר יהייה להביא לך המלצות חחח אבל בכל מקרה הנה ליסט שהייתי חייב לכתוב אחרי "המאסט" שכתבת: Hallucinogen - LSD Astral Projection - Liqiud Sun Tandu - Alien Pump California Sunshine - Other Line The Muses Rapt - Spiritual Healing Yahel & Erez Aizen - For The People \ Xerox & Passenger - Science Is God (תבחר אחד מה-2) Infected Mushroom - Noise Maker Cosma - Freedom \ The Time Has Come \ Nonstop \ People On Hold ( אומן אחד...תבחר אחד מהקטעים חח) The Misted Muppet - Prince Of Darkness \ Xerox & Illumination - Battleship (תבחר אחד מה-2) Bliss - Redemption Bong מסודר לפי רצף זמנים ששוחררו +- (בגואה אין לי מושג כ"כ תאריך מדוייק)
 

ReiKo

New member
ניסיתי האמת לעשות פעם משהו דומה

הגעתי למסקנה שדיסק 1 לא יכול להכיל רק 10 טראקים אבל must זה: the muses rapt - spiritual healing hallucinogen - l.s.d etnica - the beast man green house effect - state of mind astral projection - ambient galaxy california sunshine - coming home infected mushroom - dracul psycraft - nothing but music transwave - land of freedom deedrah - reload mental orange - bomb a juno reactor - guardian angel hux flux - idiot electric universe - meteor passenger - all system go x-dream - brain forest celtic cross - darshannon atmos - cable enable talamasca - the hunted becomes the hunter nomad - schyzo קיצר זה מהתקופה הישנה יותר יש עוד מלא אבל אין לי כוח לרשום אפשר עם זה לעשות 2 דיסקים כבר..
 
הייתי לפני כמה ימים בלייב שלהם..

וזה הלייב הכי לא לייב ששמעתי...המוזיקה הכי חרא ששמעתי...וההופעה הכי גרועה שראיתי... מוזיקה כזאת בנאלית...עם מלודיות כאלה צרודות ולא מיוחדות...והוא עולה עם גיטרה ונותן אקורדים איפה שיש כבר גירטה... קיצר מעפן רצח
 

gorge2w3

New member
../images/Emo176.gif חבר'ה תודה רבה על ההמלצות

אכן רשימה מכובדת המלצתם לי כאן,אהבתי את ההמלצות על COSMA היחיד והמיוחד ז"ל. שוב תודה רבה, אם יש לכם עוד אז באמת אני יכין כבר עוד דיסק..ועוד דיסק...ועוד...חה חה חה "
בסוף של יום אחרי הכל נאמר שלום ובינתיים..."
 

AViRAm s

New member
sandman - natural burn killer

אם אתה רוצה טראק גואה חובה אז אין ספק. אציק לוי חייב להיות שם אם לא הטראק הזה אז G FORCE שלו
 
למעלה