מכבי נתניה - מכבי חיפה

אסִי

New member
מכבי נתניה - מכבי חיפה

אצטדיון: הקופסא שעה: 19:30 שופט: איתן תבריזי שידור: ספורט 1 מסגרת: מחזור 7, ליגת העל בין החגיגות שלאחר שלושת הניצחונות הרצופים בליגה, לבין הציפייה למשחק הגדול מול בית"ר ירושלים, מכבי חיפה פוגשת את מכבי נתניה בקופסא במחזור השביעי של ליגת העל. המשחק הקרוב לא יהיה פשוט כלל, למכבי נתניה יש יתרון ביתיות גדול מאוד על פני היריבות לה, וזאת יודע גם רוני לוי, כפי שצוטט במהלך השבוע באחד האימונים של הקבוצה. במכבי חיפה מאור מליקסון יחזור לסגל לאחר הרחקה, ושלומי ארבייטמן ככל הנראה ייעדר בעקבות פציעה. הקשר ליאור רפאלוב חוזר לחייך אחרי מספר שיחות עם הצוות המקצועי של הקבוצה ועם רוני לוי, שעשוי יהיה לפתוח עם רפאלוב בהרכב מול נתניה - מי שצפוי יהיה לרדת לספסל זהו גוסטבו בוקולי אם וכאשר. באופן כללי, האווירה באימוני מכבי חיפה הייתה מצוינת לאחרונה. במועדון חזרו השקט התעשייתי והחיוכים הרבים. השחקנים יודעים שמשחק טוב מול מכבי נתניה, יתרום לקבוצה לפני המשחק מול בית"ר ירושלים בקריית אליעזר בעוד כשבוע. במכבי נתניה שמחים לא פחות מהירוקים, אחרי המענקים אותם קיבלו שחקניו של ראובן עטר, אשר ניצחו בשבוע שעבר את מכבי ת"א בקלילות בתוצאה 2:0 ועלו למקום השני בטבלה, בהפרש של שלוש נקודות מבית"ר ירושלים. עוד פרט שגרם לשמחה בקרב אנשי מכבי נתניה הוא האיצטדיון, שצפוי להיות מלא בפעם הראשונה העונה. החלוץ איתי שכטר צפוי יהיה לפתוח בהרכבם של הצהובים, כמו גם קלמי סבן שיחזור לסגל אחרי פציעה קלה שעבר. הרכב משוער: ניר דוידוביץ', אייל משומר, דקל קינן, דייגו קרוסה, פיטר מסיללה, בירם כיאל, פאוליניו, גוסטבו בוקולי (ליאור רפאלוב), רנאטו, ג'ובאני רוסו, יניב קטן.
 

Cade Foster

New member
תודה על הפריוויו

מאכזב אותי שרוני לוי שוב פותח בלי אף חלוץ אמיתי. ההגנה של נתניה פנטסטית, רוני חייב לפתוח עם חמד בנוסף לקטן כדי שיהיה סיכוי לכבוש. בכל מקרה, אני פסימי. הראש של השחקנים כבר בבית"ר, ובנוסף למערך הזה (לדעתי טוב יעשה רוני לוי אם ישחק עם רפאלוב ולא עם בוקולי) לצערי יש לי תחושה של הפסד. בכל מקרה, שיהיה בהצלחה
 

lemmacantor

New member
קטן כחלוץ חוד זה בזבוז גדול

גם אם הוא יבקיע היום רביעייה -) קטן הוא לא חלוץ חוד ולא חלוץ בכלל.
 

בוצר5

New member
יאללה חיפה

הלוואי שיהיה ניצחון היום, ולמי שאומר שקטן לא חלוץ חוד(שזה נכון), את מי תאם רוצים להרכיב במקומו? תומר חמד? ארבייטמן? ככה צריך להיראות ההרב שלנו: ------------------דוידוביץ'-------------- --- מסיללה--- קינן---- קרוסה------ משומר---- -------------כיאל-------- פאוליניו------------ ------קטן----------רנאטו---------בוקולי ----------------חמד/ארבייטמן-----------
 

TheWiseGuy

New member
לא אוהב את ההרכב הזה

בוקולי צריך לרדת לספסל ותומר חמד צריך לבוא על חשבונו, ולא רפאלוב...אנחנו צריכים חלוץ בהרכב. בכל מקרה, זה יהיה המשחק הכי קשה שהיה לנו עד כה העונה. במובן מסוים הוא יקבע אם פניה של חיפה למאבק על האליפות, או ששוב נסתפק בלהיות בצמרת.
 

