גנץ מטבחי חוץ: חווית אירוח מושלמת בלי לצאת מהבית

תוכן-מקודם

Member
מנהל
14319.jpg
קרדיט לתמונה FREEPIK

מטבחי חוץ של גנץ קונקריט הם פתרון מושלם למי שרוצה ליהנות מחוויית אירוח ייחודית בחצר, במרפסת או בפנטהאוז. הזמינו פגישת ייעוץ עוד היום ותתחילו לחלום על האירוח הבא שלכם!

האתגר של חברת גנת קונקריט הוא מציאת חומר עמיד ומרשים עבור מטבחי חוץ שיתאים לאקלים הישראלי.

הפתרון בא לידי ביטוי על ידי פיתוח "בטון סטון", חומר פורץ דרך בעל יתרונות רבים: עמידות בפני פגעי מזג האוויר, תחזוקה קלה, מגוון גוונים וטקסטורות, נוח לעיצוב, ניתן לפירוק והרכבה מחדש.

דורון גנץ, מייסד "גנץ קונקריט", מספר על המסע המרתק שהוביל אותו להקים חברה המתמחה בפתרונות אירוח ייחודיים במרחב החיצוני ויצירת חוויית אירוח הוליסטית המאפשרת למארח להיות חלק מהאירוע.

איל ליצור מטבחי חוץ יפהפיים ופונקציונליים המשלבים:משטחי עבודה מרווחים, גריל, כיריים וציוד משלים, פינות ישיבה נוחות, תנורי אבן (טאבון), התאמה אישית לכל לקוח, שימוש בציוד איכותי של החברות המובילות, שירות מקצועי ואדיב.

BETON STONE - בטון סטון​

בטון סטון הוא חומר בנייה מיוחד המציע מספר יתרונות ברורים באקלים המקומי ובעיצוב החיצוני של מתחם הבית. הבטון סטון הוא חומר בעל יתרונות רבים עבור מטבחי חוץ, הן מבחינת העמידות והן מבחינת הנוחות והאסתטיקה. יתרון נוסף הוא האפשרות להתאים אישית את המטבח לצרכים ולרצונות שלכם.

מאפשר יצירת צורות ייחודיות ועיצובים מותאמים אישית. ניתן לשוות לו טקסטורות וגוון מגוונים, להתאמה מושלמת לעיצוב החצר או המרפסת.

בטון סטון יכול לספוג חום ולשמור עליו בטמפרטורות נמוכות, מה שהופך אותו לחומר מועדף למבני חוץ באזורים עם אקלים קרים.

בטון סטון מאפשר ניתוק והרכבה מחדש של מתקני חיצוניים כמו מטבחי חוץ, בעקבות שינויים בעיצוב או העברה למקום חדש. זה מאפשר גמישות גדולה ואפשרות לשיפורים ושינויים בעיצוב החיצוני של הבית לאורך זמן.

בכלל, בטון סטון מציע פתרון מושלם לעיצוב החיצוני של בתים ומתקנים חיצוניים, הוא חזק, עמיד וגמיש מבחינת העיצוב והשימושיות.

בטון סטון מאפשר יצירת צורות ופרטים מורכבים בקלות, מה שמאפשר יצירת מתקנים חיצוניים ייחודיים ומרשימים. היכולת לשנות את טקסטורות וגוון הבטון מאפשרת התאמה מושלמת לעיצוב החיצוני של הבית. זה מאפשר לייצר גרסאות וסגנונות שונים המשתלבים באופן הרמוני עם הסביבה.

החזון של חברת גנץ קונקריט​

המטרה העיקרית היא יצירת חוויית אירוח מסקרנת ומרגשת, המאפשרת לכל הנוכחים להרגיש בנוח ובבית. על ידי יצירת פינות נוחות ומזמינות, ניתן לעורר רצון ורגש להשתמש במרחב החיצוני וליהנות מתכנון החוץ כמו שצפוי. בניית מתקנים כגון בר למטבח החיצוני יכולה לשפר את האווירה ולקדם את האינטראקציה בין האנשים, מעבר לפשטות האוכל או השתייה.

בעידן שבו החיצוני תופס תאוצה, החשיבות שניתן לחוויית המשתמש עשויה להיות הקריטית יותר מתמיד. כאשר הלקוח מרגיש שהחוויה שלו חשובה וכי היא מותאמת אישית לו, יתרונותיו הולכים רחוק יותר. הבנה עמוקה של הצרכים של לקוחותיו עלולה להביא ליצירת פתרונות שמשלבים בין יכולת לאירוח משפחתית בחוץ ובין יכולת לאירוח קבוצתי באווירה נעימה ואינטימית
 
למעלה