adiryosef

New member
תומר חמד

קיבל הרבה הזדמנויות העונה,גם פתח בהרכב וגם עלה מספסל ולא הוכיח כלום ולא הבקיע כלום. שחקן כזה שעולה מהנוער ומקבל כזה צ'אנס ענק צריך לאכול את המגרש ולהוכיח שהוא שווה את זה,בירם כיאל למשל כן עשה את זה והוא ממשיך לשחק בהרכב. תומד חמד לא!
 

TheWiseGuy

New member
"הרבה הזדמוניות" כנראה שזה מושג יחסי

כי בסה"כ היו 6 משחקי ליגה העונה והוא אפילו לא שיחק בכולם. אי אפשר לצפות משחקן שעכשיו עלה מהנוער שישר יתן תפוקה, צריך לתת לו ביטחון, דקות משחק ולהיות איתו סבלניים. חוץ מזה איזה עוד חלוץ יש לנו? קטן הוא לא חלוץ, וכשהוא פתח כחלוץ נגד קרית שמונה, הוא היה רע עד שארבייטמן נכנס והוא עבר לשחק באגף. מה עוד שכשקטן משחק כחלוץ, הוא מתרחק מהשער כי הוא לא מרגיש שם בנוח, ואז הוא גם פוגע במשחק של רנאטו, שהמשחק האחרון היה הכי פחות טוב שלו העונה בגלל קטן.
 

adiryosef

New member
אני מסכים שקטן לא חלוץ

אבל אני לא מסכים עם הדעה שלך לגביי חמד,כי הוא קיבל המון הזדמנויות יחסית לשחקן במעמד שלו והוא לא הוכיח כלום. אני אישית הייתי מעדיף לפתוח עם גיטא במקום חמד.
 

Olympic Hero

New member
בהצלחה למכבי חיפה!

אני מאוד אוהב את הקטע שבירם כיאל ממשיך לפתוח בהרכב. אני מרוצה מזה, ואני מקווה שלאט לאט עם הביטחון והניסיון אנחנו נראה עוד מהיכולת המעולה שלו. אני מעדיף שבוקולי יפתח על הספסל. אולי זה קצת יזעזע אותו, אבל מצד שני אין לי מושג כמה רפאלוב יכול לתרום. בכל מקרה, שיהיה בהצלחה, אנחנו צריכים את הניצחון הזה בשביל הרצף והמומנטום לקראת בית''ר. חוץ מזה, מדובר ביריבה שנמצאת מעלינו בטבלה...
 
גוסטבו חייב לשבת על הספסל

למרות שליאור לא שיחק תקופה אני מאמין שעם המוטיבציה שלו יהיה הרבה יותר טוב מאשר עם בוקולי,משחק קשה קשה אבל אני בטוח בחבר'ה שלנו קדימה חיפההההה מלחמהההההה!!!
 
יופי יופי עוד כמה במחצית השניה

אני שמח בשביל גוסטבו קדימה שיחזור להראות מה הוא יודע,יאללה מכביייייייייייייייי!!!
 

Cade Foster

New member
אני לא יודע איך הקבוצה משחקת

אבל אני מאוד מעודד מהתוצאה. בהתחשב בזה שאין לנו אף חלוץ טבעי על המגרש + לנתניה הייתה עד לשער של בוקולי את ההגנה הכי טובה בליגה, אני קונה בכיף תוצאה כזו. חייבים להגיע במומנטום טוב למשחק נגד בית"ר.
 

TheWiseGuy

New member
יש בעיה בחיפה

למרות מחצית ראשונה סבירה+, הם משחקים רחוק מאוד מהשער של נתניה, והכל מתחיל מזה שקטן משחק רחוק מהשער, וככה דוחף את כל הקבוצה בעצם אחורה. בוקולי, למרות הגול ההזוי, לא תורם מספיק להתקפה. אני חושב שצריכים להכניס חלוץ אמיתי (חמד/גיטא) על חשבונו, וקטן באגף שמאל יהיה הרבה יותר טוב- למרות שהיה לא רע בכלל במחצית הראשונה.
 
למעלה